Ik ben over het geheel gezien maar een matige drinker, maar ik heb me twee keer per ongeluk een soort van alcoholvergiftiging gezopen en dat is geen pretje kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef WillemDepri het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms is het lekker je een delirium of twee te drinken.
Wat de hel is hetquote:
Crodinoquote:
Tsja... dat is ook niet handig nee... ik heb me wel een paar deliriums gedronken in m'n leven. Meestal hopende er niet uit te komen, maar dat is nooit gelukt tot op heden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben over het geheel gezien maar een matige drinker, maar ik heb me twee keer per ongeluk een soort van alcoholvergiftiging gezopen en dat is geen pretje kan ik je vertellen. 8 uur lang om de 10 minuten over je nek gaan is geen pretje (dit is geen geintje). Over het algemeen drink ik gewoon sociaal. 5-10 bier op een avond en als de nacht lang is en/of ik vet zin heb en ik een bodempje heb liggen dan wel een keer 15+. De alcoholvergiftigingservaringen had ik door in ZEER korte tijd zeer veel naar binnen te werken (wat achteraf gewoon stom was). Bij de eerste ben ik bijna knockout gegaan...
He, dat vind ik echt geen lekker spul...quote:
Volgens mij is het ook pas de eerste keer dat je hier post. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gelukkig staat ik nog niet in de OP
en nee dit is niet een verkapte-ik-wil-er-ook-in-post
Nee, we hebben je nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
Jullie hebben vandaag echt bijna niks gepost. Kan ik niet eens een dagje wat anders gaan doen en jullie op de winkel laten passen?![]()
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook pas de eerste kier dat je hier post. owieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.
Maar goed, tot op heden heb ik geen last van je gehad en dat kan ik van je voorganger niet zeggen. Van mij mag je dus blijven.![]()
Heb je lekker gewerkt Plato?quote:
Nee, maar als er een actie gestart wordt om Frenkie een nekschot te geven meld ik me meteen aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgen
Gun die jongen nou zijn levenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgen
Heerlijk paar uurtjes gelopen en daarna nog even in de stad gaan eten met iemand die ik lang niet gezien had.quote:
Was dat die ski pauper?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar als er een actie gestart wordt om Frenkie een nekschot te geven meld ik me meteen aan.
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.quote:
Ah leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerlijk paar uurtjes gelopen en daarna nog even in de stad gaan eten met iemand die ik lang niet gezien had.![]()
Ja diequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.![]()
Hetgeen op zich best vermakelijk was, ware het niet dat hij misbruik van zijn macht als moderator maakte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.![]()
Absoluut! En jij? Genoten van je vrije zaterdag?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen op zich best vermakelijk was, ware het niet dat hij misbruik van zijn macht als moderator maakte.Stiekem posts verwijderen bijvoorbeeld.
Ja hoor, dat heeft hij bij mij herhaaldelijk gedaan. Of herhaaldelijk is overdreven, maar van twee keer weet ik het zeker.quote:
Ik ken er meer hoor, die zo over hem denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft hij bij mij herhaaldelijk gedaan. Of herhaaldelijk is overdreven, maar van twee keer weet ik het zeker.
Ik begrijp ook niet waarom hij ooit moderator geworden is. Hij was echt de meest ongeschikte R&P-mod die je kunt bedenken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken er meer hoor, die zo over hem denken
Hij valt me nu pas op.quote:
Wat gekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef ThunderChild het volgende:
Ik alleen de tweede. Ooit wel es alle drie gehad, maar kan jullie niet meer vertellen hoe dat was. Ben dat ff kwijtgeraakt . . .![]()
![]()
Niet alledrie, wel diverse combinaties. Waarvan die met drugs minstens vijf jaar geleden zijn.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje?
Grolsch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje?
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook pas de eerste keer dat je hier post. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.
Maar goed, tot op heden heb ik geen last van je gehad en dat kan ik van je voorganger niet zeggen. Van mij mag je dus blijven.![]()
shandyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef melismay het volgende:
Wijn alstublieft!
Ik denk eerder 250 delen geleden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk de dames in toom houden hè![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk eerder 250 delen geleden.![]()
Maar ik heb nog niks negatiefs over je gehoord en dat is een goed teken.![]()
Rood of wit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef melismay het volgende:
Wijn alstublieft!
Mits je er niet te veel van drinkt is het goed te drinken.quote:
Heel erg goed zelfsquote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je er niet te veel van drinkt is het goed te drinken.![]()
Moet je nagaan hoe weinig jullie weten van "jullie" deel . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hè![]()
Nee hoor, dat hoeft echt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hè![]()
Leg uit.... Ik heb een nuchtere kijk op zaken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe weinig jullie weten van "jullie" deel . . .![]()
![]()
Ik denk dat het probleem is dat Thunderchild momenteel geen nuchtere kijk op de zaken heeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Leg uit.... Ik heb een nuchtere kijk op zaken.
Of moeten we soms psychologisch en relatietherapeutisch afgestudeerd zijn ?
Prefereer jij witte wijn boven rode wijn?quote:
Ja, ik ben niet iemand die veel drinkt, dus rode wijn moet ik nog echt leren drinken denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Prefereer jij witte wijn boven rode wijn?
Zijn we dan al aan de overkant ??quote:
Die gaan we nooit halen in dit tempoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zijn we dan al aan de overkant ??![]()
Je had je rokje zeker aan?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja
Hij lachte nog naar me![]()
*voelt zich even 15
Euhquote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
er tegen aan .... eerder er op liggen ...
Ah! Die! Ga ik zo ook maar eens opzoeken denk ik. Zodra ik mezelf zover krijg om van de bank op te staanquote:
Misschien... de volgende keer... een duetje?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik was wel vol overgave aan het meezingen. Ik denk dat dat het was.
Het geeuwen werkt wel aanstekelijk!quote:
Bijna...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef melismay het volgende:
Hey, ligt iedereen nou te slapen hier?!
Ik kan dus echt niet zingen he, was maar goed dat die man het niet kon horen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien... de volgende keer... een duetje?
Je grote teen ??quote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef melismay het volgende:
Flauw hoor, dat iedereen al zit te slapen, waar moet ik me dan mee vermaken?![]()
Ja truste!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je grote teen ??
Afijn, ik ga ook slapen, terusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |