stunten?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef MrWizzel het volgende:
Ik zie hem wel stunten op de 1000m in Turijn.
Goeie dealquote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
en tegen wotherspoon hooop ik, mag jeremy de 500 winnen
Een vergelijking met Pete Sampras gaat wel op, vind ik: het lijkt allemaal zo makkelijk. Ook Sampras werd saai genoemd, net als Bos. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Jan Bos.
Al is het maar omdat hij technisch zo'n prachtige stylist is.
Ik wel, in Turijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef OnsMeske het volgende:
Ik hoop dat hij iets wint! Want hij doet het zo goed dit seizoen!
Echt super voor hem!
Helaas ga ik niet naar zijn afstand kijken
je gaat naar de ows? vet.quote:
nee, ik heet zelf Janquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
je gaat naar de ows? vet.
verklaart ook meteen je username.
vast geen drie keerquote:
Denk niet dat Bos Davis kan bedreigen hoor. Maar Bos is schitterend, alleen die techniek al.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben al jaren fan van Jan Bos. Vind hem een stuk sympatieker overkomen dan die irritante Wennermars. De 1000 meter gaat denk ik tussen hem en davis. Ben benieuwd wie het wordt. De 1000 meter is de afstand waar ik het meest naar uitkijk op de OS.
Ik zie hem wel als de grootste kanshebbern na davis. En zijn techniek is echt het beste van alle schaatsers. Geweldig zoals hij schaatst.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Denk niet dat Bos Davis kan bedreigen hoor. Maar Bos is schitterend, alleen die techniek al.
Zou wel sneu zijn mocht Bos weer tweede worden. Tegen Davis staat momenteel geen maat, en vraag me af of Bos blij zal zijn met plek 2.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als de grootste kanshebbern na davis. En zijn techniek is echt het beste van alle schaatsers. Geweldig zoals hij schaatst.
"t Zal niet de eerste keer zijn dat voor de OS op iemand geen maat staat, maar dat onverwacht iemand anders met de zege op de 1.000 meter gaat lopen.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou wel sneu zijn mocht Bos weer tweede worden. Tegen Davis staat momenteel geen maat, en vraag me af of Bos blij zal zijn met plek 2.
Gaetan Boucher in 1984? Eric Heiden in 1980? Peter Mueller in 1976?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
"t Zal niet de eerste keer zijn dat voor de OS op iemand geen maat staat, maar dat onverwacht iemand anders met de zege op de 1.000 meter gaat lopen.
Wanneer is de zege daarvan trouwens voor 't laatst naar de topfavoriet gegaan? Moet al erg lang geleden zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |