Hulde!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef kaspermols282 het volgende:
1e selecteren die je weg wilt...
*shift
laatste die je weg wilt![]()
trek een [box] en je bent er van af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef Badabingea het volgende:
Het lijkt wel alsof ik piepklein in zo'n vierkant hokje typ.
En wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
trek een [box] en je bent er van af.
dat ipv klikken met de txt tool, je met de txt tool een tekstkader moet slepenquote:
Ctrl en + is gewoon inzoomen hoor... Wat je daar op je plaatje hebt is het standaard wolkjesfilter, dat krijg je niet ineens door in te zoomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Badabingea het volgende:
Ik was ff aan het kutten en opeens wou ik weer inzoomen om verder te gaan gebeurde dit.
Ik vind het er niet verkeerd uitzien.
Ik deed control en +
[afbeelding]
dat is bijzonderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:03 schreef Badabingea het volgende:
Uhm, nee die staat al op 60 ofzo, dat maakt echt geen verschil.
Ik moet zeggen dat ik daar ooit ook last van heb gehad, maar het is vanzelf weer goed gekomen.. Niet dat je daar nu wat aan hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
In dat blokje linksboven zie ik dan een piepklein streepje knipperen.
Helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:40 schreef Devolution het volgende:
Heb je misschien een custom theme op je computer (visual style, windowblinds e.d.)?
En helpt het als je iets typt, dan het getypte selecteert dmv control+a, en dán de fontgrootte hoog zet?
Dit werkt dus ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
dat is bijzonder![]()
ik zou voor de zekerheid je font op arial zetten,
en je character en paragraph resetten.
Anders zou ik het ook niet weten
[afbeelding]
kijk een naar de ppi van je document, waarschijnlijk is die verzet.quote:
door de volgende keer dat je het maakt niet meer anti-alias uit te vinkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef dj_ko het volgende:
Hoi ik heb een vraag, ik gebruik fotosoep 7.0
ik heb een logo: www.djko.nl/bf.jpg
alleen zoals je ziet zijn de randen niet mooi ze zijn kartelig
ik wil graag dat ze netjes rond doorlopen in de gehele afbeelding weet iemand hoe ik dit kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |