Een hunter met een beetje equip kan een rogue outdamagen (zeker als ze hun FD goed gebruiken).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Platina het volgende:
Overigens, waarom zou ik warlock/hunter meenemen in party? Ik doe als rogue zijnde 3x zoveel damage over de run, en 3x sap is ook wel relaxt, tenzij je elementals hebt...
Je vergeet dat warlocks ownen met AOEquote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een hunter met een beetje equip kan een rogue outdamagen (zeker als ze hun FD goed gebruiken).
Voor Warlocks, als er crowd control nodig is, dan werkt Seduce beter dan sap (probeer jij maar een mob te sappen in battle). Soulstone is de enige echt goed werkende manier op wipes en corpseruns te voorkomen (naast Shamans dan, maar wat kunnen ze niet?). Ook zijn warlocks de beste class om adds te voorkomen, als ze hun curses goed gebruiken.
En ja, je hebt met slechte hunters en warlocks gespeeld als je 3x zoveel damage deed.
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
Hunter outdamaged >>>all op dit moment
Zijn de warlocks zo goed bij jullie? Of is er een andere reden waarom warlocks meer damage doen dan mages met AoE?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je vergeet dat warlocks ownen met AOE(als ze met een goeie healer gegroupt zijn)
Ja ik vergat erbij te vermelden dat ze misschien slecht zijn, probleem met pickup groups dat de meeste dat zijn en dat een slechte rogue nog altijd meer damage zal doen dan die locks/hunters.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een hunter met een beetje equip kan een rogue outdamagen (zeker als ze hun FD goed gebruiken).
Voor Warlocks, als er crowd control nodig is, dan werkt Seduce beter dan sap (probeer jij maar een mob te sappen in battle). Soulstone is de enige echt goed werkende manier op wipes en corpseruns te voorkomen (naast Shamans dan, maar wat kunnen ze niet?). Ook zijn warlocks de beste class om adds te voorkomen, als ze hun curses goed gebruiken.
En ja, je hebt met slechte hunters en warlocks gespeeld als je 3x zoveel damage deed.
Mages komen niet eens bij me in de buurt in MC, vaak 1 rogue, 2 rogue, 3 warrior, 4 ik, 5 rogue.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Brad het volgende:
[..]
Zijn de warlocks zo goed bij jullie? Of is er een andere reden waarom warlocks meer damage doen dan mages met AoE?
Ik geef toe, in BWL zijn we nog aan de start. Maar in MC komt een warlock now way bij onze mage groep in de buurt.
Dat bewijst dan denk ik hoe erg het afhankelijk ook is van inzet in MC.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages komen niet eens bij me in de buurt in MC, vaak 1 rogue, 2 rogue, 3 warrior, 4 ik, 5 rogue.
en dat baseer je op?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages komen niet eens bij me in de buurt in MC, vaak 1 rogue, 2 rogue, 3 warrior, 4 ik, 5 rogue.
Gesyncte dmg meters ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat baseer je op?
DMG meters? vooral bij gevechten als geddon, of shazz kloppen ze niet omdat je te ver van elkaar afstaat
Het antwoord op je vraag is best simpel : Hellfire doet meer damage per seconde dan Arcane explosion en cone of cold. Hellfire is echter wel een gechannelde spell dus hij wordt geinterrupt als er mobs op je in hakken. Vandaar dat ik intensity specced ben, dat maakt de kans dat je geintterupt wordt veel kleiner. Daar komt overigens nog bij dat warlocks min of meer unlimited mana hebben, zolang ze geheald worden, terwijl je als mage na een tijdje toch moet gaan evocaten of drinkenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Brad het volgende:
[..]
Zijn de warlocks zo goed bij jullie? Of is er een andere reden waarom warlocks meer damage doen dan mages met AoE?
Ik geef toe, in BWL zijn we nog aan de start. Maar in MC komt een warlock now way bij onze mage groep in de buurt.
Hoe je je UI kan verbeteren? Ehh... wat voor class speel je? Dat is wel handig om te weten, voor sommige classes heb je nl. echt veel verbeteringenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Welke add-on is btw het handigst als ik gemakkelijk mn layout wil verbeteren? En verder is een damagemeter ook wel cool, waar kan ik die vinden?
op een volledige mc run doe ik als warlock ongeveer 10% meer dmg dan de nr2. dat is dus inclusief aoe maar ook inclusief banishen (bij garr en lavapacks).quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik ben een Shaman, dus wel veel buttons.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe je je UI kan verbeteren? Ehh... wat voor class speel je? Dat is wel handig om te weten, voor sommige classes heb je nl. echt veel verbeteringen.
Ikzelf gebruik CTMod om verkleinde buttons te maken voor mijn spells, en shardtracker waarmee ik heel veel bars uitspaar voor mijn summons en steentjes
Damagemeter vind je hier (en alle andere mogelijke addons kan je ook op die site vinden) : http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791
Of de andere guildmembers van jou moeten niet zo slackenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef mooiegek het volgende:
[..]
op een volledige mc run doe ik als warlock ongeveer 10% meer dmg dan de nr2. dat is dus inclusief aoe maar ook inclusief banishen (bij garr en lavapacks).
denk dat jullie warlocks gewoon iets meer +dmg moeten inslaan in plaats van alleen felheart dragen...
Bullshit.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Kworb het volgende:
Als warlock kan je alleen rogues, mages en fury warriors outdamagen in MC als je geen curses up hoeft te houden, niet hoeft te banishen, veel aggro reduction hebt (full nemesis of MD) en onbeperkt kan life tappen. Of als er veel slackers in je guild zitten dan kan het ook.
Dat weer maakt het wel grappiger, hopelijk niet meer laggy.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:20 schreef kipknots het volgende:
Patch 1.10 nieuws: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147617
Als ik merk dat iemand in onze raid dat doet, dan zou ik hem eruit laten trappen. Voor jou wel iemand die meedoet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
ik slack zelf ook regelmatig in MC op de trash mobs...MC is zoooooo'n saaie instance ik zit echt niet iedere week de volledige run geconcentreert te spelen, ik doe gerust follow en dan ga ik rustig even eten/schijten/de hond uitlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |