abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34427061
Hardcore is gewoon vet. Daar kun je los op gaan niet echt op andere muziek. Ikzelf luister ook wel hardcore maar niet als ik rustig alleen ben ofzo 8er de pc dan luister ik rustigere muziek. Bij een disco ofzo dan moet er gewoon hardcore zijn dat is veel vetter. En dat hardcoreluisteraars rascistisch zijn??Lang niet iedereen. Hardcore wordt gezien als een muzieksoort wat rascistische mensen luisteren. Slaat nergens op. Er zijn zat mensen die hardcore luisteren en die nix tegen allochtonen hebben. Op de gabberfeesten netzoals rutger leert stappen ik denk wel dat veel van die mensen rascistisch zijn en Lonsdale een nazi merk???Slaat ook nergens op. Lonsdale is het mrek van die zwarte boxer. Er staan de letters van NSDAP in alleen dan zonder de P.---> loNDSAle. Ook kun je dit er van maken: LONSDALE= Laat Ons Nederlanders Samen Alle Allochtonen Langzaam Excecuteren. Dit is door de media overdreven en nu ziet iedereen lonsdale als rascistisch. Majah ik vind het nergens op slaan dat is mijn mening!!
Een Ajacied ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:18:46 #177
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34428406
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hardcore is gewoon vet. Daar kun je los op gaan niet echt op andere muziek. Ikzelf luister ook wel hardcore maar niet als ik rustig alleen ben ofzo 8er de pc dan luister ik rustigere muziek. Bij een disco ofzo dan moet er gewoon hardcore zijn dat is veel vetter. En dat hardcoreluisteraars rascistisch zijn??Lang niet iedereen. Hardcore wordt gezien als een muzieksoort wat rascistische mensen luisteren. Slaat nergens op. Er zijn zat mensen die hardcore luisteren en die nix tegen allochtonen hebben. Op de gabberfeesten netzoals rutger leert stappen ik denk wel dat veel van die mensen rascistisch zijn en Lonsdale een nazi merk???Slaat ook nergens op. Lonsdale is het mrek van die zwarte boxer. Er staan de letters van NSDAP in alleen dan zonder de P.---> loNDSAle. Ook kun je dit er van maken: LONSDALE= Laat Ons Nederlanders Samen Alle Allochtonen Langzaam Excecuteren. Dit is door de media overdreven en nu ziet iedereen lonsdale als rascistisch. Majah ik vind het nergens op slaan dat is mijn mening!!

Ik kwam zelf ook regelmatig op die feestjes en ik moet zeggen dat de groep die het (extreem) rechtse nationalistische gedachtengoed steunt boven gemiddeld is bij het hardcore publiek.

Dat zijn gewoon feiten net zoals Marokkanen boven gemiddeld crimineel zijn, los van het feit of je dat negatief of positief vind!!!!!!

Ik kots op dat schijnheilige gedoe.
Veel mensen in de hardcore scene zijn exact hetzelfde als de Marokkaanse gemeenschap. De hand in eigen boesem steken en erkennen dat er iets aan de hand is in de groep is er niet bij.

Voordat ik het verwijt krijg dat ik links ben, lees ondertitel en mijn post history.

Je moet gewoon realistische zijn en de feiten onder ogen zien!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Speed-Addicted op 24-01-2006 22:24:49 ]
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34428547
ik ken genoeg 'normale' mensen die van hardcore houden

maar ik vind het gewoon echt absurd eentonige muziek.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:26:46 #179
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34428727
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef het.ismij het volgende:

[..]

De lonsdale jongeren zijn door de media gemaakt.
Anders is het niet!
99% weet volgens mij de oorsprong van de kleding niet eens!! En waar het voor stond in eerste instantie! dat beeld is verdraaid naar iets wat het niet is!
Het is puur als een uiting van vrijheid begonnen zonder politieke gedachten of andere extreme opvattingen. (is in engeland begonnen).
Dit was een groep dat spijkerbroeken droeg, kisten en veelal kaal of geschoren kapsels.
later door o.a. skinheads in duitsland is dit beeld van hun helemaal vertekend.
Er begonnen verhalen de ronde over kleurcodes e.d. die in de shirtjes verwerkt waren. Wat dus absolute BS is!
beide stellingen van jou slaan ergens op.
Niet elke racist draagt lonsdale, en niet elke lonsdale drager is racist.
Ik snap dat je er zo over kan denken als je er "buiten" staat. Maar neemt niet weg dat je nog steeds bevooroordeeld bent.
Gabbers komen om de hoek kijekn omdat ze zichzelf met die scene associeren.
De Marokkanen worden zeker ook de media gestigmatiseerd.... ohw nee bij Marokkanen is het niet de schuld van de media maar hun eigenschuld.

HYPOCRIET
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:50:58 #180
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34429741
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hardcore is gewoon vet. Daar kun je los op gaan niet echt op andere muziek. Ikzelf luister ook wel hardcore maar niet als ik rustig alleen ben ofzo 8er de pc dan luister ik rustigere muziek. Bij een disco ofzo dan moet er gewoon hardcore zijn dat is veel vetter.
[..]
Jij misschien, ik kan best uit mn dak gaan op EBM, Industrial, D&B, Electro, Industrial Hardcore en andere soorten muziek (incl goede Gabber).
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_34432577
die kutgabbers kijken altijd zo boos, komt dat door de muziek of hoort dat er 'gewoon' bij hun image? Heb je ooit iemand met een neutraal gezicht zien 'dansen' op die paupermuziek?
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:06:02 #182
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34432826
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Ez3 het volgende:
die kutgabbers kijken altijd zo boos, komt dat door de muziek of hoort dat er 'gewoon' bij hun image? Heb je ooit iemand met een neutraal gezicht zien 'dansen' op die paupermuziek?
Nou eh, bij terror kijk ik ook niet vrolijk, lijkt me niet zo gek met 200 bpm

En zoals op alle dance-feesten hebben er een hoop een pilletje of wat pep op, dusseh tja...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_34432855
Hier een universitair geschoolde hardcoreliefhebber. Wie denkt de intelligentie van een ander te kunnen beoordelen op zijn muzieksmaak die hij luistert is nog dommer dan het achtereind van een varken.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_34432861
quote:
Als je een zeer irritant hard geluid wat continu herhaald wordt urenlang moet aanhoren...

hoe zou jij dan kijken?

en zou jij niet gaan hakkuh en flippuh?
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:08:11 #185
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34432896
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
Hier een universitair geschoolde hardcoreliefhebber. Wie denkt de intelligentie van een ander te kunnen beoordelen op zijn muzieksmaak die hij luistert is nog dommer dan het achtereind van een varken.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_34433194
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef Netflier het volgende:

[..]

Als je een zeer irritant hard geluid wat continu herhaald wordt urenlang moet aanhoren...

hoe zou jij dan kijken?

en zou jij niet gaan hakkuh en flippuh?
ik zou sip kijken
pi_34433197
Zoveel mensen, zoveel wensen. Wees blij dat er voor ieder iets wilds is. Mensen vergeten dat de ontwikkeling van electronische muziek al lang in gang was gezet voordat het woord racisme in de context zoals we die tegenwoordig kennen is bedacht.

Veel mensen denken niet verder dan hun neus lang is. Ze zien een paar meelopers en projecteren dat meteen op de hele hardcore scene. Wel, er zijn ook racistische liedjes van allochtonen jegens Nederlanders te vinden. Geert Wilders werd een paar maanden geleden nog met de dood bedreigd in een hiphop-rap. TMF zit vol met ghetto-rap waarin vrouwen bitches zijn die gepimpt moeten worden door een neger. Waarom verbindt men daar geen conclusies aan en wordt de hardcore wel gezien als schuldige van al het leed op de wereld? Nogal kortzichtig.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_34436729
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

De Marokkanen worden zeker ook de media gestigmatiseerd.... ohw nee bij Marokkanen is het niet de schuld van de media maar hun eigenschuld.

HYPOCRIET
Stom infantiel schepsel! Ik heb met geen woord gerept over Marokkanen!
Dat onderwerp staat ook niet ter spraken hier!! so dont even go there.

Zoals je in het verslag hebt kunnen lezen uit de post van X-Naut. Is er gewoon normaal publiek, en nnu kan ik je als "insider" vertellen dat "slaves to the rave" een van de extremere feesten is ook kwa bezoekers ivm de terror zaal die elke keer aanwezig is.
Daar doelde hij op met
quote:
Maar toen was ik nog niet boven geweest. Wat je daar ziet en hoort slaat echt alles. Daar is de muziek ZO hard dat je trommelvliezen kraken.
200+ Bpm is normaal in die zaal en heb je akira of drokz oid. gaat het richting de 380.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Men kijkt geconcentreerd niet boos.
Je denkt nergens meer aan en focust je op de beat. Dat is waar het voor veel om gaat. (kan ook bijna niet anders, aangezien er 120+dB om je oren vliegt.
pi_34436786
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:31 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Men kijkt geconcentreerd niet boos.
Je denkt nergens meer aan en focust je op de beat. Dat is waar het voor veel om gaat. (kan ook bijna niet anders, aangezien er 120+dB om je oren vliegt.
Je bedoelt natuurlijk dat die gasten strak staan van de pillen en totaal geen gezichtsuitdrukking meer kunnen maken ?
pi_34436801
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

HYPOCRIET
Jij stigmatiseerd graag, dat weten we wel.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:38:08 #193
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_34436814
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
idem.
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_34436818
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:34 schreef Markster het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk dat die gasten strak staan van de pillen en totaal geen gezichtsuitdrukking meer kunnen maken ?
Als je uit je dak ben heb je juist gezichtuitdrukkingen, alleen niet echt normale die je controleerd.
Pff ff helder worden, k begin nu al onzin uit te kramen,..
en scheur er wat op los
En na een asperientje
ben ik helemaal de klos

Ik ga niet meer naar school toe
Ik zie de leraar niet meer staan
En eet nog maar wat paddo's
voor een trippie naar de maan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34445345
Gek geboren, gek gebleven.
Waarom zou je er een fuck om geven?
Als je gek bent geboren,
altijd bent geweest,
dan maak je je leven tot
een HEEL groot feest.
Mensen die zeggen dat ze normaal zijn,
die mensen zijn niet blij,
die mensen hebben het
niet zo fijn als wij!