Nee is inderdaad nee, maar heeft een dader daar een boodschap aan? Kennelijk niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Interessante verwoording, maar Nee is Nee, simpel.
Nou, misschien: waarom is verkrachting slecht?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Verbal het volgende:
Ja, verkrachting is slecht.
Nog meer domme vragen?
V.
Ik had al zo'n vermoeden dat je een beetje wereldvreemd was, maar nu weet ik 't zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, misschien: waarom is verkrachting slecht?
Ik zou liever een fatsoenlijk antwoord op die vraag hebben. Aan ad hominum argumenten hebben we niets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je een beetje wereldvreemd was, maar nu weet ik 't zeker
Misschien omdat het tegen de wil van het slachtoffer is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is imo verkeerd, want je veranderd daarmee iets bij een ander.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou liever een fatsoenlijk antwoord op die vraag hebben. Aan ad hominum argumenten hebben we niets.
Dat is geen argument. Het is ook niet de wil van een vis om opgegeten te worden door een haai.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Misschien omdat het tegen de wil van het slachtoffer is?![]()
Nota bene moderator Lupa_Solitaria heeft zelf de suggestie opgeworpen om een nieuwe topic te openen voor dit onderwerp! Het lijkt mij dat jij maar beter elders om slotjes kunt zeuren. Als het je niet bevalt, blijf dan weg uit deze topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Het lijkt me het beste als hier maar een slotje op gaat, voordat TS zichzelf nog meer voor lul zet.
Sorry, ook dit is natuurlijk geen argument. Nu probeer jij mij te overtuigen door op mijn gevoel te spelen. Als mij iets dergelijks zou overkomen zou ik dat niet leuk vinden, duhuh, maar dat staat los van de discussie. Iets vinden betekent niet dat dat iets dat ook is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen:
Wanneer een groot geschapen neger jou verkracht, ga je dan ook afvragen waarom verkrachten fout is
Het ligt er aan voor wie. De dader raakt er wat seksuele spanning bij kwijt, dus voor hem of haar is het iets positiefsquote:
Het verschil is, dat wij in een sociale maatschappij leven waar dit soort praktijken niet geoorloofd zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Het is ook niet de wil van een vis om opgegeten te worden door een haai.
Absoluut niet, het is slechts een bepaalde moraal om mensen niet in hun vrije wil aan te tasten. Je hoeft alleen maar naar het midden-oosten te kijken om te zien dat er ook hele andere vormen van moraal bestaan.quote:
Wil jij dan voortaan je smoel niet meer laten zien in een B&H topic wanneer alleen maar kunt zeiken over het feit dat iemand een vrouw of man aantrekkelijk vindt (waar het topic over gaat)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
...
Het lijkt mij dat jij maar beter elders om slotjes kunt zeuren. Als het je niet bevalt, blijf dan weg uit deze topic.
dat is dus je hele punt. is de moraal absoluut of niet. dat zou je onder een iets minder doorgeslagen stelling kunnen brengen natuurlijk. of, desnoods, is een innerlijke overtuiging die een daad rechtvaardigt slecht te noemen? als we het hebben over mensen die uit religieuze overtuiging abortusdokters vermoorden, en misschien ook wel verkrachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Absoluut niet, het is slechts een bepaalde moraal om mensen niet in hun vrije wil aan te tasten. Je hoeft alleen maar naar het midden-oosten te kijken om te zien dat er ook hele andere vormen van moraal bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |