abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34309842
Zoals sommigen wellicht weten is mijn oma donderdagnacht overleden

Mijn oma was een topwijf en ik heb er erg veel verdriet om

De wilde plannen die ik voor dit weekend had staan, kunnen niet doorgaan, want ik heb geen zin om te feesten

Nu zegt zo'n breezah-slet tegen mijn date "nou als mijn oma doodging bleef ik echt niet het hele weekend thuis" en vind het maar een smoes.

Die doos zegt dat ze d'r eigen oma maar een zeur vindt enzo. Maar dat moet ze zelf weten.

Mijn klacht is: Breezah-dozen die alleen maar bezig zijn met het al dan niet groeien van 'r borsten en schaamhaar, geen respect hebben voor mensen die in de rouw zijn
pi_34309889
Hear! Hear! *applaus
Age of fruity enlightenment!
pi_34309898
gecondoleerd
pi_34309911
Dit is toch per persoon verschillend? Ofterwel geheel afhankelijk van de band die je met zulke personen hebt.

Raar hé? Slotje.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:38:59 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34309925
Nog gecondoleerd .

Tja sommige mensen hebben gewoon geen respect voor het feit, dat ze zonder hun oma nooit geboren waren
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34309943
Meid je snapt het Gecondoleerd nog, en veel sterkte in deze moeilijke periode.
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_34309961
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Fillipe het volgende:
Dit is toch per persoon verschillend? Ofterwel geheel afhankelijk van de band die je met zulke personen hebt.

Raar hé? Slotje.
Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?
pi_34309987
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef alwaysleft het volgende:
Meid je snapt het Gecondoleerd nog, en veel sterkte in deze moeilijke periode.
Dank je wel
pi_34310011
allereerst: gecondoleerd

Mensen dienen maar respect te hebben voor jouw rouw periode en ik zou dus ook lekker niet mee gaan.

Doch vind ik dit topic wel een beetje generaliserend. Ikzelf heb weinig tot niet gerouwd bij het overlijden van mijn oma omdat ze zelf er voor koos om uit deze wereld te stappen na een kleine 9 jaar lang ziek geweest te zijn.

Het was haar tijd en ik stond achter haar keuze.

Niet iedereen die niet rouwt is een ongevoelige klootzak
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:41:07 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34310014
Zou die breezer, na de avondwake, ook even fijn gaan 'stappeuhhhh!!!'?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34310038
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?
Nee dat zeg ik ook niet.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:41:53 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34310039
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Yildiz het volgende:
Zou die breezer, na de avondwake, ook even fijn gaan 'stappeuhhhh!!!'?
Zeker weten
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:42:42 #13
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_34310076
kutbreezahs. Ze moeten allemaal statistisch uitgemoord worden!

Gecondoleerd
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_34310109
Toen mijn opa overleden was was ik blij voor hem aangezien de laatste paar maanden van z'n leven was hij een lopend kasplantje dat is ook niks.

Ik heb ook geen verdriet om zijn dood gehad ik kon er gewoon mee leven. Het hoort er ook bij iedereen gaat een keer dood zo is dat nou gewoon
pi_34310125
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:

Gecondoleerd
Vooral degene in kwestie
pi_34310183
Het verschilde bij mij. De ene was ik echt van van de wereld, de ander was van zal wel.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:45:50 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34310186
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Pakspul het volgende:
Toen mijn opa overleden was was ik blij voor hem aangezien de laatste paar maanden van z'n leven was hij een lopend kasplantje dat is ook niks.

Ik heb ook geen verdriet om zijn dood gehad ik kon er gewoon mee leven. Het hoort er ook bij iedereen gaat een keer dood zo is dat nou gewoon
Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.
pi_34310278
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.
Als ze in haar slaap is overleden vind ik dat ook nog een mooie dood. Geen pijn, geen lijdens weg gewoon slapen boem weg

Maar het blijft uiteraad kut maar het is ook wel per persoon verschillend hoe ze er tegen aankijken. Ik zou ook geen zin meer hebben om te feesten.
pi_34310280
Sommige mensen hebben gewoon vrede met het feit dat iemand na een lang en gelukkig leven is overleden. Dat hoort er nou eenmaal bij. Kun je thuis om blijven, kun je ook niet doen. Ook als je niet thuis blijft betekent dat niet perse dat je dom, respectloos of achterlijk bent, lijkt mij.
Jesus saves but death prevails.
pi_34310315
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:

Gecondoleerd
wtf is statistisch uitmoorden?

bedoel je misschien systematisch?
pi_34310364
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Shivo het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon vrede met het feit dat iemand na een lang en gelukkig leven is overleden. Dat hoort er nou eenmaal bij. Kun je thuis om blijven, kun je ook niet doen. Ook als je niet thuis blijft betekent dat niet perse dat je dom, respectloos of achterlijk bent, lijkt mij.
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:24 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34310494
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).
True true
pi_34310556
Sterkte
pi_34310570
Allereerst gecondoleerd pussydeluxe

En dat rouwen kan inderdaad verschillen maar je gaat niet tegen iemand zeggen dat dat een smoes is. Ook al denk je er anders over. Lijkt mij een kwestie van normen en waarden
pi_34310644
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef Tha_T het volgende:
Allereerst gecondoleerd pussydeluxe

En dat rouwen kan inderdaad verschillen maar je gaat niet tegen iemand zeggen dat dat een smoes is. Ook al denk je er anders over. Lijkt mij een kwestie van normen en waarden
Dank je Tha_T

Ik ben gewoon erg (op z'n zachts gezegd) verontwaardigd dat iemand zegt dat ik het (plotseling) overlijden van mijn oma als smoes gebruik. Dat vind ik ziek

Iedereen mag met de dood omgaan zoals hij of zij wilt, maar zo'n opmerking maken is echt te dom voor woorden.
pi_34310729
Kut breezers... Maar als hun konijn het leven laat zijn ze wel van slag!

Sterkte TS!
pi_34310733
Heel leuk dat je dat tegen ons zegt , maar heb je ook al gezegd tegen de persoon in kwestie?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:02:39 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34310781
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef Zeurberus het volgende:
Heel leuk dat je dat tegen ons zegt , maar heb je ook al gezegd tegen de persoon in kwestie?
Volgens mij leest ze wel mee
pi_34310796
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef Zeurberus het volgende:
pi_34310834
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Volgens mij leest ze wel mee

Je snapt best wat ik bedoel
pi_34310866
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Dan lijkt me dat de zaak is afgehandeld , als ze er niet anders over denkt of ze bied der excuses niet aan dan kan je er weinig meer van maken.
pi_34310899
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dan lijkt me dat de zaak is afgehandeld , als ze er niet anders over denkt of ze bied der excuses niet aan dan kan je er weinig meer van maken.
Dat weet ik, maar dit is KLB, dus ik klaag er over
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:07:29 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34310959
Mijn oma die al overleden is, mis ik nog steeds heel erg, maar als mijn oma die ik nog wel heb zou overlijden, zou ik er denk ik geen traan om laten.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:08:35 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34310989
Ik vind zulke opmerkingen trouwens zo kansloos en kinderachtig. Komop zeg, 'mijn oma is overleden' als smoesje gebruiken? We zijn niet allemaal 16 meer
pi_34311025
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Mijn oma die al overleden is, mis ik nog steeds heel erg, maar als mijn oma die ik nog wel heb zou overlijden, zou ik er denk ik geen traan om laten.
Met mijn andere oma heb ik helemaal geen goede band. Ik zie of spreek haar ook nauwelijks, dus ik denk ook niet dat ik er rouwig om zal zijn.
Maar deze oma was echt bijzonder. En dan valt zo'n opmerking in slechte aarde.

pi_34311195
Dat ze zegt dat het een smoes is, zegt iets over haar.
Maar wanneer jij hier persoonlijke zaken plaatst, moet je erop bedacht te zijn dat je gekwetst kunt worden.
Wat heeft de rest van de wereld met jouw verdriet te maken? Deel het met mensen waarmee je echt een band heb. Mensen die echt om jou geven.

Sterkte.
pi_34311296
Tja, sommige 'mensen' zijn niet zo goed in staat om te bevatten wat zo een overlijden met je kan doen. Daarom zal ook niemand een traan om hen laten als ze het hoekje omgaan.

p.s. gecondoleerd vanzelsprekend
pi_34311301
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Maar wanneer jij hier persoonlijke zaken plaatst, moet je erop bedacht te zijn dat je gekwetst kunt worden.
Wat heeft de rest van de wereld met jouw verdriet te maken? Deel het met mensen waarmee je echt een band heb. Mensen die echt om jou geven.

Sterkte.
Je hebt gelijk dat het meer over haar zegt.
Tot het moment van dit topic, heb ik hier geen persoonlijke zaken geplaatst. Ik heb ook geen kwetsende reacties gezien. Iedereen heeft een eigen mening over dit soort zaken. Dat mag.
Bedankt
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:21:37 #39
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34311369
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Met mijn andere oma heb ik helemaal geen goede band. Ik zie of spreek haar ook nauwelijks, dus ik denk ook niet dat ik er rouwig om zal zijn.
Maar deze oma was echt bijzonder. En dan valt zo'n opmerking in slechte aarde.

dat kan ik me heel goed voorstellen inderdaad.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34311458
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

Sterkte.
FOK! is er niet voor om mensen te kwetsen whatsoever
pi_34312014
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Wake up.
Wat ik hier aan kwetsende opmerkingen lees op een dag, hoor ik IRL nog niet in een jaar.
Dan kun jij wel denken dat het niet zo bedoeld was maar ondertussen is het wel zo verworden.

Wanneer je hier post wordt er gereageerd.
De opmerking "smoes" hoeft niet kwetsend bedoeld te zijn geweest maar is wel als zodanig ervaren.
Dus lijkt het mij logisch dat je uitkijkt met wat je post wanneer je je door reacties aangesproken voelt.
pi_34312087
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Tha_T het volgende:

[..]

nou...in.de klaagbaak alleen al zie/lees ik opmerkingen en/of verwensingen die dat wel doen.

Maargoed , daar is het klaagbaak voor en ik persoonlijk heb er weinig op tegen. Maar dat je het nu 'ontkent' vind ik wat tever gaan.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:47:44 #43
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34312130
Mijn beide oma's en opa's zijn overleden, en ik kan er echt niet om rouwen. Ik zou dan ook niet in het weekend thuis blijven. Dat komt omdat ik geen band met hun had, en ook omdat er in het verleden (persoonlijke) dingen gebeurd zijn. Maar zoals die BrEeZaH dat zei vind ik het ook niet erg respectvol nee.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34312316
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

[..]

Wanneer je hier post wordt er gereageerd.
De opmerking "smoes" hoeft niet kwetsend bedoeld te zijn geweest maar is wel als zodanig ervaren.
Dus lijkt het mij logisch dat je uitkijkt met wat je post wanneer je je door reacties aangesproken voelt.
Ze heeft tegen mijn date gezegd dat ik het overlijden van mijn oma als SMOES gebruik om niet de deur uit te gaan. Moet ik dit op een andere manier opvatten, dan dat het kwetsend is?

Dus ik voel me niet aangesproken door de reacties hier. Er zijn geen negatieve reacties.

pi_34312333
Ten eerste: gecondoleerd....

Ten tweede:
Die sletten denken alleen maar aan zuipen en keihard geneukt worden door een groep allochtonen, wees blij dat je niet zoals hun bent
† The 3 Kings †
pi_34312404
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kut breezers... Maar als hun konijn het leven laat zijn ze wel van slag!

Sterkte TS!
RiP pLuiSJuuUhUuuuh. LaF Ya 4EvaaaAaaAh!
pi_34314166
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ze heeft tegen mijn date gezegd dat ik het overlijden van mijn oma als SMOES gebruik om niet de deur uit te gaan. Moet ik dit op een andere manier opvatten, dan dat het kwetsend is?

Dus ik voel me niet aangesproken door de reacties hier. Er zijn geen negatieve reacties.

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa
eventjes vergeten goed te lezen

zaterdag 21 januari 2006 @ 17:59:58 #48
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34316424
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Zoals sommigen wellicht weten is mijn oma donderdagnacht overleden

Mijn oma was een topwijf en ik heb er erg veel verdriet om

De wilde plannen die ik voor dit weekend had staan, kunnen niet doorgaan, want ik heb geen zin om te feesten

Nu zegt zo'n breezah-slet tegen mijn date "nou als mijn oma doodging bleef ik echt niet het hele weekend thuis" en vind het maar een smoes.

Die doos zegt dat ze d'r eigen oma maar een zeur vindt enzo. Maar dat moet ze zelf weten.

Mijn klacht is: Breezah-dozen die alleen maar bezig zijn met het al dan niet groeien van 'r borsten en schaamhaar, geen respect hebben voor mensen die in de rouw zijn
ik kon mijn oma maar een paar keer per jaar zien...ze is ook overleden en jammer , ik kon er niet lang stil bij staan.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:01:04 #49
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34316447
Nog gecondoleerd.
En zulke mensen verdienen gewoon om voor de rest van hun leven poep te scheppen in een bejaardentehuis.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34321043
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Mjah, dat staat dan dus helemaal los van het feit dat je oma dood is. Dan weet je zelf dus ook dat het daar niks mee te maken heeft.

Mijn oma is vorige maand ook naar de andere kant vertrokken, ik heb er geen biertje minder om gedronken. Terwijl ik toch echt wel een prima relatie met dr had.
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')