maar zie je het enkele keren per week?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb hetzelfde met het oude mobiele nummer van mijn vader. Hij is 2 jaar geleden overleden, maar ik kan zijn mobiele nummer maar niet wissen. Gek he.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef Croupouque het volgende:
En als je "Theo" nou in "Dode Theo" verandert?
Theo??!?!?! Ben jij dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef NITROHOSS het volgende:
Gebeld worden door iemand die in je Phone staat maar waar het nummer van is gerecycled geeft hele rare gesprekken...
Het heeft denk ik niet zo veel met respect te maken maar meer het het idee dat als je dat nummer wist, dat je hem dan ook uit je 'leven' (gedachten etc.) wist.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef LennyKravitz het volgende:
Serieus bedoeld... en zeker niet tegen het zere been willen trappend... maar toch...
Je vriend is overleden... waarom wil je zijn nummer niet wissen... je zult het niet meer bellen, en om telkens met dat nummer geconfronteerd te worden lijkt me ook niet handig...
Wat is dat piëteit of respect gedeelte in je hoofd dat veroorzaakt dat je Theo niet wist??? Zou het nummer wissen repectloos zijn?... waarom dan? Daar kan ik niet bij. ...Er zijn vast wel foto's en andere leuke herinneringen van Theo niet?
Wees een kerel en wis het... sorry als dat te grof klinkt, maar ik snap zoiets niet...
not even the faintest smilequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef Zwansen het volgende:
SMS Dode Theo:
Ik kom vandaag wat later...
Hou toch op, we hebben het hier over een telefoonnummer die in je mobiel staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Sakura het volgende:
Je kan in dit topic iig al wel goed zien wie er het geluk gehad heeft nog geen ouders of goede vrienden ter grave te hoeven dragen.
Ik hou zelf best wel van harde humor, maar over dit soort dingen blijf ik het volledig ongepast vinden.
ik vind dit ook best ziek eigelijk,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Sakura het volgende:
Je kan in dit topic iig al wel goed zien wie er het geluk gehad heeft nog geen ouders of goede vrienden ter grave te hoeven dragen.
Ik hou zelf best wel van harde humor, maar over dit soort dingen blijf ik het volledig ongepast vinden.
Harde humor is leuk, maar niet als het maar flauwtjes is zoals in dit topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Sakura het volgende:
Wie heeft het over humor? Je bent toch wel rijp voor het gesticht als je een telefoonnummer niet wil wissen omdat de persoon is overleden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Harde humor is leuk, maar niet als het maar flauwtjes is zoals in dit topic.
De persoon die ik quote.quote:
Doet mij opeens denken aan een topic op GoT een aantal jaar terug, een jongen verongelukte op de heenreis naar zijn wintersport. In zijn laatse bericht schreef hij:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef The_Mavericks het volgende:
ik heb dat ook met een colega, en het ergste is dat hij in het zelfde uur dat hij overleed nog naar mij sms'ste: ik ben wat later, kom er zo aan
Jeetje, wat een ongepaste grap.. zoiets had ik niet van jou verwacht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef Croupouque het volgende:
oh daar gaat je perfecte wereldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Untitled1 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een ongepaste grap.. zoiets had ik niet van jou verwacht.
Ja, dat licht moeilijk, en ik hoop echt dat jij dat voorlopig nog niet begrijpt, dat jij voorlopig niet het verdriet krijgt een zeer goede vriend, vader, moeder of ander familielid op veel te jonge leeftijd te moeten begraven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef _Denker het volgende:
Misschien iets voor R&P?
Ik snap niet waarom je dat nummer niet gewoon uit je telefoon haalt? Of ligt dat zo moeilijk?
Omdat het foto's zijn die veel voor je betekenenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef FiveseveN het volgende:
Wij hebben een collega, die ligt al ruim een jaar in coma en zal daar waarschijnlijk niet meer uit ontwaken.
Toch staat zijn bureau met apparatuur nog klaar. En hij staat nog in de urenverantwoording. Zijn account is er ook nog steeds. Hij zou maandag zó weer kunnen beginnen.
Waarom doen we dat allemaal?
Mijn screensaver haalt afbeeldingen op uit mijn fotobestand. Daar staan ook foto's van overleden familieleden. Telkens zie je die.
Waarom haal ik die foto's er niet uit?
Het gaat om een nummertje in een telefoon, je doet net alsof het om grafschennis gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ja, dat ligt moeilijk, en ik hoop echt dat jij dat voorlopig nog niet begrijpt, dat jij voorlopig niet het verdriet krijgt een zeer goede vriend, vader of ander familielid op veel te jonge leeftijd te moeten begraven.
Dat lijkt me idd ook niet prettig om te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Againzender het volgende:
Ik kwam van de week bij een speurtocht naar een mogelijke fout in de applicatie opeens de inlognaam van mijn overleden collega Jaap tegen.... ik vond het destijds al erg vreemd om hem te moeten verwijderen uit de lijst van geautoriseerde gebruikers, puur omdat hij er niet meer was.
En dit najaar onze overleden stamgast Kees verwijderd uit mijn e-mail lijst.
Ik heb geprobeerd er nuchter tegenaan te kijken: je gebruikt de telefoonnummers/logins/e-mail adressen toch nooit meer, maar ik kreeg er toch een heel naar gevoel bij
TS heeft hier niets aan, maar ik heb dit weer even van mij af geschreven.
Ik heb al 5 jaar dezelfde sim kaartquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:37 schreef peenenui2 het volgende:
maar gooi je je sim kaart nou ook nooit meer weg? Dat ding gaat ook wel eens kapot hoor
dat is juist het probleem: het is niet zomaar een nummer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het gaat om een nummertje in een telefoon, je doet net alsof het om grafschennis gaat.
Lees mijn vorige posting, dat gaat echt op voor iedereen die het geluk heeft dit niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het gaat om een nummertje in een telefoon, je doet net alsof het om grafschennis gaat.
Dude!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef xman het volgende:
Misschien dat een vaarwel ceremonie helpt. Zijn telefoonnummer opschrijven en dan begraven ofzoiets. Ik bedoel dit serieus.
Het wordt tijd dat je hem laat gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |