Het was lauw!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef DrunkenMuncky het volgende:
¤75,- wildplassen, das veel erger!![]()
Maarre, ik ben al zeker 2 keer aangehouden en toen waren ze heel lief voor me (bij bovenstaande niet)..
Nog wel lekker Chineesje gegeten?
Joh de politie doet dat met de beste bedoeling.(welke weet ik ook niet )quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
Rij ik net op mijn fietsie naar de chinees om even wat te eten te halen. Al bij de chinees aangekomen mijn fiets geparkeerd, chinees gehaald en weer terug. Stap ik op mijn fiets, knip ik mijn licht aan (zo'n knippergeval) en ja hoor, doet 'ie het niet. Nou, het is 10 minuten fietsen, dus +/- 25 minuten lopen. Nou, dan maar geen licht denk ik en rij terug naar huis. Komt er een jutenwagen naast me rijden, of ik even wil stoppen. Het volgende gesprek deed zich voor:
Snor: zo, waarom rijden wij zonder licht?
Ik: omdat ie net kapot is gegaan en ik anders 25 minuten moet lopen.
Snor: ja ja, dat zeggen ze allemaal.
Ik: toch is het zo.
Snor: ik geef je een boete.
Ik: mooi is dat.
Snor: waar kom je vandaan?
Ik: van de chinees.
Snor: niet zo grappig doen he, anders slinger ik je nog eens op de bon.
Ik:
Snor: is die fiets gestolen?
Ik: pardon?
Snor: ik kreeg net een melding over een gestolen gazelle racefiets hier in de buurt.
Ik: ik heb deze fiets al 5 jaar.
Snor: kun je dat bewijzen?
Ik: *noem frame-nummer op*
Snor: ja ja, die heb je zeker net even snel uit je hoofd geleerd he?
Ik: wtf?
Snor: Je krijgt iig een boete voor het zonder licht rijden. Legitimatie?
Ik: *pakt rijbewijs*
Snor: waarom ga je niet met de auto als je een rijbewijs hebt?
Ik: dat moet ik toch zelf weten?
Snor: niet zo brutaal he, of ik slinger je nogmaals op de bon.
Ik:![]()
Nou, ik weet wel wie de broek aan heeft bij die klootzak thuis. Wat een mafkees! En nou heb ik nog een bon ook en mijn chinees was ook lauw toen ik thuiskwam.
Ik heb net 1 ontvangen vandaag, helaas 25 euro en geen 20... (voor en achterlicht niet aan)quote:
Je moest ff vragen voor wat.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
Rij ik net op mijn fietsie naar de chinees om even wat te eten te halen. Al bij de chinees aangekomen mijn fiets geparkeerd, chinees gehaald en weer terug. Stap ik op mijn fiets, knip ik mijn licht aan (zo'n knippergeval) en ja hoor, doet 'ie het niet. Nou, het is 10 minuten fietsen, dus +/- 25 minuten lopen. Nou, dan maar geen licht denk ik en rij terug naar huis. Komt er een jutenwagen naast me rijden, of ik even wil stoppen. Het volgende gesprek deed zich voor:
Snor: zo, waarom rijden wij zonder licht?
Ik: omdat ie net kapot is gegaan en ik anders 25 minuten moet lopen.
Snor: ja ja, dat zeggen ze allemaal.
Ik: toch is het zo.
Snor: ik geef je een boete.
Ik: mooi is dat.
Snor: waar kom je vandaan?
Ik: van de chinees.
Snor: niet zo grappig doen he, anders slinger ik je nog eens op de bon.
Ik:
Snor: is die fiets gestolen?
Ik: pardon?
Snor: ik kreeg net een melding over een gestolen gazelle racefiets hier in de buurt.
Ik: ik heb deze fiets al 5 jaar.
Snor: kun je dat bewijzen?
Ik: *noem frame-nummer op*
Snor: ja ja, die heb je zeker net even snel uit je hoofd geleerd he?
Ik: wtf?
Snor: Je krijgt iig een boete voor het zonder licht rijden. Legitimatie?
Ik: *pakt rijbewijs*
Snor: waarom ga je niet met de auto als je een rijbewijs hebt?
Ik: dat moet ik toch zelf weten?
Snor: niet zo brutaal he, of ik slinger je nogmaals op de bon.
Ik:![]()
Nou, ik weet wel wie de broek aan heeft bij die klootzak thuis. Wat een mafkees! En nou heb ik nog een bon ook en mijn chinees was ook lauw toen ik thuiskwam.
Afgelopen maandag, kapot achterlicht, dat is dan 20¤ ajb..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ik heb net 1 ontvangen vandaag, helaas 25 euro en geen 20... (voor en achterlicht niet aan)![]()
Maar om er nu een topic over te openen?
true true.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
tja je kan praten tot je ene ons weeg maar het is toch allemaal vriendjes politiek daar dus heeft geen zin
Of zeggen dat hun auto vies is, als ze dan vragen waarom dan moet je zeggen: er staat politie opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Departak het volgende:
Zeggen dat ze boeven moeten gaan vangen, dat vinden ze leuk
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Of zeggen dat hun auto vies is, als ze dan vragen waarom dan moet je zeggen: er staat politie op
Ik zat fout idd, maar ik vind dit een foute manier van benaderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef Catch_me het volgende:
Eigen schuld, je wist dat je fout zat en nu ga je erover klagen dat die wout zijn werk doet?
het is de toon die de muziek maaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:32 schreef Catch_me het volgende:
Eigen schuld, je wist dat je fout zat en nu ga je erover klagen dat die wout zijn werk doet?
[..]
Of zeggen dat hun auto vies is, als ze dan vragen waarom dan moet je zeggen: er staat politie op
Tsja, kon dat maar. Het was een lange weg zonder zijweggetjes en ik had ze er dus nevernooitniet uitgefietst met 1 hand aan het stuur en in de andere de zak chinees...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Robbiej het volgende:
Je had gewoon moeten zeggen. ga je collega's maar lastigvallen. en een zijweggetje in moeten fietsen. oprotten met dat soort incasso-agenten
Dat vond ik ook het leukstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef Catch_me het volgende:
Hahaha ok, nadat ik hem heb gelezen vind ik hem wel grappig.
"waar kom je vandaan"
"van de chinees"
"niet zo grappig he"
Ik heb nog steeds de slappe lach van dat stukjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef Catch_me het volgende:
Hahaha ok, nadat ik hem heb gelezen vind ik hem wel grappig.
"waar kom je vandaan"
"van de chinees"
"niet zo grappig he"
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je moest ff vragen voor wat.....
idd, zo droogquote:Op zondag 22 januari 2006 02:10 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de slappe lach van dat stukje![]()
![]()
![]()
Bedankt TS![]()
Hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:17 schreef yosander het volgende:
En als je ze nodig hebt zijn ze er niet
[..]
Heb je geheid een bon te pakken voor het beledigen van een officier in functie, een kameraad van me heeft dat namelijk al een keer meegemaakt.
Dat is wel zo, maar die andere opmerkingen van de politie bedoelde ik...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo?
Hier waren ze nodig, TS veroorzaakte een mogelijk gevaarlijke situatie en werd prompt bekeurt.
Volgens mij bedoelt hij gewoon zijn postcode die erin gekrast is als beveiliging?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef RIVDSL het volgende:
Is het normaal dat iemand het framenummer van zijn fiets uit zijn hoofd kent?
Ik heb een heel makkelijk framenummer en daarbij komt dat ik mijn fiets een grote beurt had gegeven (olien, smeren, schoonmaken en dat soort dingen) een paar dagen daarvoor en dat ik het nog in mijn hoofd had zitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:31 schreef RIVDSL het volgende:
Is het normaal dat iemand het framenummer van zijn fiets uit zijn hoofd kent?
fietsers zonder licht zijn trotse anarchisten die strijden tegen het onrecht wat de politie aanricht.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Eigen schuld gast, ik haat fietsers zonder licht. Als iemand je per ongeluk plat rijd omdat ie je niet ziet ga je zeker nog klagen ook.![]()
Tot ze aangereden worden, dan zijn het huillies die het slachtoffer zijn geworden van een onoplettende automobilist.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef Baleog het volgende:
[..]
fietsers zonder licht zijn trotse anarchisten die strijden tegen het onrecht wat de politie aanricht.
hoho, er is een verschil tussen trotse anarchisten die op een afgescheiden fietspad hun vete met de politie uitvechten, of huillies met een deathwish die midden op de weg gaan fietsen. Echte anarchisten vergeten hun auto rijdende medemens nietquote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Tot ze aangereden worden, dan zijn het huillies die het slachtoffer zijn geworden van een onoplettende automobilist.
En ze denken niet na, knap aso als iemand zn auto naar de klote is en onder het bloed zit omdat een "trotse anarchist" de lui is om zn licht aan te doen.
propagerende anarchisten zijn ok!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:12 schreef Chanandler het volgende:
Lees sig.
Je zal wel een punt hebben maar ik kom alleen die deathwish huillies tegen en heb daarom ook geen moeite met zulke controles. Uiteraard is de struikroversbrigade van Spee weer een heel ander verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
hoho, er is een verschil tussen trotse anarchisten die op een afgescheiden fietspad hun vete met de politie uitvechten, of huillies met een deathwish die midden op de weg gaan fietsen. Echte anarchisten vergeten hun auto rijdende medemens niet
zoals altijd moeten de goeie onder de kwade lijden..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Je zal wel een punt hebben maar ik kom alleen die deathwish huillies tegen en heb daarom ook geen moeite met zulke controles. Uiteraard is de struikroversbrigade van Spee weer een heel ander verhaal.![]()
Dat zijn die in de bosjes verstopte wouten onder leiding van Koos Spee die voorbijgaande autos zo sneeky mogelijk op de foto zetten om vervolgens een acceptgirotje toe te sturen.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
zoals altijd moeten de goeie onder de kwade lijden..
wat is de struikroversbrigade van spee?
heb je wel gelezen? z'n lampje was stuk bij de chinees..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Eigen schuld gast, ik haat fietsers zonder licht. Als iemand je per ongeluk plat rijd omdat ie je niet ziet ga je zeker nog klagen ook.![]()
dat zijn met recht nsb-ers! wat ook erg is zijn die vervelende flitskastjes, voor de luie dikke bil agent..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Dat zijn die in de bosjes verstopte wouten onder leiding van Koos Spee die voorbijgaande autos zo sneeky mogelijk op de foto zetten om vervolgens een acceptgirotje toe te sturen.
Tuurlijk heb je een keus, hij heeft gewoon gegokt en pech gehad.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef KeessieK het volgende:
[..]
heb je wel gelezen? z'n lampje was stuk bij de chinees..hij had dus geen keus dan gewoon zonder licht naar huis fietsen..
Ze zijn zeker nog nooit geflitstquote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef Youssef het volgende:
Kutstudenten die keer op keer klagen over mega boetes à 20 euro
Ik ben geen kutstudent. Ik studeer al 6 jaar niet meer. Het gaat mij helemaal niet om de boete, maar de manier waarop ik de boete kreeg. Alsof je een of andere ontsnapte crimineel bent.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef Youssef het volgende:
Kutstudenten die keer op keer klagen over mega boetes à 20 euro
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat zijn met recht nsb-ers! wat ook erg is zijn die vervelende flitskastjes, voor de luie dikke bil agent..
je bent ook te gast geweest in mijn "crash mom's car" topic...ik dat geval is dit relatief weinig geld hahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens beter gaan opletten
En die zeikboetes van 20 euro zijn voor studenten al veel geld
Tegen vrouwen zijn ze altijd poesliefquote:Op maandag 23 januari 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Tegen mij doen ze altijd aardig.
Al kom ik ze liever niet tegen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Weet je moeder wel, dat je bij de politie zit?"
Of al zingend door de stad lopen, langs het mobiele steunpunt: "Een echte vent, wordt geen agent!"
Maar het kost net zo veel hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:42 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Tegen vrouwen zijn ze altijd poeslief![]()
Hehehe, kostte mij maar 20 euro afgelopen zaterdag. Maar goed, gewoon ff normaal gesprekje met die man gehad enz. En misschien kreeg ik ook nog wel arme-studentenkorting ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ik heb net 1 ontvangen vandaag, helaas 25 euro en geen 20... (voor en achterlicht niet aan)![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef Departak het volgende:
Zeggen dat ze boeven moeten gaan vangen, dat vinden ze leuk
Gewoon een brief schrijven naar de Burgemeester. Doet nog wel eens wonderenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef PDOA het volgende:
-knip-
Whahahhahahahhaahhahahahhaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:57 schreef Tommeke het volgende:
Die wouten kunnen inderdaad zo humorloos en kinderachtig zijn, een kennis van mij die stond te wildplassen, toen betrapte zo'n wout hem, zei die wout: dat word dan 60 euro. Waarop die kennis zegt: maak er maar 80 van, kan ik ook nog ff schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |