Ik haalde het aan als bv!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef damster het volgende:
Sorry hoor, maar gedegen en maurice de hond in een zin is een lachtertje.
Er zijn er bij ja,die niet de verantwoordelijkheid nemen,maar vergeet niet dat er ook veel moeders zijn die dat doen! En die moet men gelijk aanpakken voor het verwaarlozen van hun kinderen(punt uit) Maar scheer niet alles over een kam,want er zijn honderdduizenden vaders die het graag willen,maar die worden tegengewerkt door instanties en exen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Veel vaders hebben het te druk met hun werk om veel met hun kinderen te doen.
En je hebt natuurlijk vaders die na de scheiding hun eigen leven belangrijker vinden.
Kan zo tien voorbeelden uit m'n omgeving opnoemen, een hoop vaders zijn egoistische klootzakken.![]()
Als het een representatief onderzoek is dan zijn 500 ondervraagden gewoon voldoende hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik haalde het aan als bv!
Want dat is altijd nog beter als maar 500 stemmen in een land met 16 miljoen![]()
500 tegenover 16 miljoen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Als het een representatief onderzoek is dan zijn 500 ondervraagden gewoon voldoende hoor.
Dat jij iets vindt wil niet zeggen dat het ook de waarheid is (punt uit)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
500 tegenover 16 miljoen?
Nee dat is veel te weinig,en dus voor mij niet geloofwaardig (punt uit)
Zo en zo heb je dat argument ook weer afgedaan of niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Er zijn er bij ja,die niet de verantwoordelijkheid nemen,maar vergeet niet dat er ook veel moeders zijn die dat doen! En die moet men gelijk aanpakken voor het verwaarlozen van hun kinderen(punt uit) Maar scheer niet alles over een kam,want er zijn honderdduizenden vaders die het graag willen,maar die worden tegengewerkt door instanties en exen!
't Gaat om kinderen van 5-18 jaar en hun ouders. Dus om 16 miljoen mensen gaat het sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Als je 500 keer een munt opgooit dan zal het aantal keren kop/munt de 50%/50% zijn. Het is dan een goede schatting. Dat 15 miljoen keer een munt opgooien een betere schatting oplevert, ja, maar het blijft een goede schatting met een kleine kans op afwijking.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Vaders zijn voor kinderen net zo belangrijk als moeders, ook al is daar in het verleden wel eens anders over gedacht. Wat weet u over vaders?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:12 schreef DionysuZ het volgende:
een voorbeeld wat wat meer met deze statistiek te maken heeft is een bak met daarin een miljoen ballen. Een bepaald gedeelte (x) is rood, de rest (1 miljoen - x) is wit. Je kunt dit zien als een miljoen kinderen waarvan het rode gedeelte de vader minder belangrijk vinden en het witte gedeelte wel belangrijk.
Als je nu blind uit die bak steeds een nieuwe bal trekt, 500x, en je komt tot de conclusie dat je 350 rode ballen en 150 witte ballen hebt, dan kun je concluderen dat dit aantal erg veel afwijkt van de standaardafwijking en dat het dus maar een ENORM kleine kans is dat de afwijking in deze steekproef een foute balans geeft.
Je kunt dan met zeer grote zekerheid zeggen dat het aantal rode ballen in de totale bak groter is dan het aantal witte.
ik ben het verder helemaal met u eens hoor. Vaders zijn belangrijk het leven van een kind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Vaders zijn voor kinderen net zo belangrijk als moeders, ook al is daar in het verleden wel eens anders over gedacht. Wat weet u over vaders?
http://www.talpa.tv/web/s(...)howmessagedelay=true
Sommige moeders dragen wel eens een rok, andere moeders hebben de broek aan. Vaders geven vrijwel allemaal de voorkeur aan een broek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:53 schreef partijrechtenkind het volgende:
Open deuren opsomming
Beste een hond heeft een baasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
Vaders moet baas zijn dan moeders
Ja, dat was 50 jaar geleden ook nog zo in Nederland. Nu niet meer; ze zijn gelijkwaardig. In sommige landen gaat men namelijk met de tijd mee; in andere landen duidelijk nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:35 schreef Meki het volgende:
Vaders moet baas zijn dan moeders
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 5 was. Mijn vader heeft gevochten om ons bij zich te houden (4 kinderen) en dat is hem gelukkig ook gelukt. Mijn moeder was niet in staat om voor ons te zorgen en gelukkig zag de rechter dat ook in.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Veel vaders hebben het te druk met hun werk om veel met hun kinderen te doen.
En je hebt natuurlijk vaders die na de scheiding hun eigen leven belangrijker vinden.
Kan zo tien voorbeelden uit m'n omgeving opnoemen, een hoop vaders zijn egoistische klootzakken.![]()
Ja gelukkig zijn goede moeders en vaders nog steeds in de meerderheid,en samen met alle die het goed voor hebben met kinderen kunnen wij de slechterikken verslaanquote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef Rasje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of 5 was. Mijn vader heeft gevochten om ons bij zich te houden (4 kinderen) en dat is hem gelukkig ook gelukt. Mijn moeder was niet in staat om voor ons te zorgen en gelukkig zag de rechter dat ook in.
Ik ben heel blij dat ik door mijn vader ben opgevoed; hij had ook een fulltime baan, maar we hebben het toch maar mooi gered. Er zullen inderdaad een hoop egoistische vaders rondlopen (en moeders), maar ook een hoop goeie vaders (en moeders)![]()
Maurice de Hond.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef partijrechtenkind het volgende:
Kinderen in Nederland vinden hun vader minder belangrijk dan vijf jaar terug. Bijna een derde van de mannen brengt nauwelijks tijd met de kinderen door.
Hier word ik nou zo boos om!Een onderzoek met 500 personen?
En dan nog zo breed uitgemeten in de media,alsof het de harde werkelijkheid is.
Doe eens een gedegen onderzoek,(bv met Maurice de Hond)want op deze wijze worden vaders enkel weer in discrediet gebracht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |