ik heb ADD, nooit last van woede. ik ben echt bijna niet kwaad te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doen jullie in een vlaag van extreme woede?![]()
Ik ben zelf net weggefietst..
Ik wou dat ik dat hadquote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik heb ADD, nooit last van woede. ik ben echt bijna niet kwaad te krijgen.
komt ook wel raar over soms hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat had...dat bijna niet boos te krijgen gedeelte dus
Ik reageer waarschijnlijk paniekerig als ik iets over m'n toetsenbord gooi, bang dat iemand boos op me is, of last van me heeft..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
komt ook wel raar over soms hoor.
ik gooide laast een glas sinaasappelsap over mijn toetsenbord, ik reageer dan echt
alsof het me elk uur gebeurt. ieder ander mens zou op mijn minst raar opkijken of iets roepen.
een huisgenote zat er bij en vroeg hoe ik nou zo rustig kon blijven.
't is ook moeilijk enthousiast te zijn voor leuke gebeurtenissen, van jezelf of anderen.
soort hoog acceptatieniveau van alles wat je overkomt.
soms ook handig, zoals toen onlangs een meisje knockout ging en over me heen viel in de kroeg.
rustig blijven bij een ongeluk of calamiteit is wel handig.
Klopt, die innerlijke rust. Dat is op dit moment voor mij het belangrijkste. De rest komt vanzelf is ook mijn idee er nu over. Ik zie het allemaal wel, laat het lekker op zn beloop gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dit heb ik ook enorm. eindelijk heb ik uitgevonden waarom ik zo leip ben.
verklaart opeens ook enorm veel mbt studies, werk, gedrag als puber, etc.
ik heb nu door de diagnose alleen al innerlijke rust, ik zie de toekomst rooskleurig in
terwijl ik dat nooit heb gehad.
het kan me ook niet echt boeien dat ik nu werkloos ben en mijn studie heb afgekapt, 't komt allemaal goed.![]()
oke nog even een stukje erbij dan maarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
komt ook wel raar over soms hoor.
ik gooide laast een glas sinaasappelsap over mijn toetsenbord, ik reageer dan echt
alsof het me elk uur gebeurt. ieder ander mens zou op mijn minst raar opkijken of iets roepen.
een huisgenote zat er bij en vroeg hoe ik nou zo rustig kon blijven.
't is ook moeilijk enthousiast te zijn voor leuke gebeurtenissen, van jezelf of anderen.
soort hoog acceptatieniveau van alles wat je overkomt.
soms ook handig, zoals toen onlangs een meisje knockout ging en over me heen viel in de kroeg.
rustig blijven bij een ongeluk of calamiteit is wel handig.
Weltrustenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Roeji het volgende:
[..]
oke nog even een stukje erbij dan maar![]()
Tja kwaad worden. Ik kan ontzettend opvliegerig zijn. Om niks soms. Ik kan enorm schelden, tieren, koken van woede. Heel vaak houd ik het binnen, krop ik het op. Maar soms kan ik gewoon ontploffen. Mijn ex had er een handje in om me vaak te irriteren met de meest idiote dingen. En dan bij iets kleins ging het mis, dat was de spreekwoordelijke druppel. Dan was het gewoon *boem*. Schreeuwen, schelden etc. Slaan niet. Als ik dan zo was ontploft kwam bij mij vervolgens precies de tegenovergestelde reactie: negeren. Dan kon ie op zn kop gaan staan, jammer. Ik vertrok dan meestal naar mn pc en zat daar de eerste paar uur of ik ging in bed liggen.
Als ik me zelf stoot, pijn doe of iets omgooi dan is het hek van de dam. Dan word ik enorm kwaad. Gewoon op mezelf omdat me dat (meestal iets stoms) is gebeurd.
Ook ben ik heel vaak allergisch voor de stommiteiten/dommigheden van andere mensen. Dan begrijp ik dus niet waarom iemand zo is/doet. En word ik wel eens boos.(houd ik dan wel voor mezelf)
Als er iets gebeurd dan blijf ik meestal vrij rustig. Vlak voor kerst in een mega-knokpartij verzeild geraakt in het café waar ik altijd ga darten. Dan ben ik zo kalm als het maar kan, heb de juiste dingen gedaan. Wat mensen gekalmeerd en politie gebeld (die eikels hadden hun auto nl in de achteruit staan, terwijl wij werden bedreigd door een stelletje idioten). Maar de dag na die knokpartij kwamen bij mij de zenuwen pas. Zelfde als met een auto-ongeluk of als iemand tegen de vlakte gaat. Ik blijf rustig. Zolang ikzelf er niet direct bij ben betrokken.
En nu ga ik echt slapen!![]()
terwijl ik waarschijnlijk mn hele toetsenbord aan gort ram.. (serieus)quote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik reageer waarschijnlijk paniekerig als ik iets over m'n toetsenbord gooi, bang dat iemand boos op me is, of last van me heeft..
Same here. Het heeft me al flink geld gekost. Vooral aan toetsenborden en muizenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:11 schreef Vinnie_31 het volgende:
Mijn driftbuien onystaan vaak als mij iets niet lukt bijv. als ik een spelletje mario deed en het lukte niet in 2 x dan vloog de joystick/gamepad door de kamer met als gevolg dat ik weer nieuwe moest kopen erna ben ik maar op mijn been gaan slaan scheelde mij een hoop geld... tegenwoordig heb ik het minder en dat heb ik te danken aan de ritalin anders kan ik nog zo opvliegend zijn..
als de hond bijv. mijn koffie uit mijn hand stoot kan ik uit mijn dak gaan een minuut erna ben ik het gelijk weer kwijt... en denk hmmm was ook weer nergens voor nodig... met rit heb ik daar helemaal geen last van dan ga ik het opruimen en zeg mijn hond dat ie rustig moet doen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Roeji het volgende:
Daarom speel ik geen pc-spelletjes. Vooral niet zoiets als tombraider. Heb ik me ooit gekocht. Na een half uur in level 1 of 2 rondgebanjert te hebben en niet snel genoeg verder gekomen te zijn. Heb ik het opgeborgen. Aangezien mn hartslag tegen de 500 zat. Kaartspelletjes of Worms zijn wel te doen. Van die simpele spelletjes die geen boekwerk van een handleiding hebben en waar ik ontspannen mee bezig kan zijn.
Ook carmageddondat was een heerlijk spel. Daar kon ik mn irritaties in kwijt. Ben er mee opgehouden omdat ik op een gegeven moment als ik in de auto zat te denken/fantaseren hoe geweldig het wel niet zou zijn als ik dat in t echhie ook zou mogen doen.
![]()
Nee, is niet goed voor me. Ik heb nu een lading kaartspellen en notabene lingo op mn pc staan. Om mn hersens een beetje te kraken en fit te houden. Ook dat hele sudoku gebeuren is super. Alleen slaat het weer om in een verslaving, kan de boekjes niet meer wegleggen dan.Heb mn puzzelboekjes verstopt (en dan is het best handig als je een slecht geheugen hebt)
![]()
quote:Eigen Verklaring:
1. Lijdt u of hebt u geleden aan epilepsie, ernstige hyperventilatie, flauwvallen, aanvallen van abnormale slaperigheid of andere bewustzijnsstoornissen?
2. Lijdt u of hebt u geleden aan evenwichtsstoornissen of duizelingen?
3. Bent u onder behandeling of bent u onder behandeling geweest voor een psychiatrische stoornis, een hersenziekte of een ziekte van het zenuwstelsel?
4. Maakt u misbruik van of hebt u misbruik gemaakt van alcohol, geneesmiddelen, drugs of andere geestverruimende of bedwelmende middelen of bent u daarvoor ooit medisch onderzocht of onder behandeling geweest?
5. Bent u onder behandeling of bent u onder behandeling geweest voor inwendige ziekten als suikerziekte, hart- en vaatziekte, verhoogde bloeddruk, nierziekte en longziekte of hebt u een hart- of vaatoperatie ondergaan?
6. Hebt u een functiebeperking waardoor het normale gebruik van een arm, hand of vingers, dan wel van bijbehorende gewrichten beperkt of afwezig is?
7. Hebt u een functiebeperking waardoor het normale gebruik van een been of voet, dan wel van bijbehorende gewrichten beperkt of afwezig is?
8a. Hebt u een verminderd gezichtsvermogen van een of beide ogen, zelfs als u gebruikt maakt van een bril of contactlenzen?
8b. Bent u onder behandeling of onder behandeling geweest van een oogarts of hebt u een laserbehandeling van de ogen ondergaan?
9. Gebruikt u geneesmiddelen die vogens de bijsluiter de rijvaardigheid kunnen beinvloeden, zoals slaapmiddelen, kalmeringsmiddelen, anti-depressieve middelen, opwekmiddelen en dergelijke?
10. Hebt u andere aandoeningen of ziekten die het besturen van motorvoertuigen bemoeilijken en waarvoor mogelijk speciale voorzieningen nodig zijn?
LOL!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:31 schreef Roeji het volgende:
Daarom speel ik geen pc-spelletjes. Vooral niet zoiets als tombraider. Heb ik me ooit gekocht. Na een half uur in level 1 of 2 rondgebanjert te hebben en niet snel genoeg verder gekomen te zijn. Heb ik het opgeborgen. Aangezien mn hartslag tegen de 500 zat. Kaartspelletjes of Worms zijn wel te doen. Van die simpele spelletjes die geen boekwerk van een handleiding hebben en waar ik ontspannen mee bezig kan zijn.
Ook carmageddondat was een heerlijk spel. Daar kon ik mn irritaties in kwijt. Ben er mee opgehouden omdat ik op een gegeven moment als ik in de auto zat te denken/fantaseren hoe geweldig het wel niet zou zijn als ik dat in t echhie ook zou mogen doen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |