quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hardcore is gewoon vet. Daar kun je los op gaan niet echt op andere muziek. Ikzelf luister ook wel hardcore maar niet als ik rustig alleen ben ofzo 8er de pc dan luister ik rustigere muziek. Bij een disco ofzo dan moet er gewoon hardcore zijn dat is veel vetter. En dat hardcoreluisteraars rascistisch zijn??Lang niet iedereen. Hardcore wordt gezien als een muzieksoort wat rascistische mensen luisteren. Slaat nergens op. Er zijn zat mensen die hardcore luisteren en die nix tegen allochtonen hebben. Op de gabberfeesten netzoals rutger leert stappen ik denk wel dat veel van die mensen rascistisch zijn en Lonsdale een nazi merk???Slaat ook nergens op. Lonsdale is het mrek van die zwarte boxer. Er staan de letters van NSDAP in alleen dan zonder de P.---> loNDSAle. Ook kun je dit er van maken: LONSDALE= Laat Ons Nederlanders Samen Alle Allochtonen Langzaam Excecuteren. Dit is door de media overdreven en nu ziet iedereen lonsdale als rascistisch. Majah ik vind het nergens op slaan dat is mijn mening!!
De Marokkanen worden zeker ook de media gestigmatiseerd.... ohw nee bij Marokkanen is het niet de schuld van de media maar hun eigenschuld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De lonsdale jongeren zijn door de media gemaakt.
Anders is het niet!
99% weet volgens mij de oorsprong van de kleding niet eens!! En waar het voor stond in eerste instantie! dat beeld is verdraaid naar iets wat het niet is!
Het is puur als een uiting van vrijheid begonnen zonder politieke gedachten of andere extreme opvattingen. (is in engeland begonnen).
Dit was een groep dat spijkerbroeken droeg, kisten en veelal kaal of geschoren kapsels.
later door o.a. skinheads in duitsland is dit beeld van hun helemaal vertekend.
Er begonnen verhalen de ronde over kleurcodes e.d. die in de shirtjes verwerkt waren. Wat dus absolute BS is!
beide stellingen van jou slaan ergens op.
Niet elke racist draagt lonsdale, en niet elke lonsdale drager is racist.
Ik snap dat je er zo over kan denken als je er "buiten" staat. Maar neemt niet weg dat je nog steeds bevooroordeeld bent.
Gabbers komen om de hoek kijekn omdat ze zichzelf met die scene associeren.
Jij misschien, ik kan best uit mn dak gaan op EBM, Industrial, D&B, Electro, Industrial Hardcore en andere soorten muziek (incl goede Gabber).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hardcore is gewoon vet. Daar kun je los op gaan niet echt op andere muziek. Ikzelf luister ook wel hardcore maar niet als ik rustig alleen ben ofzo 8er de pc dan luister ik rustigere muziek. Bij een disco ofzo dan moet er gewoon hardcore zijn dat is veel vetter.
[..]
Nou eh, bij terror kijk ik ook niet vrolijk, lijkt me niet zo gek met 200 bpmquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Ez3 het volgende:
die kutgabbers kijken altijd zo boos, komt dat door de muziek of hoort dat er 'gewoon' bij hun image? Heb je ooit iemand met een neutraal gezicht zien 'dansen' op die paupermuziek?
Als je een zeer irritant hard geluid wat continu herhaald wordt urenlang moet aanhoren...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Ez3 het volgende:
die kutgabbers kijken altijd zo boos, komt dat door de muziek of hoort dat er 'gewoon' bij hun image? Heb je ooit iemand met een neutraal gezicht zien 'dansen' op die paupermuziek?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
Hier een universitair geschoolde hardcoreliefhebber. Wie denkt de intelligentie van een ander te kunnen beoordelen op zijn muzieksmaak die hij luistert is nog dommer dan het achtereind van een varken.
ik zou sip kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:07 schreef Netflier het volgende:
[..]
Als je een zeer irritant hard geluid wat continu herhaald wordt urenlang moet aanhoren...
hoe zou jij dan kijken?![]()
en zou jij niet gaan hakkuh en flippuh?![]()
Stom infantiel schepsel! Ik heb met geen woord gerept over Marokkanen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
De Marokkanen worden zeker ook de media gestigmatiseerd.... ohw nee bij Marokkanen is het niet de schuld van de media maar hun eigenschuld.
HYPOCRIET
200+ Bpm is normaal in die zaal en heb je akira of drokz oid. gaat het richting de 380.quote:Maar toen was ik nog niet boven geweest. Wat je daar ziet en hoort slaat echt alles. Daar is de muziek ZO hard dat je trommelvliezen kraken.
Men kijkt geconcentreerd niet boos.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef Ez3 het volgende:
Je bedoelt natuurlijk dat die gasten strak staan van de pillen en totaal geen gezichtsuitdrukking meer kunnen maken ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Men kijkt geconcentreerd niet boos.![]()
Je denkt nergens meer aan en focust je op de beat. Dat is waar het voor veel om gaat. (kan ook bijna niet anders, aangezien er 120+dB om je oren vliegt.
Jij stigmatiseerd graag, dat weten we wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
De Marokkanen worden zeker ook de media gestigmatiseerd.... ohw nee bij Marokkanen is het niet de schuld van de media maar hun eigenschuld.
HYPOCRIET
idem.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
Hier een universitair geschoolde hardcoreliefhebber. Wie denkt de intelligentie van een ander te kunnen beoordelen op zijn muzieksmaak die hij luistert is nog dommer dan het achtereind van een varken.
Als je uit je dak ben heb je juist gezichtuitdrukkingen, alleen niet echt normale die je controleerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat die gasten strak staan van de pillen en totaal geen gezichtsuitdrukking meer kunnen maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |