Ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef Roeji het volgende:
oh heerlijk he, iemand die je begrijpt. Iemand die gewoon je gedachtengang volgt, ook al is het nog zo'n enorm wazig verhaal.![]()
![]()
Wisselt per merk. Ik heb hier Sunwell daarbij heb je het niet, ook niet een beetje. Om eerlijk te zijn ben ik ook niet echt super enthousiast over de werking maar misschien pakt visolie in z'n algemeenheid gewoon niet bij me.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:04 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
De pest is dat je de hele dag vis loopt te boeren...![]()
Ik ben er na 3 dagen alweer mee opgehouden.![]()
ik heb heel veel sterke verhalen gehoord over adhd, maarja dat zijn van die mensen die met adhd'ers omgaan, ik denk dat een adhd'er het zelf het beste kan vertellen en denk ook dat alleen de echte adhd'ers het alleen begrijpen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:10 schreef Roeji het volgende:
oh heerlijk he, iemand die je begrijpt. Iemand die gewoon je gedachtengang volgt, ook al is het nog zo'n enorm wazig verhaal.![]()
![]()
Hee!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wisselt per merk. Ik heb hier Sunwell daarbij heb je het niet, ook niet een beetje. Om eerlijk te zijn ben ik ook niet echt super enthousiast over de werking maar misschien pakt visolie in z'n algemeenheid gewoon niet bij me.
komtiequote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef Robbiej het volgende:
Ken je dat "trucje" w.b.t vergeetachtigheid, planning en structuur
eens uitleggen?
ben zeer benieuwd..
Zooo herkenbaar!!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef Vinnie_31 het volgende:
pffff plannen is niet mijn sterkste kant het liefst heb ik een lege agenda maar ja dat kan nu eenmaal niet!
Ik moet mezelf echt af en toe een schop onder mijn hol geven dingen te gaan doen en door te zetten vergeetachtig tja ik weet niet beter.....
Anders doe ik het liefste waar ik op dat moment zin in heb dus idd structuur is bij mij wel wenselijk een planning maken en die nakomen eerst is het moeilijk om je er toe te zetten eenmaal bezig ben ik moeilijk te stoppen en heb ik ook geen rust voor ik het af heb!
Zoooooooooo mij achtigquote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef Vinnie_31 het volgende:
pffff plannen is niet mijn sterkste kant het liefst heb ik een lege agenda maar ja dat kan nu eenmaal niet!
Ik moet mezelf echt af en toe een schop onder mijn hol geven dingen te gaan doen en door te zetten vergeetachtig tja ik weet niet beter.....
Anders doe ik het liefste waar ik op dat moment zin in heb dus idd structuur is bij mij wel wenselijk een planning maken en die nakomen eerst is het moeilijk om je er toe te zetten eenmaal bezig ben ik moeilijk te stoppen en heb ik ook geen rust voor ik het af heb!
Ja, maar pas op dat je dit gedrag niet te normaal gaat vinden hequote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef Roeji het volgende:
*grin*
Kunnen we het topic niet beter noemen: Kijk wij zijn een kopie van elkaar!!![]()
Of: Ontmoet hier je klonen!![]()
Werkelijk, ik vind het zo raar. mn leven lang krijg ik te horen: gedraag je eens normaal, doe dit, doe dat, stel je niet aan, je valt uit de toon, je bent anders, etc etc etc. En nu, zoveel herkenbaarheid. Zoveel gelijkgestemden.![]()
Ik heb ook het gevoel dat ik 'mn plek' heb gevonden. Of mn draai heb gevonden in mn eigen leven. Hoe je het ook omschrijft. Mijn zoektocht naar wat er 'mis' is/was is voorbij. Ik heb een flink stuk rust gevonden. En ja; ik ben/denk/doe anders. Maar dat ben ik, samen met mn adhd. En die er niet in wil geloven of me niet wil accepteren, die heeft pech. Die gaat mijn persoontje missen.
Oh wat voelt het goed om dit te kunnen zeggen. Net zo'n gevoel als je heel lang weg bent geweest en je komt thuis. Mjah, ik denk ook dat het dat is, een vorm van thuiskomen![]()
dit heb ik ook enorm. eindelijk heb ik uitgevonden waarom ik zo leip ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef Roeji het volgende:Ik heb ook het gevoel dat ik 'mn plek' heb gevonden. Of mn draai heb gevonden in mn eigen leven. Hoe je het ook omschrijft. Mijn zoektocht naar wat er 'mis' is/was is voorbij. Ik heb een flink stuk rust gevonden. En ja; ik ben/denk/doe anders. Maar dat ben ik, samen met mn adhd. En die er niet in wil geloven of me niet wil accepteren, die heeft pech. Die gaat mijn persoontje missen.
Oh wat voelt het goed om dit te kunnen zeggen. Net zo'n gevoel als je heel lang weg bent geweest en je komt thuis. Mjah, ik denk ook dat het dat is, een vorm van thuiskomen![]()
hmmz komt niet zo vaak voor , als het voorkomt op bed gaan liggen en heel hard onder de dekens in mijn kussen schreeuwen ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doen jullie in een vlaag van extreme woede?![]()
Ik ben zelf net weggefietst..
Dat ken ik...dat je zulke rake opmerkingen maakt tegen de persoon die je zo hard uitdaagde dat 'ie zich 2 weken later er nog kut door voelt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben niet echt iemand die z'n handjes gebruikt
ik ben wel erg in heel chaggie gaan doen en degene op dat moment zo zwart mogelijk maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |