Ok, beloofd vanaf nuquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef sbientje het volgende:
-2 WithMe, omdat ik niemand anders weet en niet wil dat Ayaxola en ik elkaar het spel uit helpenen je hebt die enge foto van marescha in je avater!

Ja hoi, ik niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dank dat shiNinG_staR of Zhenar de I-Jay word![]()

Maar I-Jay dus nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet echt uit, ik zie welEen Christon zou tof zijn

Aan je Bob Ross icon te zien zou een Aäron je ook niet misstaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik word de Marescha, let maar op.

Je hebt altijd een reden nodigquote:

Dat het kan betekent niet dat het móet!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zhenar -2, door je eerlijke reactie weet ik dat ik op je kan stemmen

Wat sta je laagquote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef LeBeau het volgende:
Gisteren rond dit tijdstip stond ik nog aan de top.

Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat sta je laag.
Nou ja, ik steun je morgen wel.

quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Zhenar, omdat 5 punten al te veel is voor jou.

Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.![]()

Ik wacht even af waar mijn punten heengaanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!![]()
rrr!11!1!!!1

Geslachtsfout #zoveelquote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Ik was even vergeten dat hij Christon steunde.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |