quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef sbientje het volgende:
Geen zin om te lezen wie mij allemaal minpunten hebben gegevendie van mij zijn vandaag iig voor:
-2 LeBeau, wat heb ik je misdaan![]()
En dan...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef sbientje het volgende:
-2 Zhenar, nickname komt me bekend voor maar weet verder niets over hem (haar?)
stiekem wel kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zhenar -2, zie ik toch te weinig in IDO (of valt me te weinig op)
Heb wel een voorzetje gegeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je de lijst korter maken![]()
ownee dat kan niet.... -3 punten mag je niet geven
ik moet nog stemmen, maar vind TheVulture aardig.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb wel een voorzetje gegeven.Wie kopt 'em in?
![]()
Ook gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Ayaxola het volgende:
Globe -2: Krijg je ze gelijk terug, je stond er nog samen met Woelli, en nu sta je dan maar lekker samen met Cee![]()
Nah, ik was het eigenlijk vergeten, toen zag ik dat jij had gestemd en zo het topic omhoog had geschopt. Maar je minpunten waren dus niet helemaal terechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
Slim afgewacht btw.![]()
heb gelijk spijt van me --stemmen.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:40 schreef Cee het volgende:
Geeft Nederland haar nog een kans? Of is ze voorgoed verloren en gaat ze roemrijk ten onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |