Nah, zet dan een muziekje op wil jequote:
precies,quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef Yorrit het volgende:
nee want dan kwamen we drachter dat het.ismij nu naar Mariah Carrey aan t lusiteren is
Wahhaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:47 schreef Arendt het volgende:
Zoals mijn hardcoreminnende grootvader al zei; "holle vaten klinken GVD HET HARDsTuHh!"
Wanneer je op een R&B feest zegt een hekel aan zwarten te hebben heb je toch een groter probleem.quote:Als je op een hard-core feest voor je linkse politieke voorkeur uitkomt word je gelyncht.
Als je als zwarte op een hardcore feest komt heb je een nog groter probleemquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Wanneer je op een R&B feest zegt een hekel aan zwarten te hebben heb je toch een groter probleem.
Nog nooit op een HC feest geweest zeker?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als je als zwarte op een hardcore feest komt heb je een nog groter probleem
Iedereen snapt het wel, alleen jij laat je veels te snel fokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:48 schreef het.ismij het volgende:
Jullie snappen er nog steeds allemaal niks van!!
Het is gewoon persoonlike voorkeur!
De een houd van R&B de ander van hardcore!!!
Deal with it!
En er zijn wel degelijk zwarten zonder problemen op hardcore feesten!! (zo ook een in de groep waarmee k ga!! ) Is geen enkel probleem!!
Jullie bekrompen geesten associeren hardcore met rasicme!! maar dat is dus absoluut niet zo!!
Als jullie het heel topic even zouder doorlezen kan je zien wat delta en ik hierover hebben geschreven!
Dus omdat 10.000 jongeren het leuk vinden moeten ze het draaien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:04 schreef Vassili_Z het volgende:
iid nooit hardcore. En dat terwijl tienduizenden jongeren er die hard fan van zijn.
JDAquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef Neuralnet het volgende:
Die bas moet je niet horen, die moet je voelen!![]()
ik noem het niet eens muziekquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef thedude0 het volgende:
walgelijke teringmuziek idd
Ik dacht het even niet. Het kost heel wat moeite om een goed nummer in elkaar te zetten. Op zo'n manier kan je alle muziek belachelijk maken. Dan is rap niet meer dan praten, R&B niet meer dan "pimp my bitches" roepen en Beethoven niet meer dan een poes die over de piano loopt.quote:boom x 500 = hardcore
Hoe verzinnen ze het toch!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
ik noem het niet eens muziek![]()
boom x 500 = hardcore![]()
Couldn't agree morequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
Hier een universitair geschoolde hardcoreliefhebber. Wie denkt de intelligentie van een ander te kunnen beoordelen op zijn muzieksmaak die hij luistert is nog dommer dan het achtereind van een varken.
iddquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef Neuralnet het volgende:
Die bas moet je niet horen, die moet je voelen!![]()
het is wel een feit dat die bass zo snel achter elkaar eentonig is. eentoniger kan namelijk bijna niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:27 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik dacht het even niet. Het kost heel wat moeite om een goed nummer in elkaar te zetten. Op zo'n manier kan je alle muziek belachelijk maken. Dan is rap niet meer dan praten, R&B niet meer dan "pimp my bitches" roepen en Beethoven niet meer dan een poes die over de piano loopt.
alleen bass is eentonig jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is wel een feit dat die bass zo snel achter elkaar eentonig is. eentoniger kan namelijk bijna niet.
het is ook wel een erg overheersend deel van de muziek.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
alleen bass is eentonig jaMaar het gaat om het geheel.
Mensen horen vaak alleen maar de bass en denken dan direct dat hardcore niks anders is![]()
als je in een andere kamer zit ofzo , maar anders neit hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is ook wel een erg overheersend deel van de muziek.
Anders zou het geen hardcore zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is ook wel een erg overheersend deel van de muziek.
nee dat kan kloppen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Anders zou het geen hardcore zijnMaar het is niet alleen de bass wat een hardcore nummer goed maakt en dat snappen veel mensen volgens mij niet
ach ja, iedereen zijn eigen smaakquote:Op zondag 29 januari 2006 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat kan kloppen.
maar dat is iig waardoor het voor mij niet om aan te horen is.
Yeah right.quote:
K weet t.quote:alleen jij laat je veels te snel fokken.
Zo is het niet altijd geweest, aantal jaar geleden maakte de beste man best aardige muziek, wat met veel artiesten gebeurd, je zou je bijna gaan afvragen wat er zou gebeuren met klassieke componisten (wat natuurlijk verder HEEL HEEL weinig met Darkraver te maken heeft natuurlijk) als ze hedendaags hadden geleefd met de huidige muziekindustrie.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef Dirktator het volgende:
DJ Darkraver: kansloze zwartcore.
astaquote:Op maandag 30 januari 2006 08:49 schreef het.ismij het volgende:
Ooit wel eens in de asta geweest als darkraver draaid?
goed te doen hoor!!
Dat wel, maar boeid dan niet.quote:
wel als er een meisje van 13 tegen je op staat te rijden, en maar gilt "ZO IK BEN ECHT DRONKEN VAN DIE 3 BREEZERS!".............quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wel als er een meisje van 13 tegen je op staat te rijden, en maar gilt "ZO IK BEN ECHT DRONKEN VAN DIE 3 BREEZERS!".............
dan moet ik het nog maar eens proberen denk ik. Enig idee waneer steve weer staat te draaien in de mooiste stad van het land?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op dat soort avonden zal je niet echt veel 13 jarige breezer sletjes tegenkomen. (ik von het iig wel meevallen/weinig gezien, wel een hoop pepsletjes.)
Geen idee eerlijk gezegt. volgens mij pas overpaar maanden.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan moet ik het nog maar eens proberen denk ik. Enig idee waneer steve weer staat te draaien in de mooiste stad van het land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |