En we zijn het weer eens!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef Joagertje het volgende:
Ik denk ook dat het niet even 123 drie punten gaat opleveren. Al hoop ik natuurlijk dat ik er nu volkomen naast zit. Aangezien NAC afgelopen week ook een knappe punt haalde in Utrecht zal het zelfvertrouwen daar een beetje gegroeid zijn.
Maar als Grunn de druk en pressie, die het de afgelopen weken op de tegenstander weet te geven, ook in deze wedstrijd op de mat kan leggen kan ik niet geloven dat we geen 3 punten behalen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef Cruoninga het volgende:
Beste ontlading bij de 2-1 en 3-2. Erg mooi om ze vlak voor je neus binnen te zien gaan.
"Buijsie trap hem in het kruisie" Was die van jou clauwhee?
Oh man, ik werd helemaal gekquote:Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef Cruoninga het volgende:
Beste ontlading bij de 2-1 en 3-2. Erg mooi om ze vlak voor je neus binnen te zien gaan.
Iedereen, geloof ik. Heerlijk gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Prosac het volgende:
de 3-2 was geweldig, wat heb ik staan schreeuwen.. ontlading
Inderdaad, dat gevoel had ik ook tov die k*tscheids!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Ungeheuer het volgende:
Zo wat een zaadpot en toch wat heerlijk dat scoreverloop. Scheids was enorm bagger, jee wat floot die man inconsequent. Wordt er iemand neer gehoekt van Grunn, fluit ie wel maar geeft ie NAC maar een vrije trap omdat ie het niet gezien heeft. Ik had het idee dat het rare fluiten de spelers erg beinvloedden. Sommige durfden maar niet het contact op te zoeken. Ik zag ook vaak spelers na een gewonnen duel even wachten op het fluitje die dan weer niet kwam. Zo dit moest ik ff kwijt.
Btw Noca en Claaaaaaaaaaauw volgens mij heb ik jullie gezien schuin rechts achter mij. Zal volgende keer wel ff zwaaien.![]()
De laatste wedstrijden vind ik hem prima spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:06 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe doet Koentje het trouwens na zijn blessure?
Goed, zeer hard werkend! In het begin wou het niet helemaal lukken, maar hij is sterk terug. Vechtertje.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:06 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe doet Koentje het trouwens na zijn blessure?
Hij schoot hem anders best goed in.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
1 van de meest belachelijke penalty's ooit gezien
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
haha, maar het was natuurlijk in geen 100 jaar een penalty.
Het was inderdaad een wat zware beslissing.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
haha, maar het was natuurlijk in geen 100 jaar een penalty.
Tsja dat krijg je met dit weer, gras groeit niet....quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef fokkersdelight het volgende:
Zit net te kijken en het eerste wat me opvalt.
De grasmat is al aan slijtage onderheven. Dat wordt niks met die grasmat.
Arena revisited.![]()
Verder goede overwinning, met mazzel maar dat past bij de plek op de ranglijst. De pech past dan ook bij NAC's plekje.
Fd
In het stadion had ik het idee dat dit een 100% penal was. Maar na de beelden gezien te hebben moet ik je gelijk geven. Al vond ik het totaal niet erg dat ie hem gafquote:Op zondag 29 januari 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
1 van de meest belachelijke penalty's ooit gezien
Ook zonder dat sjaaltje is hij al apartquote:Op zondag 29 januari 2006 18:37 schreef Ungeheuer het volgende:
Haha dan weet ik het nu zeker. Ik vond het al zo apart iemand met een groenwit sjaaltje.
ik voel met je meequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kan niet wachten, Groningen gaat dit winnen.. Ik voel het.
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef Ungeheuer het volgende:
Eek ben ik de enige die het zwaar inziet? Ik denk dat PSV gaat winnen. Tenzij het elftal iets heeft geleerd van afgelopen zondag. Ik vond de inzet of het storen als team, dus met zn allen, matig waardoor er teveel gaten ontstonden op het middenveld. Denk dat PSV optimaal gebruik van die gaten gaat maken.
Iig ik bereid me voor op een enorme sof, kan alleen maar meevallen morgen. Hoop dat ik morgen in het stadion ook nog zo kan denken haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |