Goed dat denk jij.... ik weet inmiddels beter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het blijven dan wel standaardindelingen en -opties, niet een voor jou ontworpen huis.
Bedankt voor de informatie!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:08 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Hoi Rekkie. Aangezien je je goed hebt voorbereid zal je dit wel al weten, maar zorg ervoor dat mits het doorgaat, je kiest voor een aannemer aangesloten bij het Bouwgarant fonds.
Ook is het heel verstandig om voor oplevering van de nieuwbouw een bouwtechnische keuring uit te laten voeren.
Succes!
Is er al iets bekend wanneer de toewijzing is? En gaat de toewijzing op basis van loting of bepaalde selectiecriteria?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:27 schreef Rekkie het volgende:
Inmiddels wat meer info ontvangen van de gemeente.
Wij zijn nog steeds in de race.
De kavels worden inmiddels bouwrijp gemaakt en de riolering en wegen zijn in aanbouw.
Nu nog een definitieve toewijzing en Rekkie is helemaal blij.
Geen selectieciteria gelukkig anders zouden we niet in aanmerking komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Is er al iets bekend wanneer de toewijzing is? En gaat de toewijzing op basis van loting of bepaalde selectiecriteria?
Misschien een domme vraag hoor, maar waar kan je dat doen, je in laten schrijven voor kavels en hoe weet je of en welke kavels er waar beschikbaar zijn? Ik vind dit wel interessant, misschien iets voor mij over een paar jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen selectieciteria gelukkig anders zouden we niet in aanmerking komen.
Ik ga vandaag bellen met de gemeente en vragen stellen.
Wij hebben ons laten inschrijven bij de gemeente. Ik kreeg na telefonische aanvraag een hele documentatie thuis waarin alle beschikbare kavels in de gemeente beschikbaar in stonden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:27 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag hoor, maar waar kan je dat doen, je in laten schrijven voor kavels en hoe weet je of en welke kavels er waar beschikbaar zijn? Ik vind dit wel interessant, misschien iets voor mij over een paar jaar. En kun je bijv ook je inschrijven en dan de grond zo laten liggen voor een paar jaar, of moet je meteen gaan bouwen als je grond krijgt toegewezen??
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef Deetch het volgende:
oud topic.
Hehe.. van uitstel komt hopelijk geen afstelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef Rekkie het volgende:
De uitgifte moet nog steeds plaats vinden
Volgende week krijgen we een uitnodiging van de gemeente voor een voorlichtingsavond en eind oktober/begin november vind de daadwerkelijke uitgifte plaats
Dat hoop ik ook niet.... ik kreeg van de desbetreffende ambtenaar in ieder geval te horen dat de informatieborchures en uitnodigingen momenteel bij de drukker liggen.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe.. van uitstel komt hopelijk geen afstel
Toch even een heel kleine verkapte tvp
Hoop dat je de beoogde kavel toegewezen krijgt![]()
Thanks!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh, gefeliciteerd en succes Rekkie!
Ehmmm dat zal dan wel weer een paar maanden gaan duren denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:27 schreef sanger het volgende:
Gefeliciteerd Rekkie! Het is het wachten waard dus!
Wanneer kunnen we de eerste foto's van de bouw zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |