abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34575779
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Platina het volgende:
Overigens, waarom zou ik warlock/hunter meenemen in party? Ik doe als rogue zijnde 3x zoveel damage over de run, en 3x sap is ook wel relaxt, tenzij je elementals hebt...
Een hunter met een beetje equip kan een rogue outdamagen (zeker als ze hun FD goed gebruiken).
Voor Warlocks, als er crowd control nodig is, dan werkt Seduce beter dan sap (probeer jij maar een mob te sappen in battle). Soulstone is de enige echt goed werkende manier op wipes en corpseruns te voorkomen (naast Shamans dan, maar wat kunnen ze niet?). Ook zijn warlocks de beste class om adds te voorkomen, als ze hun curses goed gebruiken.
En ja, je hebt met slechte hunters en warlocks gespeeld als je 3x zoveel damage deed.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:47:48 #227
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34576344
Hunter outdamaged >>>all op dit moment
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 29 januari 2006 @ 13:21:03 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34577383
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Een hunter met een beetje equip kan een rogue outdamagen (zeker als ze hun FD goed gebruiken).
Voor Warlocks, als er crowd control nodig is, dan werkt Seduce beter dan sap (probeer jij maar een mob te sappen in battle). Soulstone is de enige echt goed werkende manier op wipes en corpseruns te voorkomen (naast Shamans dan, maar wat kunnen ze niet?). Ook zijn warlocks de beste class om adds te voorkomen, als ze hun curses goed gebruiken.
En ja, je hebt met slechte hunters en warlocks gespeeld als je 3x zoveel damage deed.
Je vergeet dat warlocks ownen met AOE (als ze met een goeie healer gegroupt zijn)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34577742
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
Hunter outdamaged >>>all op dit moment
Cyndane <3
pi_34578482
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je vergeet dat warlocks ownen met AOE (als ze met een goeie healer gegroupt zijn)
Zijn de warlocks zo goed bij jullie? Of is er een andere reden waarom warlocks meer damage doen dan mages met AoE?

Ik geef toe, in BWL zijn we nog aan de start. Maar in MC komt een warlock now way bij onze mage groep in de buurt.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:00:49 #231
66083 Platina
78th Element
pi_34578906
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ja ik vergat erbij te vermelden dat ze misschien slecht zijn, probleem met pickup groups dat de meeste dat zijn en dat een slechte rogue nog altijd meer damage zal doen dan die locks/hunters.
Soulstone niet echt nodig als je al shammie hebt of toch niet whiped. Seduce is dan betere crowdcontrol, maar dat is naar mijn mening niet echt nodig in DM. Waar je met een sap of poly al genoeg hebt.
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2006 @ 01:48:02 #232
34726 Fratz
Max
pi_34602887
vandaag maar weer eens WSG gedaan. was weer erg leuk. totdat we net een team tegenkwamen waar we erg aan gewaagd waren. na een uur was het nog maar 1-0 voor ons. en nou komt het suffe, alliance ging massaal weg. niet echt een leuke manier om te winnen! er kwamen wel nieuwe mensen voor in de plaats, maar toch..erg suf...
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 30 januari 2006 @ 09:07:02 #233
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34605054
Ik denk dat ik liever een lock DM mee inneem dan een rogue. Ik heb een rogue nl. nog niet zien banishen en aangezien je de gehele populatie in die instance wel een banish kunt geven muv de bosses lijkt me de voorkeur wel duidelijk .

[ Bericht 1% gewijzigd door Appellenflappen op 30-01-2006 10:39:43 ]
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34606127
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Brad het volgende:

[..]

Zijn de warlocks zo goed bij jullie? Of is er een andere reden waarom warlocks meer damage doen dan mages met AoE?

Ik geef toe, in BWL zijn we nog aan de start. Maar in MC komt een warlock now way bij onze mage groep in de buurt.
Mages komen niet eens bij me in de buurt in MC, vaak 1 rogue, 2 rogue, 3 warrior, 4 ik, 5 rogue.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_34609713
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mages komen niet eens bij me in de buurt in MC, vaak 1 rogue, 2 rogue, 3 warrior, 4 ik, 5 rogue.
Dat bewijst dan denk ik hoe erg het afhankelijk ook is van inzet in MC.

Bij ons is het
1 rogue
2 warrior
3-6 1 hunter + 3 mages

Maar ons mage groepje weet elkaar ook lekker op te jutten
  maandag 30 januari 2006 @ 12:37:45 #236
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34609777
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

en dat baseer je op?
DMG meters? vooral bij gevechten als geddon, of shazz kloppen ze niet omdat je te ver van elkaar afstaat
pi_34610189
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en dat baseer je op?
DMG meters? vooral bij gevechten als geddon, of shazz kloppen ze niet omdat je te ver van elkaar afstaat
Gesyncte dmg meters ja.

Alleen rogues of fury warriors met ubergear doen meer dmg dan ik in MC.

edit : Moet trouwens wel enorm mijn best doen hiervoor, dus Talisman of Ephemeral Power bij elke cooldown gebruiken, Curse of Doom op alle offtank mobs, Shadowburn bij elke gelegenheid, en Immolate > Conflagrate. (naast het spammen van shadowbolts)
pi_34614790
Ook wij gebruiken gesyncte dmg meters inderdaad. Geeft een veel consistenter beeld van het geheel. Al verschilt het niet veel, want trash is 90% van je damage en daar staat iedereen dichtbij genoeg.

Voor mij is het een enorm gevecht tussen maximale damage output en genoeg mana. Even een minuutje slacken is er niet bij, want dan drop ik gewoon dik 5 plaatsen.

Dus om en om Talisman of Ephemeral Power & Zandalarian Hero Charm, Presence of Mind zoveel mogelijk gebruiken wanneer ik een trinket actief heb, AoE bij firelords en adds en verder veel vloeken dat curse of elements op de target moet

Permanent wizard oil is ook een erg welkome aanvulling
  maandag 30 januari 2006 @ 17:36:05 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34618693
quote:

[..]

Het antwoord op je vraag is best simpel : Hellfire doet meer damage per seconde dan Arcane explosion en cone of cold. Hellfire is echter wel een gechannelde spell dus hij wordt geinterrupt als er mobs op je in hakken. Vandaar dat ik intensity specced ben, dat maakt de kans dat je geintterupt wordt veel kleiner. Daar komt overigens nog bij dat warlocks min of meer unlimited mana hebben, zolang ze geheald worden, terwijl je als mage na een tijdje toch moet gaan evocaten of drinken . Dit specifieke stuk in BWL is de trash voor broodlord lashlayer, daar wordt je raid eigenlijk constant aangevallen door dragonlings die ook respawnen na een paar minuten, en omdat warlocks eigenlijk altijd wel klaar zijn om te AOE-en doen ze hier veel meer damage.

In MC zijn de meeste mobs fire resistant of zelfs immune, dus zal het niet zo makkelijk zijn om mages qua AOE damage te overtreffen. Immers zijn alle warlock AOE spells fire-based. Overigens doet blizzard wel meer damage dan rain of fire, dus met ranged AOE zullen warlocks mages wel nooit overtreffen (tenzij je met sacced imp, een hoop +dmg gear en COE op al je targets speelt, dan misschien)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34623005
Welke add-on is btw het handigst als ik gemakkelijk mn layout wil verbeteren? En verder is een damagemeter ook wel cool, waar kan ik die vinden?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 30 januari 2006 @ 20:01:44 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34623758
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Welke add-on is btw het handigst als ik gemakkelijk mn layout wil verbeteren? En verder is een damagemeter ook wel cool, waar kan ik die vinden?
Hoe je je UI kan verbeteren? Ehh... wat voor class speel je? Dat is wel handig om te weten, voor sommige classes heb je nl. echt veel verbeteringen .
Ikzelf gebruik CTMod om verkleinde buttons te maken voor mijn spells, en shardtracker waarmee ik heel veel bars uitspaar voor mijn summons en steentjes

Damagemeter vind je hier (en alle andere mogelijke addons kan je ook op die site vinden) : http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791
Een gedicht over Maanvis
pi_34627488
quote:

[..]

op een volledige mc run doe ik als warlock ongeveer 10% meer dmg dan de nr2. dat is dus inclusief aoe maar ook inclusief banishen (bij garr en lavapacks).

denk dat jullie warlocks gewoon iets meer +dmg moeten inslaan in plaats van alleen felheart dragen...
pi_34629323
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe je je UI kan verbeteren? Ehh... wat voor class speel je? Dat is wel handig om te weten, voor sommige classes heb je nl. echt veel verbeteringen .
Ikzelf gebruik CTMod om verkleinde buttons te maken voor mijn spells, en shardtracker waarmee ik heel veel bars uitspaar voor mijn summons en steentjes

Damagemeter vind je hier (en alle andere mogelijke addons kan je ook op die site vinden) : http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791
Ik ben een Shaman, dus wel veel buttons. Thanks voor de meter in ieder geval. Ik ga ff die website doorkijken.
pi_34633499
Als warlock kan je alleen rogues, mages en fury warriors outdamagen in MC als je geen curses up hoeft te houden, niet hoeft te banishen, veel aggro reduction hebt (full nemesis of MD) en onbeperkt kan life tappen. Of als er veel slackers in je guild zitten dan kan het ook.
pi_34637508
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef mooiegek het volgende:

[..]

op een volledige mc run doe ik als warlock ongeveer 10% meer dmg dan de nr2. dat is dus inclusief aoe maar ook inclusief banishen (bij garr en lavapacks).

denk dat jullie warlocks gewoon iets meer +dmg moeten inslaan in plaats van alleen felheart dragen...
Of de andere guildmembers van jou moeten niet zo slacken
Ik heb tonnen damage gear, en alle 2 de trinkets, maar de top 5 is bij ons gewoon niet haalbaar. Mages, rogues, warriors en hunters dragen ook allemaal items om hun damage te verhogen. Van de Warlocks zit ik meestal wel op de hoogste plaats, maar andere classes kunnen gewoon beter damage dealen over een lange tijd. Frostbolt van een mage bijv. kost minder mana dan een shadowbolt, en wij raken tijdens gevechten tijd kwijt om te damagen door te lifetappen (1,5 sec global cooldown enzo). Mages hebben over het algemeen wel zo'n mana-pool waarmee ze een tijdje kunnen casten.
Rogues kunnen eigenlijk haast non-stop damagen, zelfde geldt voor warriors. Hunters doen ook nog redelijke damage als hun mana op is.

Het neemt niet weg dat wij wel enorme hits/crits kunnen doen, maar over een lange tijd valt dat eigenlijk in het niets, en dat zien de meeste toch wel over het hoofd.
pi_34639942
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Kworb het volgende:
Als warlock kan je alleen rogues, mages en fury warriors outdamagen in MC als je geen curses up hoeft te houden, niet hoeft te banishen, veel aggro reduction hebt (full nemesis of MD) en onbeperkt kan life tappen. Of als er veel slackers in je guild zitten dan kan het ook.
Bullshit.

Misschien in BWL, maar zeker niet in MC.
pi_34640255
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:20 schreef kipknots het volgende:
Patch 1.10 nieuws: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617
Dat weer maakt het wel grappiger, hopelijk niet meer laggy.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:21:24 #249
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34643775
ik slack zelf ook regelmatig in MC op de trash mobs...MC is zoooooo'n saaie instance ik zit echt niet iedere week de volledige run geconcentreert te spelen, ik doe gerust follow en dan ga ik rustig even eten/schijten/de hond uitlaten
pi_34644235
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
ik slack zelf ook regelmatig in MC op de trash mobs...MC is zoooooo'n saaie instance ik zit echt niet iedere week de volledige run geconcentreert te spelen, ik doe gerust follow en dan ga ik rustig even eten/schijten/de hond uitlaten
Als ik merk dat iemand in onze raid dat doet, dan zou ik hem eruit laten trappen. Voor jou wel iemand die meedoet.

Als iedereen dat doet, haal je lucifron niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')