uhuh,quote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef trebbors het volgende:
maar terror en hardcore is toch iets heel anders.
Duidelijk welquote:
Meningen verschillenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Yorrit het volgende:
nouja hoesnel t ook gaat, t blijft lomp
Belachelijk zeg, dat focussen op de bpm's. 'Hmm, dit liedje lijkt me wel wat. Even tellen hoeveel bpm. Ah ja, lekker, 180 bpm. Goed nr.'quote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef het.ismij het volgende:
380-420 bpm speakerterreur
Heerlijk in de trein een bpm etje of 170/180
Kom k thuis ff agressie deruit op 250-380
is hiervan nog ergens een aflevering te vinden via het internet? alvast bedanktquote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Yorrit het volgende:
ik zag gister Jambers, ging een stukkie over gabbers, daarin zat zo'n mooi stukje. Jambers: "Hun dansen bestaat uit het maken van snelle robotbewegingen. in het gabberjargon heet dit "hakken""
te mooie sample voor in een hardcoreplaat, leek me zo
Ja omdat dat de meest easy-tune listening isquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef trebbors het volgende:
Laat iemand maar eens naar Nosferatu luisteren of korsakoff geheid dat mensen niet in een keer zeggen KUT MUZIEK, maar zeggen ok kan er mee door.
geluisterdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef trebbors het volgende:
volgens mij denken mensen als ze terror horen dat het hardcore is.. maar terror en hardcore is toch iets heel anders. Laat iemand maar eens naar Nosferatu luisteren of korsakoff geheid dat mensen niet in een keer zeggen KUT MUZIEK, maar zeggen ok kan er mee door.
Hij is leukquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef Girly het volgende:
vond dit filmpje wel erg toepasselijk voor deze topic
filmpjuh
ben ik het in ieder geval daarover met je eensquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Alleen vind ik het geen kutmuziek....
Wedden dat ik wel meteen zeg KUTMUZIEKquote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef trebbors het volgende:
volgens mij denken mensen als ze terror horen dat het hardcore is.. maar terror en hardcore is toch iets heel anders. Laat iemand maar eens naar Nosferatu luisteren of korsakoff geheid dat mensen niet in een keer zeggen KUT MUZIEK, maar zeggen ok kan er mee door.
Hoor het zo vaak, hoor ik ergens terror gelijk al die gasten HARDCORE HARDCORE! Wtf? Terror/Speedcore ja dat is andere muziek![]()
Hardcore is mooie muziek! Met veel muzieksoorten. Zeker niet alleen de bass en de beat.
volgens mij heb jij dan nog nooit en dan ook nog nooit hardcore gehoord. Ooit gehoord van NosFeratu, The Viper, Paul Elstak? Kan je nu al zeggen dat het zeker geen boem boem boem muziek is. Tuurlijk die zit er tussen. Maar de boem boem boem die mensen kennen en assioseren met hardcore is gewoon gvd TERROR, helemaal geen hardcore. Dat is het probleem vaak, of van die dingen die je download met kazzaa... ja wat een hardcore zeg pjuuwquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wedden dat ik wel meteen zeg KUTMUZIEK
Allemaal 1 pot nat, allemaal 200+ BMP en irritant handje-klap beats
Dus het is wel gewoon 1 pot nat dus...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef trebbors het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dan nog nooit en dan ook nog nooit hardcore gehoord. Ooit gehoord van NosFeratu, The Viper, Paul Elstak? Kan je nu al zeggen dat het zeker geen boem boem boem muziek is. Tuurlijk die zit er tussen. Maar de boem boem boem die mensen kennen en assioseren met hardcore is gewoon gvd TERROR, helemaal geen hardcore. Dat is het probleem vaak, of van die dingen die je download met kazzaa... ja wat een hardcore zeg pjuuw![]()
Gewoon wat meer in verdiepen, dan weet je pas wat hardcore is. Zeg het nog een keer, hardcore is niet alleen boem boem boem, het is een mix van; Hardstyle, Trance, Terror, Dance. Uit deze mix komt hardcore. Tenminste laat ik zeggen de mainstream hardcore; o.a. nosferatu, promo, dana etc.
Zou zeggen koop een paar cd's van, weet je gelijk wat hardcore is.
Zeg het nog maals, mensen denken dat ze hardcore horen terwijl het terror is... ja halloooo dat is het zelfde als je zegt, rock en klasiek..![]()
(niet zeiken op spelfouten! te lui om ze er uit te vissen)
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef satecl het volgende:
ik vind hardcore wel vet, alleen die falende gasten in die lonsdale shit enz
KANSLOOS
Je onderscheid je iig van het beeld dat ik er van hebquote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef trebbors het volgende:
[..]
Mee eens, lonsdale, pitbull oprotten met die lui. Heb overigens niets tegen gabbers, ben er zelf namelijk een
Maar wat lonsdale nou te maken heeft met de hardcore muziek? Weet het na al die jaren nog steeds niet.... enigste wat ik er uit kan halen is: loNSDAdale... dus duitse partij in de ww2... beetje facistisch he...
![]()
Hardcore bestaat uit een melodie, beetje vergelijkbaar met een goed dance nummer. De beat die er in voorkomt zorgt voor een goed ritme. Terror ja wie op terror goed kan dansen krijgt van mij pleum net als speedcore...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus het is wel gewoon 1 pot nat dus...
Sorry dat mijn oor niet genoeg geoefend is om dit uit elkaar te houden, maar je hebt nog geen enkel kenmerk genoemd van hardcore of van Terror, behalve dat het laatste boemboemboem is...
Ik luister er nooit naar, dus in mijn oren allemaal dezelfde shit...Al kan ik nog wel onderscheid maken tussen dance en hardcore...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:38 schreef trebbors het volgende:
[..]
Hardcore bestaat uit een melodie, beetje vergelijkbaar met een goed dance nummer. De beat die er in voorkomt zorgt voor een goed ritme. Terror ja wie op terror goed kan dansen krijgt van mij pleum net als speedcore...![]()
Overigens kan ik wel goed het verschil horen tussen:
trance, dance, hardcore, terror, hardstyle, hardtrance.... Denk dat je dan toch beter je oren moet trainen.
Pas als je er serieus naar gaat luisteren kun je het verschil horen tussen de verschillende stijlen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik luister er nooit naar, dus in mijn oren allemaal dezelfde shit...Al kan ik nog wel onderscheid maken tussen dance en hardcore...
Idd leuk filmpje, alleen ben ik het er ook mee eens... het is geen kut muziek!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Alleen vind ik het geen kutmuziek....
daarom, na één nummer kan je niet gelijk oordelen over de muziek hardcore. Ik vind sommige nummers ook beladen saai, of irritant. Ja maar dat heb je met alle soorten muziek. Zelf vind ik de de verzamel cd's van o.a. masters of hardcore altijd wel vet :-) en als ik moet kiezen tussen DJ's ga ik voor: Nosferatu, Evil Activities en AngerFistquote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Pas als je er serieus naar gaat luisteren kun je het verschil horen tussen de verschillende stijlen ja
En als je het niet mooi vind word het erg lastig om er serieus naar te luisteren
Zelf luister ik nu zo'n 2.5 jaar naar hardcore en ben steeds meer verschillende stijlen gaan horen
Over kansloos gesproken.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:35 schreef trebbors het volgende:
Mee eens, lonsdale, pitbull oprotten met die lui. Heb overigens niets tegen gabbers, ben er zelf namelijk een
Maar wat lonsdale nou te maken heeft met de hardcore muziek? Weet het na al die jaren nog steeds niet.... enigste wat ik er uit kan halen is: loNSDAdale... dus duitse partij in de ww2... beetje facistisch he...
![]()
Nee niet echt, pitbull germany of lonsdale londen worden niet echt meer gedragen door 'normale" mensen. Maar alleen door mensen die er bij willen horen, stoer doen, of hun standpunt willen uiten.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Over kansloos gesproken.![]()
Lonsdale (en Pitbull) is gewoon een leuk merk, waar veel mensen toevallig van houden.
En dat kansloze 16-jarige knuppeltjes buiten de Randstad het gaan dragen, om er bij te horen of hun politieke voorkeur er mee aan te willen geven...dat is een ander verhaal.
Als jij het op 1 hoop gooit, ben je net zo kansloos als de "boehoe, hardcore is kutmuziek en zijn allemaal nazi's" figuren.
En dan jezelf gabber noemen, echt prachtig.![]()
Dus iedereen die ook maar een Pitt of Lons polo'tje draagt, die wilt erbij horen?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef trebbors het volgende:
Nee niet echt, pitbull germany of lonsdale londen worden niet echt meer gedragen door 'normale" mensen. Maar alleen door mensen die er bij willen horen, stoer doen, of hun standpunt willen uiten.
Nee hierboven meldde je nog net, dat iedereen die het draagt "niet normaal" is.quote:Dus ik zeg niets over die mensen die het dragen, nee heb het over die jongeren die er raar mee doen.
We hadden het over LONSDALE en PITBULL.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef trebbors het volgende:
Mag jij mij anders even vertellen hoezo een gast met een bomber, kisten met witte veters en lonsdale draagt. Niet omdat hij het zo MOOOOI vind hoor, ja kan best maar denk dat er wel iets meer achter zit...
mijn fout, maar gaat er om dat die JONGEREN die het dus dragen om facistische of racistische redenen beetje debiel zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus iedereen die ook maar een Pitt of Lons polo'tje draagt, die wilt erbij horen?
Heerlijk zo lekker simpel denken.
[..]
Nee hierboven meldde je nog net, dat iedereen die het draagt "niet normaal" is.
Klein foutjequote:Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef trebbors het volgende:
mijn fout, maar gaat er om dat die JONGEREN die het dus dragen om facistische of racistische redenen beetje debiel zijn![]()
je weet waar ik op doel, even niet omheen draaienquote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
We hadden het over LONSDALE en PITBULL.![]()
Niks witte veters.![]()
Juist dat zijn de mensen die het meeste opvallen en daardoor keijgt iedereen het idee dat alle lonsdale / pitbull dragers extreem rechts zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef trebbors het volgende:
Dus ik zeg niets over die mensen die het dragen, nee heb het over die jongeren die er raar mee doen.
De idioten worden altijd uitvergroot in de media, dat is gewoon niet anders. Reportages over met "normale" gabbers zie of hoor je niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Juist dat zijn de mensen die het meeste opvallen en daardoor keijgt iedereen het idee dat alle lonsdale / pitbull dragers extreem rechts zijn.
Helaas ken ik zelf ook iemand die ook binnen een korte tijd een racist is geworden en ook Lonsdale draagt![]()
Maar ik zie ook genoeg andere mensen die niet rasistisch zijn maar wel lonsdale dragen
Tuurlijk, maar daar heb ik het niet over. Ik was niet helemaal duidelijk daarstraks. Mijn fout, laat dat rusten. Ik houd het nu op die "foute jongeren, die het dragen om facistische en racistische redenen"quote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Juist dat zijn de mensen die het meeste opvallen en daardoor keijgt iedereen het idee dat alle lonsdale / pitbull dragers extreem rechts zijn.
Helaas ken ik zelf ook iemand die ook binnen een korte tijd een racist is geworden en ook Lonsdale draagt![]()
Maar ik zie ook genoeg andere mensen die niet rasistisch zijn maar wel lonsdale dragen
Mja ik ga me er ook niet meer druk om maken, maar baal er wel van. Niets aan te doen, ik ga gewoon door hakkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De idioten worden altijd uitvergroot in de media, dat is gewoon niet anders. Reportages over met "normale" gabbers zie of hoor je niet.
Jammer, maar ik lig er al láng niet meer wakker van.
Een echte gabber, laat andere zaken ook rusten en gaat niet door over dat op 2 handen te tellen idioten, die op een feest rondlopen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef trebbors het volgende:
Tuurlijk, maar daar heb ik het niet over. Ik was niet helemaal duidelijk daarstraks. Mijn fout, laat dat rusten.
Preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef trebbors het volgende:
[..]
Mja ik ga me er ook niet meer druk om maken, maar baal er wel van. Niets aan te doen, ik ga gewoon door hakken![]()
Daarom, iedereen doet maar waar hij zin in heeft, zolang ze het maar niet verzieken voor de restquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een echte gabber, laat andere zaken ook rusten en gaat niet door over dat op 2 handen te tellen idioten, die op een feest rondlopen.
Idioten heb je overal en door alleen maar negatief te doen word het er echt niet beter op.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |