maar zie je het enkele keren per week?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb hetzelfde met het oude mobiele nummer van mijn vader. Hij is 2 jaar geleden overleden, maar ik kan zijn mobiele nummer maar niet wissen. Gek he.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef Croupouque het volgende:
En als je "Theo" nou in "Dode Theo" verandert?
Theo??!?!?! Ben jij dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef NITROHOSS het volgende:
Gebeld worden door iemand die in je Phone staat maar waar het nummer van is gerecycled geeft hele rare gesprekken...
Het heeft denk ik niet zo veel met respect te maken maar meer het het idee dat als je dat nummer wist, dat je hem dan ook uit je 'leven' (gedachten etc.) wist.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef LennyKravitz het volgende:
Serieus bedoeld... en zeker niet tegen het zere been willen trappend... maar toch...
Je vriend is overleden... waarom wil je zijn nummer niet wissen... je zult het niet meer bellen, en om telkens met dat nummer geconfronteerd te worden lijkt me ook niet handig...
Wat is dat piėteit of respect gedeelte in je hoofd dat veroorzaakt dat je Theo niet wist??? Zou het nummer wissen repectloos zijn?... waarom dan? Daar kan ik niet bij. ...Er zijn vast wel foto's en andere leuke herinneringen van Theo niet?
Wees een kerel en wis het... sorry als dat te grof klinkt, maar ik snap zoiets niet...
not even the faintest smilequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef Zwansen het volgende:
SMS Dode Theo:
Ik kom vandaag wat later...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |