quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Aventura het volgende:
Ze waren allemaal matig, maar het is hoog tijd dat Serge verdwijnt.
Ik ga het zo maar weer proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, ik ben niet geselecteerd voor een prijs.
de eensgezindheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
De drie jongens op de kruk.
Heb je gestemdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Helaas, ik ben niet geselecteerd voor een prijs.
En Serge dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
De drie jongens op de kruk.
Wat mij betreft inderdaad... de drie jongen op de krukquote:
beetje overdreven inderdaad. Soms leuk, maar niet altijd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Raffaella erg ok, maar waarom altijd zo raar doen...
Wat deed ze?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Raffaella erg ok, maar waarom altijd zo raar doen...
Heerlijk als je aan niemand ergertquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
I-Jay. God ja, die heb ik totaal niet gemist..
Ja precies, dat is het. Ze heeft op het podium een hele goeie uitstraling!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:38 schreef Aventura het volgende:
Ik ben voor Raffaella. Om het totaalplaatje. Ze heeft die edge die de anderen missen. Ze ziet er ook goed uit, de zang is niet enorm denderend maar oké.
Ik verwacht inderdaad ook iets geks...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht een verrassing voor straks.
Raf op de kruk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |