Nou dat kan toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
Goh, boeiend Angelique, dat jij dat ook wilde vragen..
Dat kan idd, maar daarvoor hoeft ze toch niet die microfoon uit de handen van Raffa te trekkenquote:
Ik moest er wel om lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar daarvoor hoeft ze toch niet die microfoon uit de handen van Raffa te trekken?
vorige week was die backstageshow echt heel leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef babette21 het volgende:
saai zeg, die backstageshow...
wat kan mij die boybandkerel nou schelen
Hey vergelijk Floortje niet met Maudquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Toeps het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Marescha helemaal niet zo goed? Ze komt op mij nogal plain over. En die Floortje, ik bedoel, we zitten toch niet te wachten op een Maud 2?
jah idd.... en toen konden we nog lachen om CDPquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
vorige week was die backstageshow echt heel leuk
I know, maar deze week is 't zwaar ruk.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
vorige week was die backstageshow echt heel leuk
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
't Is vast al gezegd... maar wat een vreselijke TT.
Maud zong vals, Floortje nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Toeps het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Marescha helemaal niet zo goed? Ze komt op mij nogal plain over. En die Floortje, ik bedoel, we zitten toch niet te wachten op een Maud 2?
Maar bij "Afscheid" ging het toch wel heel erg mis...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud was leuk!!
Vooral toen ze Are You Gonna Go My Way deed.!
Die hebben al 20 jaar niet met elkaar gesproken ofzo, en het is haar wens dat ze bij Idols samen op de tribune gaan zitten.quote:
ZAPPEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
Geven jullie even een hind als ze gaan zappen? Zit niet te kijken naar backstage.
Ja, god, jeetje, Floortje ging ook behoorlijk de mist in met What You're Made Of.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef WithMe het volgende:
Maar bij "Afscheid" ging het toch wel heel erg mis...
Ahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben al 20 jaar niet met elkaar gesproken ofzo, en het is haar wens dat ze bij Idols samen op de tribune gaan zitten.
Maud was ook een van mijn favorieten hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, jeetje, Floortje ging ook behoorlijk de mist in met What You're Made Of.
Boris en Maud waren alletwee niks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maud was ook een van mijn favorieten hoor.
En bovendien: alles beter danBoris
.
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boris en Maud waren alletwee niks!
jah of marliesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zitten
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen Serge bij de workshops Have A Little Faith In Me zong hadden z'n fans allemaal Have A Little FAith In Serge shirts aan. Dat vond ik eigenlijk zo negatief. Zo van: "Nou, alsjeblieft, geef hem een kans, het wordt anders niks meer met die jongen."
Nee, natuurlijk niet, maar het kwam zo over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.
Nee, allemaal Ellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wedden dat ze weer Marescha gaan zeggen.
Jerney wel al.quote:
Ik kan de spanning niet meer aan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
Aan de ene kant denk ik: "Doe Marescha nou eens als eerste met de uitslag" maar aan de andere kant is het ook wel spannend als ze zo lang wachten.
dat is ie al weken echt ergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Serge was inderdaad ZEER SLECHT
Na drie of vier kandidaten!quote:
Meer kans op punten scoren!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
extra kruk..... hoe gaat dat met de prono dan?
Echt niet!!!! Serge is inderdaad al weken slecht, maar dat zien die f*cking Breezah meisjes niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef J-net het volgende:
[..]
dat is ie al weken echt erg
maar ben ongeveer de enige geloof ik die dat vind.... bakvissen![]()
ja dat bedoel ik, het is vechten tegen de bakvissen dus daarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die dat vind..... nog geen 1 keer op de krukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt niet!!!! Serge is inderdaad al weken slecht, maar dat zien die f*cking Breezah meisjes niet!
en die mijnequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar gaat m'n prono.
Vandaag eruit! indien yes, dan krijg je van mij een gratis biertje !!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef J-net het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, het is vechten tegen de bakvissen dus daarom heb ik het gevoel dat ik de enige ben die dat vind..... nog geen 1 keer op de kruk
hopelijk vandaag![]()
Alle kijkers zapten meteen weg toen ze doorkregen dat het weer zo'n saaie Ellen-performance zou worden, dus niemand heeft het gehoord.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoezo was dat nummer niet bekend, trouwens?
Nederland hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
En deze reclame duurt zo lang.
Met 4%???quote:
Dat was het alquote:
Dat zegt natuurlijk niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Maar dat kan eigenlijk niet, want ze zijn nu al met Christon bezig.!
vergeet Serge niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Christon, Ellen, Marescha en Aäron zou ik denken.
Maar dat kan eigenlijk niet, want ze zijn nu al met Christon bezig.!
Dat lijkt het logischte ja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk ellen, Christon, Serge en Marescha..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die suffe brandweerwagens. Wie wil dat nou?
Het lijkt erop alsof ze eerst iedereen die door is behandelenquote:
Bah, ga je mond spoelen met groene zeep.quote:
ik hoop andersomquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef babette21 het volgende:
ik voel gewoon dat één van de drie jochies afscheid mag nemen
[ik denk Aäron, hoop Christon]
Maar Serge is vrij populair geloof ik...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet Serge niet!
Christon, Serge en Aäron
en dan óf Ellen óf Marescha
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk ellen, Christon, Serge en Marescha..
Maar Aäron en Raf ook....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Serge is vrij populair geloof ik...
Ik vrees voor Ellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vergeet Serge niet!
Christon, Serge en Aäron
en dan óf Ellen óf Marescha
Ja, lijkt erop, maaaaaaaaaar...... wanneer leer je nou dat niets is wat het lijtk bij Idolsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof ze eerst iedereen die door is behandelen!
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Serge is vrij populair geloof ik...
Ja. Wat een verwarringquote:
Aaron is voor mij ook geen winnaar, maar hij irriteert mij minderquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop andersom
Ik verwacht Marescha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop weer op een Marescha-geluksmoment als vorige week..
Dat heb ik wel bij mijn prono, maar ik hoop het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook. Ik vrees dat een vrouw Idols moet verlaten, Ellen?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop weer op een Marescha-geluksmoment als vorige week..
Ik houd niet van bier maar het zal heeeeeeeerlijk smakenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vandaag eruit! indien yes, dan krijg je van mij een gratis biertje !!
Je bent homo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zou ik echt niet erg vinden
* -Hans- zoekt dekking.
Onbekend liedje is wel link, dus dat kan haar wel de kop kosten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat heb ik wel bij mijn prono, maar ik hoop het eigenlijk niet.
Voorspellende gaven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ben ik gek, maar het gebeurd zo vaak dat er hier al staat wat er gaat gebeuren voor ik het thuis op tv zie.
Of 1quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef WithMe het volgende:
Aäron 4%! In your face bakvisjes!
iok denk mareschaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
SERGE op de kruk OLE OLE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |