Nou, ze hebben ook al een persbericht uit doen laten gaan, Marcel Brands vond het wat voorbarig zoals nu reeds blijkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is Ajax.nl aan het blunderen dan? Zou wat zijn.
Geen gerucht, dus ander topic.quote:
Ik las 't net ook, ik vind 't een goede speler hoor. Versterking voor elke "topclub", maar wat ik niet snap is dat ie als vervanger van Keane zou worden gehaald. Die 2 zijn mijns inziens toch 2 totaal verschillende type voetballers, maar goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Portugees international Deco is door Manchester United gewild om de plaats in te nemen van de vertrokken Roy Keane. Volgens de tabloid Sunday People zou Deco volgend seizoen de overstap moeten maken.
De leegte opvullen die Roy Keane heeft achtergelaten heeft bij Manchester United de hoogste prioriteit. De Engelse gigant is zowiezo bezig zijn selectie voor komend jaar aanzienlijk te verbeteren.
Volgens het Spaanse AS zijn er zelfs al contacten geweest tussen Barcelona en Manchester United. De Catalaanse club zou niet onwelwillend staan tegenover een vertrek staan van de Braziliaanse Portugees.
Geld verdienen, denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een kneus, wat moet hij daar nou![]()
Niet om de competitie, het lekkere warme weer of de goede voetballers in iedergeval. Wie verruild er nou de Engelse competitie voor de Russischequote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Waarom zou je er anders heen gaan?
Daarom zeg ik, dat geld wel de voornaamste oorzaak van deze transfer zal zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet om de competitie, het lekkere warme weer of de goede voetballers in iedergeval. Wie verruild er nou de Engelse competitie voor de RussischeGa dan naar een iets kleinere Engelse club. Er zal er best een tussen hebben gezeten die hem zou willen hebben.
Dat is een leuke speler. Misschien komt zijn broer dan ook nog wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:13 schreef SupaMario het volgende:
'Feyenoord aast op Zweedse middenvelder'
31/1/2006 12:38
Pontus Farnerud is de middenvelder waar Feyenoord z'n zinnen op heeft gezet. De Rotterdamse club wil de Zweedse international per direct inlijven, maar het is kort dag om aan alle voorwaarden te voldoen.
Feyenoord moet allereerst afwachten tot de overstap van Hossam Ghaly naar Tottenham Hotspur definitief wordt. De Rotterdammers hebben al een akkoord met de Londense club over een afkoopsom voor de Egyptische middenvelder.
Ook RC Strasbourg moet nog instemmen met de transfer van Farnerud. De Zweedse international staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Franse club, waar hij dit seizoen tot twintig wedstrijden is gekomen.
Farnerud (25) speelt sinds 1998 in de Franse competitie. De middenvelder kon bij AS Monaco niet uitgroeien tot een vaste waarde. Strasbourg, waar Farnerud in 2003/04 op huurbasis wel basiskracht was, nam hem in 2005 definitief over van de Monegasken.
Het is inmiddels al afgeketst volgens allerlei sites.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is een leuke speler. Misschien komt zijn broer dan ook nog wel.
Hij heeft laatst in Elsevier gezegd dat hij pas na z'n 32ste terug wil naar Feyenoord.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:22 schreef -J-D- het volgende:
Van Bronckhorst terug naar Feyenoord in de zomer.
Waar heb je het over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef -J-D- het volgende:
Alleen 2 weken terug wilde hij en de club nog dat hij zou blijven.
Kortom, roddels zijn net zo betrouwbaar als beloften in de voetbalwereld
Daar is dus ook helemaal niets van terecht gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voetbalzone met een betrouwbare bron.
Denk niet dat f'noord nu al 8 miljoen op kan hoesten..
Ik had het over het feit dat Stam 2 weken geleden nog was geinterviewd waarin hij aangaf dat hij nog niet direct naar Nederland terug zou hoeven en dat de club hem ook niet zou willen laten gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |