abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:54 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34310513
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dan verkracht je je partner ook niet nee logisch, maar dat is namelijk zo dat verkrachters vaak geen vriendin hebben of kunnen krijgen en dan gaan ze vaak ook zo te werk,

Vaak heeft kleding er juist veel mee te maken, het maakt het in ieder geval een stuk verleiderlijker
Ooooh, je zou eens moeten weten hoe vaak verkrachting in een relatie voorkomt hoor!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:55:23 #102
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34310532
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ach, kom. Je poneert de stelling dat "verkrachting wellicht niet helemaal verwereplijk is" en je verwacht dat íedereen hier normaal reageert? Stel je niet zo aan man. Als je zo`n discussie voert, lees dan gewoon tussen het gebash door.
Sterker nog, er wordt amper gebashed. TS gaat een beetje te veel op in zijn slachtofferrol ofzo. Beetje vreemd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34310533
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

De verkrachter van mijn nichtje was getrouwd en had 2 kinderen.
Geen idee wat er bij je nichtje is gebeurd en daar ga ik me ook zeker niet mee bemoeien maar...

In veel van dát soort gevallen is er sprake van een ongelijke relatie. Is er dan gelijk sprake van verkrachting?
pi_34310536
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

De verkrachter van mijn nichtje was getrouwd en had 2 kinderen.
Ik zeg toch niet dat alle verkrachter zo denken zoals ik net al zei (goed lezen a.u.b).

Het heeft ook met de machtspositie van zo,n dader te maken
pi_34310547
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Rnej het volgende:

[..]

maar de vis vindt het nog steeds goed klote om opgegeten te worden door een haai.. of niet dan?

ik vind dat je nogal moeilijk doet ...
Maar dat zal die haai een rotzorg zijn en DAT is mijn punt! Probeer het anders eens te begrijpen! Is die haai slecht omdat deze zijn behoeften bevredigt ten koste van dat visje?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:55:47 #106
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34310549
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Normaal vind ik een relatief begrip, maar ik vind het inderdaad niet wenselijk nee. Wat mij betreft is het een goed iets dat verkrachting strafbaar is.

Zo mensen, het valt nog wel mee met mij of niet?
Nou idd, gisteren riep je nog hele andere dingen.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:55:58 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34310552
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef FuifDuif het volgende:
Oh nee, bepaalde apensoorten hebben anders behoorlijk complexe sociale systemen waarin bepaalde rituelen een belangrijke rol spelen.
Dat zegt toch nul komma nada over een moraal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34310553
Allemachtig wat een drogredenatie zeg!
Als de een ja zegt en de ander nee wil dit niet zeggen dat ze beiden ongelijk hebben drollie!

Als ik iemand vermoord en ik vind dat prima en de ander niet, wie heeft er dan gelijk?
pi_34310589
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ooooh, je zou eens moeten weten hoe vaak verkrachting in een relatie voorkomt hoor!
Gaat precies zo, (machts positie) !!!
pi_34310605
Ik keur verkrachting echt niet goed hoor !
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:58:08 #111
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34310621
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Gaat precies zo, (machts positie) !!!
Ja, en heeft dus geen reet met kleding te maken.
Ziggy played guitar
pi_34310623
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef sefer het volgende:

[..]

Is er dan nog een reden waarom je verkrachting hierbij gebruikt? Dit kun je je natuurlijk bij heel veel dingen afvragen. Verkrachting niet per definitie als 'slecht' benoemen is nogal controversieel, of maakt dat het leuker? Je punt komt niet beter over, namelijk.
Dat is een gebrek aan abstractievermogen aan de kant van de geïrriteerden, daar kan ik niets aan doen. Beschouw deze topic in dat geval vooral als een educatieve.
pi_34310637
Ik geef er alleen tegen argumenten op, omdat een verhaal altijd 2 kanten heeft, en dit dus ook !
pi_34310639
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ongelofelijk wat een achterlijkheid.
achterlijkheid bij wie? ik ga toch ook niet de amsterdamse diamantbuurt in om de plaatselijke jongeren daar te vragen of het misschien absoluut gezien niet zo hoeft te zijn dat alle etnische groepen gelijkwaardig zijn? dat marokkanen misschien wel minder zouden kunnen zijn en dat racisme misschien niet 'slecht' is?

als je dan zegt: 'ja, de vorm was omstreden, maar, ze wilden het gewoon niet begrijpen', wie is er dan achterlijk? in ieder geval weet ik wel bij wie er een sociale antenne mist.
lastertongen en kwaadsprekers die mij woorden en denkbeelden in de mond leiden die mij vreemd zijn joegen mij weg. tot een volgend leven.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:58:52 #115
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34310648
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Geen idee wat er bij je nichtje is gebeurd en daar ga ik me ook zeker niet mee bemoeien maar...

In veel van dát soort gevallen is er sprake van een ongelijke relatie. Is er dan gelijk sprake van verkrachting?
Als ze alleen een fiets vinden bij een brug met haar tas, ze op brute wijze verkracht en mishandeld word bij hem thuis (vrouw en kids waren er niet) en met het mes in haar zij naar een kanaal reden, en gelukkig onderweg nog eruit kon springen uit de auto denk ik niet dat je hier kunt praten over een relatie, vooral omdat ze die hele man nog nooit gezien had.
pi_34310661
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef FuifDuif het volgende:
Naar aanleiding van een tip van Lupa_Solitaria in een andere topic open ik een eigen topic over het onderwerp:

Is verkrachting slecht?

Dit onderwerp was het resultaat van een 'zij-discussie' over (seksuele) moraal en dat iets wat als goed of slecht wordt gezien niet objectief goed of slechts is. Onder andere 14.gif en ik opperden derhalve dat verkrachting wellicht als slecht (of onjuist) kan worden ervaren, maar dat het dat daardoor nog niet is. Want: de moraal van het slachtoffer is overduidelijk niet de moraal van de dader (op dat seksuele vlak)... wie hangt de juiste moraal aan? Geen van beiden.
Sukkel
rundje - The destroyer of topics...
pi_34310668
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, en heeft dus geen reet met kleding te maken.
Dus wel, dit maakt het alleen maar aantrekkerlijker voor de dader !
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:59:36 #118
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34310670
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar dat zal die haai een rotzorg zijn en DAT is mijn punt! Probeer het anders eens te begrijpen! Is die haai slecht omdat deze zijn behoeften bevredigt ten koste van dat visje?
Die haai heeft ook weinig andere keus, aangezien zijn dieet gewoon uit vissen bestaat he. Een verkrachter heeft wél een andere keus, namelijk niet verkrachten.
Ziggy played guitar
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:59:38 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34310673
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:59:41 #120
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34310676
Ik denk dat TS zelf eens moet praten met een persoon die verkracht is geworden, dan kan hij zelf oordelen of het slecht is of niet. Voor mij blijft het gewoon slecht!
pi_34310704
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, hier heb je gelijk in. Deze vorm is omstreden en zet direct al kwaad bloed, zonder dat mensen de moeite nemen om te lezen en proberen te begrijpen. Maar nee, mensen maken mij liever voor rotte vis uit . Ongelofelijk wat een achterlijkheid.
Ok ik zal eens uitleggen waarom het bij mij meteen al kwaad bloed zet.

Het gaat bij jou steeds om dit soort stellingen, en steeds is er seks en misbruik in de stelling. En daarbij de vraag of het niet gewoon te simpel is om te zeggen dat het fout is. Vervolgens doe je het af als simpele stelling met voors- en tegens, en mag vooral jouw persoontje niet een onderdeel vormen van de discussie.

Waarom eigenlijk niet? Zegt het feit dat je steeds dit soort topics opent niet meer over jou dan over wat ook? Zegt het niet dat je serieus met dit soort ideeen bezig bent? Volgens mij wel. Je dan proberen te verschuilen als - het is een discussie, het zijn maar stellingen , er zijn voors en tegens ... is een beetje zwak. Vertel eens eerlijk hoe jij er tegenover staat? Ben je vroeger seksueel misbruikt? Dat zou wel mijn gok zijn. Ik hoop echt dat je niet handelt naar de ideeen waarvan ik vermoed dat je ze hebt. Get some help... en rap wat.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:00:55 #122
71115 Rnej
I walk the line
pi_34310717
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

die haai gaat dood alstie niet eet

ik kan best zonder sex.. leuk is anders, maargoed....

kortom, verkrachting is afwijkend/slecht gedrag omdat het niet noodzakelijk is en ten koste van iemand anders' psychische gesteldheid is....

maargoed ik vind je nog steeds domme vragen stellen...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:01:01 #123
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34310719
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dus wel, dit maakt het alleen maar aantrekkerlijker voor de dader !
Verkrachting in een relatie hadden we het nu over he? Nou ik kan je vertellen dat kleding daar échrt geen reet mee te maken heeft hoor, dat is alleen macht, zoals je zelf al zei. Ja en seks dus.
Ziggy played guitar
pi_34310742
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Als ze alleen een fiets vinden bij een brug met haar tas, ze op brute wijze verkracht en mishandeld word bij hem thuis (vrouw en kids waren er niet) en met het mes in haar zij naar een kanaal reden, en gelukkig onderweg nog eruit kon springen uit de auto denk ik niet dat je hier kunt praten over een relatie, vooral omdat ze die hele man nog nooit gezien had.
As said, in dat geval is het dus gewoon

Maaarrrr, er zijn zat Breezah-chicks die een beetje aan het experimenteren zijn en een keer aan groepssex meedoen op hun 15e met een paar gasten van 20. Is dat verkrachting? Als je de berichten op de FP leest zouden ze allemaal gelyncht mogen worden
pi_34310757
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Verkrachting in een relatie hadden we het nu over he? Nou ik kan je vertellen dat kleding daar échrt geen reet mee te maken heeft hoor, dat is alleen macht, zoals je zelf al zei. Ja en seks dus.
Macht, Kleding, Uitdagend gedrag, dit heeft er allemaal mee te maken ook in relaties hoor !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')