Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Fillipe het volgende:
Dit is toch per persoon verschillend? Ofterwel geheel afhankelijk van de band die je met zulke personen hebt.
Raar hé? Slotje.
Dank je welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef alwaysleft het volgende:
Meid je snapt hetGecondoleerd nog, en veel sterkte in deze moeilijke periode.
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Yildiz het volgende:
Zou die breezer, na de avondwake, ook even fijn gaan 'stappeuhhhh!!!'?
Vooral degene in kwestiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:
kutbreezahs. Ze moeten allemaal statistisch uitgemoord worden!
Gecondoleerd
Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Pakspul het volgende:
Toen mijn opa overleden was was ik blij voor hem aangezien de laatste paar maanden van z'n leven was hij een lopend kasplantje dat is ook niks.
Ik heb ook geen verdriet om zijn dood gehad ik kon er gewoon mee leven. Het hoort er ook bij iedereen gaat een keer dood zo is dat nou gewoon
Als ze in haar slaap is overleden vind ik dat ook nog een mooie dood. Geen pijn, geen lijdens weg gewoon slapen boem wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.
wtf is statistisch uitmoorden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:
kutbreezahs. Ze moeten allemaal statistisch uitgemoord worden!
Gecondoleerd
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Shivo het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon vrede met het feit dat iemand na een lang en gelukkig leven is overleden. Dat hoort er nou eenmaal bij. Kun je thuis om blijven, kun je ook niet doen. Ook als je niet thuis blijft betekent dat niet perse dat je dom, respectloos of achterlijk bent, lijkt mij.
True truequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).
Dank je Tha_Tquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef Tha_T het volgende:
Allereerst gecondoleerd pussydeluxe
En dat rouwen kan inderdaad verschillen maar je gaat niet tegen iemand zeggen dat dat een smoes is. Ook al denk je er anders over. Lijkt mij een kwestie van normen en waarden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |