Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Fillipe het volgende:
Dit is toch per persoon verschillend? Ofterwel geheel afhankelijk van de band die je met zulke personen hebt.
Raar hé? Slotje.
Dank je welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef alwaysleft het volgende:
Meid je snapt hetGecondoleerd nog, en veel sterkte in deze moeilijke periode.
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar toch niet aan haar om namens mij te denken?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Yildiz het volgende:
Zou die breezer, na de avondwake, ook even fijn gaan 'stappeuhhhh!!!'?
Vooral degene in kwestiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:
kutbreezahs. Ze moeten allemaal statistisch uitgemoord worden!
Gecondoleerd
Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Pakspul het volgende:
Toen mijn opa overleden was was ik blij voor hem aangezien de laatste paar maanden van z'n leven was hij een lopend kasplantje dat is ook niks.
Ik heb ook geen verdriet om zijn dood gehad ik kon er gewoon mee leven. Het hoort er ook bij iedereen gaat een keer dood zo is dat nou gewoon
Als ze in haar slaap is overleden vind ik dat ook nog een mooie dood. Geen pijn, geen lijdens weg gewoon slapen boem wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is een totaal andere situatie. Als je oma onverwacht overlijdt is het natuurlijk veel pijnlijker.
wtf is statistisch uitmoorden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef DR878 het volgende:
kutbreezahs. Ze moeten allemaal statistisch uitgemoord worden!
Gecondoleerd
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Shivo het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon vrede met het feit dat iemand na een lang en gelukkig leven is overleden. Dat hoort er nou eenmaal bij. Kun je thuis om blijven, kun je ook niet doen. Ook als je niet thuis blijft betekent dat niet perse dat je dom, respectloos of achterlijk bent, lijkt mij.
True truequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).
Dank je Tha_Tquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef Tha_T het volgende:
Allereerst gecondoleerd pussydeluxe
En dat rouwen kan inderdaad verschillen maar je gaat niet tegen iemand zeggen dat dat een smoes is. Ook al denk je er anders over. Lijkt mij een kwestie van normen en waarden
Volgens mij leest ze wel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef Zeurberus het volgende:
Heel leuk dat je dat tegen ons zegt , maar heb je ook al gezegd tegen de persoon in kwestie?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef Zeurberus het volgende:
Heel leuk dat je dat tegen ons zegt , maar heb je ook al gezegd tegen de persoon in kwestie?
quote:
Dan lijkt me dat de zaak is afgehandeld , als ze er niet anders over denkt of ze bied der excuses niet aan dan kan je er weinig meer van maken.quote:
Dat weet ik, maar dit is KLB, dus ik klaag er overquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat de zaak is afgehandeld , als ze er niet anders over denkt of ze bied der excuses niet aan dan kan je er weinig meer van maken.
Met mijn andere oma heb ik helemaal geen goede band. Ik zie of spreek haar ook nauwelijks, dus ik denk ook niet dat ik er rouwig om zal zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Mijn oma die al overleden is, mis ik nog steeds heel erg, maar als mijn oma die ik nog wel heb zou overlijden, zou ik er denk ik geen traan om laten.
Je hebt gelijk dat het meer over haar zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Dat ze zegt dat het een smoes is, zegt iets over haar.
Maar wanneer jij hier persoonlijke zaken plaatst, moet je erop bedacht te zijn dat je gekwetst kunt worden.
Wat heeft de rest van de wereld met jouw verdriet te maken? Deel het met mensen waarmee je echt een band heb. Mensen die echt om jou geven.
Sterkte.
dat kan ik me heel goed voorstellen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Met mijn andere oma heb ik helemaal geen goede band. Ik zie of spreek haar ook nauwelijks, dus ik denk ook niet dat ik er rouwig om zal zijn.
Maar deze oma was echt bijzonder. En dan valt zo'n opmerking in slechte aarde.
![]()
FOK! is er niet voor om mensen te kwetsen whatsoeverquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Dat ze zegt dat het een smoes is, zegt iets over haar.
Maar wanneer jij hier persoonlijke zaken plaatst, moet je erop bedacht te zijn dat je gekwetst kunt worden.
Wat heeft de rest van de wereld met jouw verdriet te maken? Deel het met mensen waarmee je echt een band heb. Mensen die echt om jou geven.
Sterkte.
Wake up.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
FOK! is er niet voor om mensen te kwetsen whatsoever
nou...in.de klaagbaak alleen al zie/lees ik opmerkingen en/of verwensingen die dat wel doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
FOK! is er niet voor om mensen te kwetsen whatsoever
Ze heeft tegen mijn date gezegd dat ik het overlijden van mijn oma als SMOES gebruik om niet de deur uit te gaan. Moet ik dit op een andere manier opvatten, dan dat het kwetsend is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Wanneer je hier post wordt er gereageerd.
De opmerking "smoes" hoeft niet kwetsend bedoeld te zijn geweest maar is wel als zodanig ervaren.
Dus lijkt het mij logisch dat je uitkijkt met wat je post wanneer je je door reacties aangesproken voelt.
RiP pLuiSJuuUhUuuuh. LaF Ya 4EvaaaAaaAh!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kut breezers... Maar als hun konijn het leven laat zijn ze wel van slag!![]()
Sterkte TS!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze heeft tegen mijn date gezegd dat ik het overlijden van mijn oma als SMOES gebruik om niet de deur uit te gaan. Moet ik dit op een andere manier opvatten, dan dat het kwetsend is?
Dus ik voel me niet aangesproken door de reacties hier. Er zijn geen negatieve reacties.
![]()
ik kon mijn oma maar een paar keer per jaar zien...ze is ook overleden en jammer , ik kon er niet lang stil bij staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Zoals sommigen wellicht weten is mijn oma donderdagnacht overleden![]()
Mijn oma was een topwijf en ik heb er erg veel verdriet om![]()
De wilde plannen die ik voor dit weekend had staan, kunnen niet doorgaan, want ik heb geen zin om te feesten
Nu zegt zo'n breezah-slet tegen mijn date "nou als mijn oma doodging bleef ik echt niet het hele weekend thuis" en vind het maar een smoes.
Die doos zegt dat ze d'r eigen oma maar een zeur vindt enzo. Maar dat moet ze zelf weten.
Mijn klacht is: Breezah-dozen die alleen maar bezig zijn met het al dan niet groeien van 'r borsten en schaamhaar, geen respect hebben voor mensen die in de rouw zijn![]()
Mjah, dat staat dan dus helemaal los van het feit dat je oma dood is. Dan weet je zelf dus ook dat het daar niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Luister we heben hier te maken met een opgeschoten huppel die net de pubertijd in is gewandeld dus die schopt tegen alles waar ze maar tegen kán schoppen. Als ze 10 jaar ouder zou zijn dan zou ze het heel misschien wat beter begrijpen (hoewel ik het in haar geval betwijfel).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |