Maud was ook een van mijn favorieten hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, jeetje, Floortje ging ook behoorlijk de mist in met What You're Made Of.
Boris en Maud waren alletwee niks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maud was ook een van mijn favorieten hoor.
En bovendien: alles beter danBoris
.
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boris en Maud waren alletwee niks!
jah of marliesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zitten
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen Serge bij de workshops Have A Little Faith In Me zong hadden z'n fans allemaal Have A Little FAith In Serge shirts aan. Dat vond ik eigenlijk zo negatief. Zo van: "Nou, alsjeblieft, geef hem een kans, het wordt anders niks meer met die jongen."
Nee, natuurlijk niet, maar het kwam zo over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.
Nee, allemaal Ellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wedden dat ze weer Marescha gaan zeggen.
Jerney wel al.quote:
Ik kan de spanning niet meer aan...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
Aan de ene kant denk ik: "Doe Marescha nou eens als eerste met de uitslag" maar aan de andere kant is het ook wel spannend als ze zo lang wachten.
dat is ie al weken echt ergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:40 schreef -Hans- het volgende:
Serge was inderdaad ZEER SLECHT
Na drie of vier kandidaten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |