Een van de topfavorieten dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Als ie deze vorm vasthoudt de grote favoriet op de 1000 meter van Turijn.
Bos is geweldig. Wereldkampioen sprint, 2x zilver bij de OWS en heersend bij het recente OKT. Hopelijk wordt het in Turijn nu wel goud. Bos is zeker kanshebber, samen met mensen als Dorofejev en -voor mij nog steeds topfavoriet- Shani Davis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een van de topfavorieten dan.
Jan Bos.
Ze zijn er wel.quote:
Zoveel 4e plekken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Hij mag van mij de opvolger van Van Velde worden.
En dan net zo'n historische race als dequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Hij mag van mij de opvolger van Van Velde worden.
Ja okequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Olympisch kampioen 1000 meter
Theo, over 2 jaar weer op de Olympische Spelen te bewonderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer?Ik vind het erg tof dat Jan Bos weer goed bezig is.
![]()
quote:
Ow, die gozer is ook al zo goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Me dunkt. Wereldkampioen sprint.
Twee wereldkampioenen in twee verschillende sporten in een familie, dat komt vast niet al te vaak voor. huiskamervraagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow, die gozer is ook al zo goed.
Dat lijkt me ook niet. Geweldig.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Twee wereldkampioenen in twee verschillende sporten in een familie, dat komt vast niet al te vaak voor. huiskamervraag
Natuurlijk, het is nog een week of drie. Genoeg tijd om te herstellen dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal hij diep gaan om dit te winnen? Ik denk het eigenlijk wel, sportman als ie is. Gun hem die gouden plak op de OS!
stunten?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef MrWizzel het volgende:
Ik zie hem wel stunten op de 1000m in Turijn.
Goeie dealquote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
en tegen wotherspoon hooop ik, mag jeremy de 500 winnen
Een vergelijking met Pete Sampras gaat wel op, vind ik: het lijkt allemaal zo makkelijk. Ook Sampras werd saai genoemd, net als Bos. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Jan Bos.
Al is het maar omdat hij technisch zo'n prachtige stylist is.
Ik wel, in Turijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef OnsMeske het volgende:
Ik hoop dat hij iets wint! Want hij doet het zo goed dit seizoen!
Echt super voor hem!
Helaas ga ik niet naar zijn afstand kijken
je gaat naar de ows? vet.quote:
nee, ik heet zelf Janquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
je gaat naar de ows? vet.
verklaart ook meteen je username.
vast geen drie keerquote:
Denk niet dat Bos Davis kan bedreigen hoor. Maar Bos is schitterend, alleen die techniek al.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben al jaren fan van Jan Bos. Vind hem een stuk sympatieker overkomen dan die irritante Wennermars. De 1000 meter gaat denk ik tussen hem en davis. Ben benieuwd wie het wordt. De 1000 meter is de afstand waar ik het meest naar uitkijk op de OS.
Ik zie hem wel als de grootste kanshebbern na davis. En zijn techniek is echt het beste van alle schaatsers. Geweldig zoals hij schaatst.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Denk niet dat Bos Davis kan bedreigen hoor. Maar Bos is schitterend, alleen die techniek al.
Zou wel sneu zijn mocht Bos weer tweede worden. Tegen Davis staat momenteel geen maat, en vraag me af of Bos blij zal zijn met plek 2.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als de grootste kanshebbern na davis. En zijn techniek is echt het beste van alle schaatsers. Geweldig zoals hij schaatst.
"t Zal niet de eerste keer zijn dat voor de OS op iemand geen maat staat, maar dat onverwacht iemand anders met de zege op de 1.000 meter gaat lopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn mocht Bos weer tweede worden. Tegen Davis staat momenteel geen maat, en vraag me af of Bos blij zal zijn met plek 2.
Gaetan Boucher in 1984? Eric Heiden in 1980? Peter Mueller in 1976?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
"t Zal niet de eerste keer zijn dat voor de OS op iemand geen maat staat, maar dat onverwacht iemand anders met de zege op de 1.000 meter gaat lopen.
Wanneer is de zege daarvan trouwens voor 't laatst naar de topfavoriet gegaan? Moet al erg lang geleden zijn.
Eensch vanuit Nederlands oogpunt. Als je echter naar dit seizoen kijkt, verdient Davis de gouden medaille. Normaliter gaat hij die ook winnen. Maar we hebben al gezien dat de Olympische 1000m zelden normaal verloopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef Stansfield het volgende:
Dat zou ik ook heel erg mooi voor hem vinden en hij verdient het zeker.
De OS zijn er helaas vaak voor seizoensstunters.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Eensch vanuit Nederlands oogpunt. Als je echter naar dit seizoen kijkt, verdient Davis de gouden medaille. Normaliter gaat hij die ook winnen. Maar we hebben al gezien dat de Olympische 1000m zelden normaal verloopt.
Probleem van Bos is dat hij al twee keer zilver heeft, dus wat voor een ander een geweldige prestatie zou zijn, zou voor Bos weer niet goud zijn. Zijn missie slaagt alleen met goud.
Psychologische oorlogsvoering.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
Net een item in het Sportjournaal. Zijn schaatsen worden sinds december op een nieuwe revolutionaire manier geslepen.Ontworpen door Marnix ten Kortenaar. De ijzers zijn dan nog dunner dan normaal. Misschien is dat we de oorzaak van zijn goede schaatsen de laatste tijd.
Ik hoop het voor hem. Na 2x zilver zou goud erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef komrad het volgende:
hij gaat het doen vandaag
Ja, zijn laatste ronde was niet goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
teleurstellend van Jan
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
1 tiende te kort voor brons. Er had meer ingeeten.Maar wat ie zelf zei : de top bestaat net als vier jaar geleden uit rijders die de latste binnenbocht hadden.
Eigenlijk zouden ze de 1000 meter ook over twee ritten moeten doen ( Dat zegt Tong )
Jah, de 5 km ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
1 tiende te kort voor brons. Er had meer ingeeten.Maar wat ie zelf zei : de top bestaat net als vier jaar geleden uit rijders die de latste binnenbocht hadden.
Eigenlijk zouden ze de 1000 meter ook over twee ritten moeten doen ( Dat zegt Tong )
nou dat viel een beetje tegenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef keijz het volgende:
[..]
stunten?
hij gaat gewoon goud winnen!
Ik hoorde het ja. Toen ik die misslag zag, dacht ik ook al meteenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Ericr het volgende:
Jan wijdt het tegenvallende resultaat aan zijn 1 na laatste bocht, die was inderdaad niet best. Raar want als stylist zou je die vormfoutjes niet verwachten
Oe da's een opluchtingquote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef ErikT het volgende:
Maar Jan Bos wint dus de 1500 meter he. Dat jullie t ff weten.
hou ik je aanquote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef ErikT het volgende:
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef ErikT het volgende:
Zou wel leuk voor hem zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef ErikT het volgende:
Hij noemt het net zelf een schijtrace dus je hebt wel gelijk met stront in zijn broek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:12 schreef Baklap het volgende:
Wat een prutser. Alsof hij stront in zn broek had. Waardeloze kerel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |