quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef senesta het volgende:[..]
Ja goed, grappig om je first post weer te herhalen maar op meerdere vragen en opmerkingen geef je geen inhoudelijk antwoord.
Als dat onderzoek zo slecht is volgens jou dan snap ik niet hoe je aan de cijfers komt over de kindermishandeling, op meerdere sites waaronder die van justitie staat dat er in nederland nog geen betrouwbare onderzoeken zijn gedaan naar mishandeling in nederland.
Het enige wat er is zijn cijfers gebaseerd op de cijfers uit amerika, maar aangezien aggressie in amerika meer voorkomend is worden de cijfers niet als betrouwbaar gezien.
Grappig dat je met cijfers komt die dus net zo uit de lucht zijn gegrepen als dit onderzoek volgens jou.
Je stuurt al je feiten jouw kant op, ik zie op jouw sites meerdere keren mannen op de foto staan met uithangsborden dat er foute rechters en foute moeders zijn.
Dat ben ik wel met je eens maar er zijn minstens net zoveel foute pappa's en ik zie het heel veel om mij heen en als ik zo de reactie's lees ben ik niet de enige.
Statistieken zijn hier niet op zijn plaats, het gaat om mensen, het gaat om kinderen, en elke situatie staat op zich, omdat ouders situatie na een breuk vaak door gevoelens niet goed in banen kunnen leiden zijn er kinderrechters ingesteld,
en als die niet in jouw voordeel hebben beslist dan zal daar een reden voor zijn.
Hier mijn antwoord op jou nu vetgedrukte:(
en als die niet in jouw voordeel hebben beslist dan zal daar een reden voor zijn.)
Beste ik praat hier niet over voordeel of nadeel,maar over recht
Zeven Rechterlijke uitspraken dat men mee moet werken,zodat ik mijn Zoontje kan zien! Maar tot op heden nog steeds niets?
JA MENSEN DIT IS ONS RECHTSSYSTEEM!
IK MAG MIJN ZOONTJE ZIEN VAN VEERTIEN UUR DERTIG TOT ZEVENTIEN UUR,OP IEDERE WOENSDAGMIDDAG!
EN DAT NAAR 5 JAAR PROCEDEREN?
U ZULT BEGRIJPEN DAT IK DAAR NIET GELUKKIG MEE BEN!
ZIE HIERONDER DE BRIEF DIE IK MIJN ADVOCAAT STUURDE INVB-MET DEZ UITSPRAAK VAN 1-DEC -2003
Geachte MR.JF.Schouwenaar,
Ik heb de brief ontvangen,en ben niet echt blij met deze uitspraak!
Maar zal er natuurlijk mee accoord gaan daar het anders allemaal nog langer gaat duren voor ik Jonas (mijn zoontje) uberhaupt zou kunnen mogen zien-dus mits er naar een paar maanden een langere regeling komt ben ik voorlopig blij met die twee en een half uur in de week!
Want u zult begrijpen dat van half drie tot vijf uur wij nooit de gelegenheid hebben om ook eens wat meer te kunnen gaan doen (mijn zoontje en ik)-bijvoorbeeld,zoals langs mijn andere kinderen en kleinkinderen gaan die hem ook missen en steeds naar hem vragen! Ik vind het geen gezonde situatie het word steeds minder eerst was het acht uurtjes en nu nog maar twee en een half?
ik hoop dat u mij begrijpt,en zou dus graag naar verloop van tijd (plm- twee maanden ) van deze regeling het verzoek indienen voor uitbreiding!
bij voorbaat mijn dank,
mvrgr Jos Aalders - partijrechtenkind
Rietgansplein 23 / 6883DT / Velp (gld) Nederland - tel-0610722063
(ps)-Ik ben bezig om al die jaren van procederen etc,op te schrijven en publiekelijk te gaan maken,via een nieuwe site! zodat een ieder eens kan zien dat de niet willende ouder nog ver boven ons rechtssysteem staat !
Rechters /Justitie /Raad kinderbescherming/Jeugd en gezin etc-zijn stom en blind en denken dat dit rechtspraak is?
Hebben zelf denk ik geen kind?
Van: <NOBR>PARTIJRECHTENKIND</NOBR> Verzonden: 19-2-2004 10:21
HELAAS WAS HET WEER EENS VALSE HOOP,IK HEB MIJN ZOONTJE DUS WEER NIET GEZIEN!
17-02-2004
Mijn Verweer(reactie)- tegen de ,Evaluatie en Afsluiting OTS,
In Antwoord op het rapport(evaluatie afsluiting OTS),wil ik het volgende vermelden.
Ik ben tegen de afsluiting OTS,daar zijn voldoende en gegronde redenen,in het belang van Jonas-(zoontje) ook wil ik wat ingaan op de Rapportage.
Er is momenteel voor Jonas-(zoontje),een geheel nieuwe situatie ontstaan,buiten hetgeen dat Jonas (zoontje)al jaren geen normale band heeft mogen behouden,met mij zijn Vader,heeft hij er nu ook een zusje bij,een gezonde ontwikkeling voor een kind zou je zeggen ,onder normale omstandigheden zou dat ook zo zijn.
Maar Jonas-(zoontje) heeft al zoveel moeten incasseren,zoals psychische mishandeling/vervreemding/ouderverstoting/hechtingsstornis/PAS-syndroom etc.
Dat zijn ernstige zaken waar door BJZ en Justitie al die jaren gewoon aan is voorbij gegaan.
Ook is er in al die jaren niet aan waarheidbevinding gedaan,want er word/werd maar wat geroepen en papa had het weer gedaan,het enigste dat ik gedaan heb en doe, is blijven knokken voor het recht van mijn zoontje(Jonas) het recht op beide ouders!
Er is al die tijd(5jaar) onvoldoende/veel te weinig aandacht besteed aan de onvolledige rapporten/waarheidsbevinding etc.
Hoe kan een Rechter recht spreken als rapporten niet geheel volledig zijn,nu door al die Rechtszaken/Kortgedingen etc,heeft waarschijnlijk mijn zoontje (Jonas) het ouderverstoting syndroom(zie P.A.S ) als ik Jeugd zorg moet geloven?
Want tegen mij word gezegd dat hij mij wel wil zien en in de rapportage staat van niet? Ook heeft Jeugd Gezinsvoogd toe gegeven dat het teveel inmengen van Grootmoeder(thea) niet bevorderlijk is geweest.
Iedereen gaat al jaren op alleen op de woorden van Moeder en Grootmoeder af,ondanks dat de Gezinsvoogd er bij gezeten heeft dat Jonas(zoontje) vertelde dat ik wel degelijk werd slecht gemaakt door Moeder en Grootmoeder tegen over Jonas(zoontje),(zijn wij met Jonas niet verder opingegaan) en als een kind van zijn leeftijd (nu 8) dat soort boodschappen maar lang genoeg ter oren krijgt dan zijn dit de uitwerkingen daarvan-
( zoals psychische mishandeling/ vervreemding/ ouderverstoting- hechtingsstoornis /PAS-syndroom etc).
Ook bij diverse afspraken(Met Gezinsvoogd en mij bij BJZ) trok Moeder zich later weer terug,ook afspraken die Gezinsvoogd maakte met Moeder om thuis te komen kijken, werden verschillende malen niet na gekomen,ook daar van staat niets in rapporten,ik heb daar al eens over gesproken met Gezinsvoogd en het hoofd van BJZ te Arnhem,zij hadden belooft het allemaal wat duidelijker te vermelden in de rapporten,zodat de Rechter er een beter zicht op zou krijgen,maar ook nu weer staat er niets over in?
Mijn Zoontje Jonas en ik zijn Vader worden al jaren moetwillig tegen gewerkt!
Echt alles hebben zij al uit de kast gehaald,zonder dat er ook maar iemand hun een halt heeft toegeroepen!Gezinsvoogd(Dhr L.Jansen) heeft veel gedaan,maar ook hij zij met handen gebonden te zijn als zij niet meewerkten!
Er word in de rapporten meer gepraat over Moeder maar gaat het in deze niet over het wel en wee /belangen van Jonas(zoontje)!
BJZ-Weet heel goed wat zich hier afspeelt,ook daar word niets over gezegd in de rapporten.
Ook werd mij al die tijd verteld ,dat het allemaal goed ging met Jonas(zoontje),maar nu staat er in het rapport,dat Jonas(zoontje) wel gedrags problemen heeft ,maar deze door de Onderwijzer adequaat worden opgepakt!
Waarom is mij dat niet verteld? Het enigste wat ik nu zou willen,mocht er geen omgang van de grond komen? (en in het belang van Jonas-zoontje) vraag ik u, om het OTS in ieder geval nog voor een jaar te verlengen!
Zodat er in deze nieuwe situatie waar Jonas(zoontje) nu in verkeerd,nog enige controle is over hoe het gaat met Jonas(zoontje).
En er eventueel actie kan worden ondernomen mocht zich wat voor doen!
Ook wil ik nog even voor de duidelijkheid bevestigen dat ik geen lid van Dwaze Vaders ben,zoals in het rapport staat en al eens eerder stond,want er zijn ook Moeders die dit allemaal moeten mee maken, maar het gaat hier niet alleen over Vaders of Moeders maar over KINDEREN!
Kinderen zouden vaker gehoord moeten worden ,en beter naar geluisterd moeten worden ,daarom heb ik de( partijrechtenkind.nl) opgezet en een( kinderombudsman.nl)
Want het is en blijft onbegrijpelijk , dat de schending van het EVRM-(artik/8) nog steeds ongestraft kan blijven doorgaan!
Niet het plaatsvinden v omgang maar het schenden ervan dient Gerechtelijke gevolgen te hebben!
Mvgr verblijf ik- J.Aalders
Verzonden: 25-2-2004 9:23
(ps)-Vandaag kreeg ik de uitslag van het kort geding,weer een dode mus!
Want er staat dat ik in het gelijk ben gesteld,en zij zich in de naam van de Koningin moeten houden aan de uitspraak,maar er staat totaal weer geen sanctie tegenover?
Dus conclusie we zijn weer net zover als vijf jaar terug!
Vijf jaar heeft Justie/Raad kinderbescherming/en Bureau Jeugdzorg etc er aan verdiend maar opgelost totaal niets!
Is dit recht? Nee er word alleen verdiend aan het leed dat kinderen heet!
Nou beste Senesta,geef mij de reden