Dat de titel van het nummer Mixed Emotions luidt, volstond niet als hint?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef MissBliss het volgende:
Maar de enige waar ik nu op kan komen is een nummer van de Rolling Stones, waarbij ze zingen:
You're not the only one, with mixed emotions en dat wordt dan You're not the only one, with Mick's demotions
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zie het nu al hoe erg ik ben als ik die link aanklik van de TS, heeeel herkenbaar.
Deze heb ik ook ALTIJD fout gezongen dan
Daar wordt aan de deur geklopt
Juiste tekst: Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
Misverstaan als: Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben de goede Sint.
Ik vond het ook al zo vreemd dat het liedje ging :wees maar gerust mijn kind in ben de goede sint, ook al ben ik zwart als roet meen het toch goed.
Dat het om een zwarte sint ging![]()
meer als:quote:stretch it like a birth squeeze
quote:stretch it like a butt squeeze
Nou ja, even offtopic, ik heb dat nummer ooit eens opgenomen van RTL Rockradio, toen draaiden ze een weekend lang alleen maar Stones-nummers en het was een live-versie en ze hadden de titel niet vermeld... Toen ik later de cd in handen kreeg en de titel zag dacht ik wel: Oh jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat de titel van het nummer Mixed Emotions luidt, volstond niet als hint?
Zelf hoor ik helaas niet al te best en daarom versta ik teksten meestal gewoon helemaal niet, in plaats van verkeerd.
Maar als me nog iets te binnen schiet, kom ik dat zeker melden
Dat klinkt plausibel. Maarre, ik plaagde je maar hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, even offtopic, ik heb dat nummer ooit eens opgenomen van RTL Rockradio, toen draaiden ze een weekend lang alleen maar Stones-nummers en het was een live-versie en ze hadden de titel niet vermeld... Toen ik later de cd in handen kreeg en de titel zag dacht ik wel: Oh ja
Nietquote:Niet het zachte koele bed
dat mijn koortsen weg kan nemen
Al blijf ik erbij dat ie 'kotsen' zingt.quote:Niet het zachte koele bed
dat mijn kotsen weg kan nemen
quote:The ants are my friends
is blowin' in the wind
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
"We like papaya" ipv "Relight my fire".
Hm. Mergen?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:51 schreef Weakling het volgende:
En hier nog een heleboel voorbeelden ...
Oops alweer verkeerd verstaan (deel 2 dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |