abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34653313
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is Ajax.nl aan het blunderen dan? Zou wat zijn.
Nou, ze hebben ook al een persbericht uit doen laten gaan, Marcel Brands vond het wat voorbarig zoals nu reeds blijkt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_34653598
Owusu- Abeyie naar Spartak Moskou
pi_34653629
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef El_Bassie het volgende:
Geen gerucht, dus ander topic.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34654235
Portugees international Deco is door Manchester United gewild om de plaats in te nemen van de vertrokken Roy Keane. Volgens de tabloid Sunday People zou Deco volgend seizoen de overstap moeten maken.

De leegte opvullen die Roy Keane heeft achtergelaten heeft bij Manchester United de hoogste prioriteit. De Engelse gigant is zowiezo bezig zijn selectie voor komend jaar aanzienlijk te verbeteren.

Volgens het Spaanse AS zijn er zelfs al contacten geweest tussen Barcelona en Manchester United. De Catalaanse club zou niet onwelwillend staan tegenover een vertrek staan van de Braziliaanse Portugees.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34654702
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Portugees international Deco is door Manchester United gewild om de plaats in te nemen van de vertrokken Roy Keane. Volgens de tabloid Sunday People zou Deco volgend seizoen de overstap moeten maken.

De leegte opvullen die Roy Keane heeft achtergelaten heeft bij Manchester United de hoogste prioriteit. De Engelse gigant is zowiezo bezig zijn selectie voor komend jaar aanzienlijk te verbeteren.

Volgens het Spaanse AS zijn er zelfs al contacten geweest tussen Barcelona en Manchester United. De Catalaanse club zou niet onwelwillend staan tegenover een vertrek staan van de Braziliaanse Portugees.
Ik las 't net ook, ik vind 't een goede speler hoor. Versterking voor elke "topclub", maar wat ik niet snap is dat ie als vervanger van Keane zou worden gehaald. Die 2 zijn mijns inziens toch 2 totaal verschillende type voetballers, maar goed
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34655584
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:00 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een kneus, wat moet hij daar nou
pi_34655682
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een kneus, wat moet hij daar nou
Geld verdienen, denk ik.
pi_34656130
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Geld verdienen, denk ik.
pi_34656172
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zou je er anders heen gaan?
pi_34656209
Ik heb zo'n voorgevoel dat Quincy over een halfjaartje bij pakweg NAC voetbalt ofzo, dat gaat toch nooit werken daar in Rusland?
pi_34656228
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Waarom zou je er anders heen gaan?
Niet om de competitie, het lekkere warme weer of de goede voetballers in iedergeval. Wie verruild er nou de Engelse competitie voor de Russische Ga dan naar een iets kleinere Engelse club. Er zal er best een tussen hebben gezeten die hem zou willen hebben.
pi_34656266
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet om de competitie, het lekkere warme weer of de goede voetballers in iedergeval. Wie verruild er nou de Engelse competitie voor de Russische Ga dan naar een iets kleinere Engelse club. Er zal er best een tussen hebben gezeten die hem zou willen hebben.
Daarom zeg ik, dat geld wel de voornaamste oorzaak van deze transfer zal zijn geweest.
pi_34657580
Geld ja
pi_34658153
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:13 schreef SupaMario het volgende:
'Feyenoord aast op Zweedse middenvelder'

31/1/2006 12:38

Pontus Farnerud is de middenvelder waar Feyenoord z'n zinnen op heeft gezet. De Rotterdamse club wil de Zweedse international per direct inlijven, maar het is kort dag om aan alle voorwaarden te voldoen.
Feyenoord moet allereerst afwachten tot de overstap van Hossam Ghaly naar Tottenham Hotspur definitief wordt. De Rotterdammers hebben al een akkoord met de Londense club over een afkoopsom voor de Egyptische middenvelder.

Ook RC Strasbourg moet nog instemmen met de transfer van Farnerud. De Zweedse international staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Franse club, waar hij dit seizoen tot twintig wedstrijden is gekomen.

Farnerud (25) speelt sinds 1998 in de Franse competitie. De middenvelder kon bij AS Monaco niet uitgroeien tot een vaste waarde. Strasbourg, waar Farnerud in 2003/04 op huurbasis wel basiskracht was, nam hem in 2005 definitief over van de Monegasken.
Dat is een leuke speler. Misschien komt zijn broer dan ook nog wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34658176
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is een leuke speler. Misschien komt zijn broer dan ook nog wel.
Het is inmiddels al afgeketst volgens allerlei sites.
pi_34658742
volgens mij geen verrassingen meer, iig niet van feyenoord:

Royston Drenthe en Diego Biseswar maken per heden officieel deel uit van de A-selectie van Feyenoord. Beide spelers trainden al enige tijd met de selectie van Erwin Koeman mee. Vandaag kregen ze in een persoonlijk gesprek te horen dat Koeman ze graag definitief bij de selectie haalt. Feyenoord zal deze transferperiode verder geen nieuwe speler meer aantrekken.

ik hoop dat t snel 00:00 dan kan ik wissels toepassen bij cochvh jaar
pi_34681670
Van Bronckhorst terug naar Feyenoord in de zomer.
pi_34681767
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Van Bronckhorst terug naar Feyenoord in de zomer.
Hij heeft laatst in Elsevier gezegd dat hij pas na z'n 32ste terug wil naar Feyenoord.
pi_34681799
Gelukkig is Elsevier niet betrouwbaar
pi_34681814
Stam en kornuiten zeiden ook dat hij in Italie zou blijven
pi_34683929
Nah, stam heeft een hele tijd geleden al aangegeven terug naar NL te willen / gaan. Alleen welke club, dat was de vraag.
pi_34683985
Alleen 2 weken terug wilde hij en de club nog dat hij zou blijven.
Kortom, roddels zijn net zo betrouwbaar als beloften in de voetbalwereld
pi_34684211
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef -J-D- het volgende:
Alleen 2 weken terug wilde hij en de club nog dat hij zou blijven.
Kortom, roddels zijn net zo betrouwbaar als beloften in de voetbalwereld
Waar heb je het over.

Stam heeft al een tijd geleden gezegd dat hij vanwege zijn familie graag weer terug wilt naar Nederland. Hij heeft het wel erg naar zijn zin bij Milan, zeker, maar hij gaat liever terug.
pi_34684283
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Voetbalzone met een betrouwbare bron .
Denk niet dat f'noord nu al 8 miljoen op kan hoesten..
Daar is dus ook helemaal niets van terecht gekomen . Ga je je toch afvragen wie hun betrouwbare bron is en of ze die nog wel betrouwbaar moeten noemen.
pi_34684504
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Waar heb je het over.
Ik had het over het feit dat Stam 2 weken geleden nog was geinterviewd waarin hij aangaf dat hij nog niet direct naar Nederland terug zou hoeven en dat de club hem ook niet zou willen laten gaan.
Daarmee probeer ik dus aan te geven dat het maar een betrekkelijke wereld is, het voetbalwereldje.
Waarheden van 2 weken geleden kunnen heel snel veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')