1 goedemorgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef pc-fr34k het volgende:
1) Mogeh
2) Het was zo vet gisteren
3) waarom hebben jullie er niet minstens 1 deel uit gehaalt in de nacht, paar pagina's maar..
4) Ik heb 2 uur in de kou gestaan buiten omdat de kanker nachtbussen niet reden, heb m'n pa maar gebelt.
My psycho life....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef DeLeider het volgende:
Kankerkankerkanker...... "ik blijf liever nog even single, ik vind het wel best zo" is nog erger dan.... "ik heb gister een neger genueckt" Nu is niets beter dan mij.... dan is een neger met een grote lul beter dan mij.
Nee ik moet iemand helemaal lens meppen.... Misschien ga ik vanavond wel ff stappen en de eerste de beste slet nemen die zich aanbiedt. Dat zal ook werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, drink je liefdesverdriet gewoon weg.
hakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, de eerste uren van eens choolfeest was er alleen amar r&b enzo, ik had m'n muziek op m'n telefoon staan, zette dat op en ging in m'n eentje staan hakken op m'n eigen muziek, iedereen keek me echt aan van wat een idioot.
Zo keken die r&b-nichten ook allemaal.quote:
En terrechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo keken die r&b-nichten ook allemaal.
Ik luister ook van alles, SoaD is idd vet, lil jon ook wel. Ik luister wel vaker hiphop maar ik hou gewoon meer van hardcore.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En terrecht. Ik luister vanalles, van System of a Down tot Lil Jon.... Maar hardcore
Ik ben naar het concert van SoaD geweest (niet om te werken... Kaartje gekocht enzo) was echt het vetste concert ooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister ook van alles, SoaD is idd vet, lil jon ook wel. Ik luister wel vaker hiphop maar ik hou gewoon meer van hardcore..
1. Moggûhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef pc-fr34k het volgende:
1) Mogeh
2) Het was zo vet gisteren
3) waarom hebben jullie er niet minstens 1 deel uit gehaalt in de nacht, paar pagina's maar..
4) Ik heb 2 uur in de kou gestaan buiten omdat de kanker nachtbussen niet reden, heb m'n pa maar gebelt.
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben naar het concert van SoaD geweest (niet om te werken... Kaartje gekocht enzo) was echt het vetste concert ooit.
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
3. omdat vrijdagnacht iedereen de stad in gaat natuurlijk
4. fiets![]()
van oost naar zuid doe ik hier 10 min. over op de fietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagt
[..]
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.
4) Ik zat in oost en moest naar zuid. Van station alexander naar de maastunnel. En ik had bovendien geen fiets bij, want op de heenweg was ik gewoon met de metro gegaan.
Maar dat is geen Rotterdam maar Meppel(toch?)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
van oost naar zuid doe ik hier 10 min. over op de fiets
Jupsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dat is geen Rotterdam maar Meppel(toch?)
je bent gewoon bang geliquideert te worden!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jups![]()
rotterdam is een mooie stad hoor, maar 't lijkt me echt niet leuk om in te wonen!!
veel te groot, ik ben wel blij dat ik hier alles op mun fietsje kan doen, en niet afhankelijk van anderen hoef te zijn
Als die poortjes er zijn en volledig in gebruik zijn moeten ze nachtmetro's laten rijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagt
[..]
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.
4) Ik zat in oost en moest naar zuid. Van station alexander naar de maastunnel. En ik had bovendien geen fiets bij, want op de heenweg was ik gewoon met de metro gegaan.
De metro's kunnen allang zonder personeel rijden, maar ze doen dat niet omdat de mensen het niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als die poortjes er zijn en volledig in gebruik zijn moeten ze nachtmetro's laten rijden.
wees blij, zo heeft Co ook nog wat te doen als er géén darten op TV is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De metro's kunnen allang zonder personeel rijden, maar ze doen dat niet omdat de mensen het niet vertrouwen..
Die zat op de tram.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wees blij, zo heeft Co ook nog wat te doen als er géén darten op TV is...
boeiend, de metro rijdt ook 3/4 van de tijd bovengrondsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
boeiend, de metro rijdt ook 3/4 van de tijd bovengrondsIn Rotterdam rijdt ie echt niet 3/4 bovengronds..... in het buitengebied wel though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
ik zie ook altijd alleen het stukje rotterdam/schiedamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In Rotterdam rijdt ie echt niet 3/4 bovengronds..... in het buitengebied wel though.
Nacht controlleurs.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie ook altijd alleen het stukje rotterdam/schiedam
maar toch goed, dat ze al die andere sjonnies van de straat houden... nu doen ze ten minste nog wat voor hun uitkering!
krijgen we nog meer van dat kankerkachel-kees gespuis op straatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nacht controlleurs.. Maar als de poortjes volledig werken en er geen bestuurders meer zijn, zijn die ook niet nodig.
.
Daar heb je dan geen last van want dan zit je lekker in de metro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
krijgen we nog meer van dat kankerkachel-kees gespuis op straat
* pc-fr34k komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb echt geen idee meer wie er nu wel en niet gaan komen op de meet...
Ik heb geen slaapplaatsen kunnen regelen (beide ouders waren nou niet bereid hun woonkamer af te staan aan een aantal zatte personen) en mijn eigen huis is een half uur fietsen van Arnhem af... ik neem aan dat we daar snachts niet meer heen gaan wandelen
Ik zorg iig wel voor een kratje bier en wat chips achter de hand voor als we 's nachts moeten wachten op de trein. Desnoods gaan we een kampvuurtje maken in park Sonsbeek en daar marshmellows roosteren tot het tijd is
Alleen voor intimiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef mcDavid het volgende:
waar is de meet, hoe laat, en wie komen er?
ik zei ook niet dat ik wou komen, vroeg alleen waar, wanneer, en wie er wel komen!quote:
Het is aanstaande zaterdag in Arnhemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik wou komen, vroeg alleen waar, wanneer, en wie er wel komen!
-edit-
bij nader inzien, zou je daar idd uit op kunnen maken dat ik wou komen
-edit2-
wat dus niet zo was
ahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het is aanstaande zaterdag in Arnhem
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
de meet gaat nieteens door nerd ga jij maar lekker feesten met de newbies
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
de meet gaat nieteens door nerd ga jij maar lekker feesten met de newbies
Dreun dan even een lijstje op wie er naar de meet gaan komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef RoosJaCee het volgende:
Jezus wat een rust.
Ik word echt zo scheitziek van die kutklonen, blijf toch eens bij één of twee accounts.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef RoosJaCee het volgende:
Jezus wat een rust.
Volgens mij ben jij de enige die er écht moeite mee heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik word echt zo scheitziek van die kutklonen, blijf toch eens bij één of twee accounts.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel irritant is als admin zijnde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er écht moeite mee heeft![]()
Dat dat niet magquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef Dagonet het volgende:
Oh en L. wat zegt de policy over doorposten tijdens ban?
Kan ik er wat aan doen dat die litso om de paar dagen een andere kloon heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel irritant is als admin zijnde.
Van Lits z'n kloontjes heb ik eigenlijk nooit last.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die litso om de paar dagen een andere kloon heeft
geloof mij nouquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Maare, Lits, wie komen er nu eigenlijk wel? Met z'n 2en kan het vast gezellig zijn maar om daarvoor nou helemaal naar breda te komen..
boeiendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Volgens mij was de PUB meet een groter succes![]()
jaaaaaahhh...... dat is voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En waarom ga jij niet naar de meet dan![]()
Je vind internet meets kansloosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jaaaaaahhh...... dat is voor jou een vraag voor mij een weet
Wie niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je vind internet meets kansloos![]()
en jijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maar iedereen komt gewoon dus het wordt heel gezellig.
En qua newbies komt alleen guitarist en die is tof, dus het valt heel erg mee.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Maar iedereen komt gewoon dus het wordt heel gezellig.
zelfkennis heerschtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee man ben een dikke sukkel
Och, dan pas je precies in het plaatje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee man ben een dikke sukkel
wat een heerlijk verduidelijkend antwoordquote:
nee.. s'avonds werken.. en veeeel school doet ut m wel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat een heerlijk verduidelijkend antwoord
maargoed das dus allemaal zwaar geheim enzo, oftewel niet interesant?
mijn sociale leven is ook niet zo heel bijzonder: beetje met vrienden weg, oefenen met de band, gitaarspelen! en fok!kenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, dan pas je precies in het plaatje.
beetje thuis werken aan school, beetje met vrienden zuipen en veel bij atak zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn sociale leven is ook niet zo heel bijzonder: beetje met vrienden weg, oefenen met de band, gitaarspelen! en fok!keno ja en 1 dag in de week naar school
![]()
hoezo ik zie jou hier alleen maar op die schaarse momenten dat ik er ook benquote:
Ik ben je kloon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoezo ik zie jou hier alleen maar op die schaarse momenten dat ik er ook ben
wel toevallig he
Ja ook heel toevallig dat ik hem ook altijd zie als ik er benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoezo ik zie jou hier alleen maar op die schaarse momenten dat ik er ook ben
wel toevallig he
herkenbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
maar Fok! is kankertraag ik was te lui om te quoten.
Dat ligt aan jou goedkope kutverbinding dan....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
Verder was dat "herkenbaar" gericht aan guitarist maar Fok! is kankertraag ik was te lui om te quoten.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou goedkope kutverbinding dan....
of de goedkope kut servers van fok!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou goedkope kutverbinding dan....
nope, of nouja men upload is beetje weinig op het moment maarja bittorrent staat hier dan ook als een gek aan het werk dusquote:
mja heb ook @home, wel via uni twente dan hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:30 schreef guitarist.nl het volgende:
anders site's doen het iig wel goed
maar het kan ook best aan @home liggen!
Ik heb chelloquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:30 schreef guitarist.nl het volgende:
anders site's doen het iig wel goed
maar het kan ook best aan @home liggen!
D'r is welleensch iets raars met die providers, planet heeft het ook een keer gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb chello
Andere sites ook nergens last van idd...
ik ook!, en daarna de kroeg in dus tot ziens allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:34 schreef Donnie.Darko het volgende:
Inderdaad. En daarom ga ik nu even andere dingen doen.
damn iedereen een sociaal leven ineens ofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ook!, en daarna de kroeg in dus tot ziens allemaal
Ik niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn iedereen een sociaal leven ineens of
troep eruit, schoonpoetsen en klaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe maak ik een frietpan schoon?
En ja het is nodig
[afbeelding]
neuhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn iedereen een sociaal leven ineens of
deze pic had je een maand geleden ook al op bef gezet jood...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe maak ik een frietpan schoon?
En ja het is nodig
[afbeelding]
owja, oftewel hij heeft hem nog steeds niet schoongemaakt de ransbakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
deze pic had je een maand geleden ook al op bef gezet jood...
Tis een nieuwequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
deze pic had je een maand geleden ook al op bef gezet jood...
sta je achter de bar? dan kom ik misschien wel effe langs vanavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Zow, gedouched en alles, klaar voor werk.
werkt ie nog steeds bij aspen of?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
sta je achter de bar? dan kom ik misschien wel effe langs vanavond
hij werkte in ieder geval bij aspen dat weet ik wel maar meende volgens mij ook iets gehoord te hebben dat ie daar weg was ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef remlof het volgende:
bij 5th avenue toch?
nope maar spreek litso wel eens via msnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef remlof het volgende:
volgens mij nu alleen bij 5th ave, hey kom je ook uit arnhem?
hey dudequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef rompompom het volgende:
♪ Stakkers maakt u wild geraas! ♪
Hoi!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey dude
en je krijgt de groeten van bizz
Ja idd...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja, die beffers gaan wel vroeg naar de kroeg!
Mwoah boeiend, ik ga er toch niet extreem laat in.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
nou ja, dan zullen ze ook wel flink kachel zijn als ze terugkomen straks![]()
ik ga zo nog effe kijken op de korenmarkt, zal eens zien of ik litso nog gedag kan zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah boeiend, ik ga er toch niet extreem laat in.
Het is nog vroeg.quote:
Stappen in een liftquote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
Ik wil stappen, maar m'n lift is te laat.
Ik wou al zeggen, neem de trap..quote:
Normaal wel.quote:
Kan je iig op en neer gaanquote:
contradictio in terminisquote:
Fucking in the elevator?quote:
Heb je dat nog nooit gezien?quote:
Geen zin om te slapen dus?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gezien?
* PrintScreen stuitert hier van links naar rechts en van achter naar voren om maar een klein beetje de oogjs open te houden![]()
Eigenlijk wel, maar gister lag ik voor 00:00 op bedquote:
Doe er eens wat aan danquote:
Ga dan slapenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar gister lag ik voor 00:00 op bed
Die blamage wil ik niet nog eens
1:18 is best wel okay voor hoe ik gaar ik me voel momenteel
Dan zou ik opeens verstandig zijnquote:
*voelt zich níet aangesprokenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
*meldt zich bij de kanslozen der aarde
Kijk... das een motivatie om af te hakenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef rompompom het volgende:
*meldt zich bij de kanslozen der aarde
Je wil niet uit je normale patroon vallen, begrijp ik?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zou ik opeens verstandig zijn
En waarom dat gespank?
Om het tegendeel aan te geven uiteraardquote:
Kijk, jij begrijpt mequote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wil niet uit je normale patroon vallen, begrijp ik?
Is niet spanken, is een zacht tikje![]()
En waarom zit je dan op zaterdagavond thuis?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om het tegendeel aan te geven uiteraard![]()
Maar al te goed helaasquote:
Screw the governmentquote:Zoals in een corrigerende tik?
Dat mag niet meer van de regering![]()
Ik ben al uit geweest, net thuisquote:Op zondag 22 januari 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
En waarom zit je dan op zaterdagavond thuis?
Ah, officieel niet zo heel erg kansloos dus, inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al uit geweest, net thuis![]()
en gisteraaf was t errug laat geworden..
Uiteraard nietquote:Op zondag 22 januari 2006 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, officieel niet zo heel erg kansloos dus, inderdaad
JP neuken?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar al te goed helaas![]()
[..]
Screw the government![]()
Movie quote.. laat maar..quote:
populair mannetje dusquote:Op zondag 22 januari 2006 03:17 schreef remlof het volgende:
nah als litso niet in een tent zou werken waar vanavond een rij van dertig man voor de deur stond was ik em nog wel even goeiendag gaan zeggen
ja ik hoor nog bij de black majorityquote:Op zondag 22 januari 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je, jij gefeliciteerd dat je nog zwart bent
Neuh... Ik ben van de blauwe knoop nu he?quote:Op zondag 22 januari 2006 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ja ik hoor nog bij de black majority
nog wezen drinken vanavond?
oh moderators mogen niet drinken?quote:Op zondag 22 januari 2006 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh... Ik ben van de blauwe knoop nu he?
We meoten wel het bier van Yvonne betalen trouwensquote:Op zondag 22 januari 2006 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
wat doe je nu nog op dan?
*nog een biertje opentrekt
oh ja, kut die krijgt ook nog een biertje van mij...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We meoten wel het bier van Yvonne betalen trouwens
Die is van de rode knoop namelijk, heeft ze het erg zwaar mee..
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:34 schreef guitarist.nl het volgende:
heey maar mod's .. jullie doen het mod zijn vrijwillig.. maar jullie moeten dus wel gewoon op bepaalde aan het werk zijn ??
alleen in noodgevallenquote:Op zondag 22 januari 2006 03:38 schreef guitarist.nl het volgende:
als jullie er niet zijn, en er is maar in mod op het forum, mag hij/zij dan ook topics van andere forums sluiten ?
weet ik dat ook weerquote:
truste gitaristquote:Op zondag 22 januari 2006 03:46 schreef guitarist.nl het volgende:
dus maar genoeg gebaggerd voor vanacht, en dus weltrusten![]()
ik weet het ook niet, geef mezelf nog een uurtjequote:Op zondag 22 januari 2006 03:51 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is dat toch met mensen die gaan slapen?Ik hoor dat de laatste paar uur telkens
ik ga niet slapem vannachtquote:Op zondag 22 januari 2006 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, geef mezelf nog een uurtje
bier drinken en de frituur aanzetten!quote:Op zondag 22 januari 2006 04:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga niet slapem vannacht
mn vrouw is bij haar moeder dit weekend...
en wat moet ik in bed als daar mn vrouw niet is?
lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 04:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel vandaag met dank aan fok voor het eerst zelf satéschnitzels gemaakt![]()
Kging er om 1 uur in ofzo... en omdat ik de afgelopen week elke dag om 5 uur eruit moest kan ik niet meer uitslapen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef Misstique het volgende:
Hey DL![]()
Ik werd wakker gebeld![]()
Waarom ben jij al zo vroeg uit je nest?
Damn, dat zuigtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kging er om 1 uur in ofzo... en omdat ik de afgelopen week elke dag om 5 uur eruit moest kan ik niet meer uitslapen.
mwoah... een ritme in m'n lichaam is ook wel weer goed, de eerste weken is het zwaar, maar ik merk nu al dat het beter gaat.quote:
Welck één wijschheid en verstand.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
mwoah... een ritme in m'n lichaam is ook wel weer goed, de eerste weken is het zwaar, maar ik merk nu al dat het beter gaat.
Zoals het een waar dominatrix betaamtquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Bizznitch het volgende:
whehehe ik lig nogsteeds in bed hoe kansloosgisteren en eergisteren feest gehad
joahquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals het een waar dominatrix betaamt![]()
nou, wat een prestatiequote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl zit nu een maand op fok!
WMZquote:Op zondag 22 januari 2006 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
nou, wat een prestatie
three cheers, two beers and a wet soggy pretzel
je weet tochquote:
Moggûh,,quote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb gewerkt. En heb om half 8 nog gepost vanochtend.
En nu ben ik pas een kwartier wakker
je bent zelf een topic-killer hoer...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Topic killer!
Iemand nog wat bijzonders gedaan?
de kroeg in ofzo?
ik wel
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je bent zelf een topic-killer hoer...
Nu ben je zelf een topickillerquote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
jullie wisten niks meer te zeggen
Ik spoel glazen en maak foto's in de 5th Avenuequote:Op zondag 22 januari 2006 18:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Moggûh,,
wat doe je dan? sta je achter de bar?
FAILquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik spoel glazen en maak foto's in de [utl=http://www.5avenue.nl]5th Avenue[/url]
Ik wist gewoon dat je me ging uitlachen toen ik erachter kwam dat ie het niet deedquote:
*Spamt*quote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kom mensen, vul dit topic dan kan er "MEETING AFGELAST" in de volgende TT.
Is er toch te weinig animo voor de meetquote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Kom mensen, vul dit topic dan kan er "MEETING AFGELAST" in de volgende TT.
Dribbel_quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is er toch te weinig animo voor de meet
Iedereen heeft op het laatst afgezegdquote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft afgezegd omdat ik ook wou komenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo lullig, denk je dat alles goed gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Iedereen heeft op het laatst afgezegd
Maar ik vind je wel lief hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft afgezegd omdat ik ook wou komen
Wie niet danquote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
dacht iedereen er maar zo over
kan beter zeggen wie wel dan zijn we eerder klaarquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
Och,quote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je(maar je zat toch op nog maar 2 van de 3 weken?)
Ach mij werd al duidelijk gemaakt dat ik bij voorbaat al absoluut níét welkom wasquote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kan beter zeggen wie wel dan zijn we eerder klaar
[..]
Waarom omdat ik de meet verpest heb?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:34 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik haat guitarist.
Nee ze hebben het hier niet echt zo met newbiesquote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach mij werd al duidelijk gemaakt dat ik bij voorbaat al absoluut níét welkom was![]()
Het is echt niet zo dat ze allemaal niet komen vanwege jou hoor. Maar 'men' vond het toch minder leuk dat jij ook kwam.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom omdat ik de meet verpest heb?![]()
Zullen we een gitaar meet voor newbies organiseren danquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee ze hebben het hier niet echt zo met newbies
En dat vind ik nou echt bullshitquote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze allemaal niet komen vanwege jou hoor. Maar 'men' vond het toch minder leuk dat jij ook kwam.
Maar ik haat je gewoon omdat je een pik bent.
Nah misschien denken ze d'r over een paar maanden wel anders over als ik wat minder new benquote:Op zondag 22 januari 2006 19:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze allemaal niet komen vanwege jou hoor. Maar 'men' vond het toch minder leuk dat jij ook kwam.
Maar ik haat je gewoon omdat je een pik bent.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zullen we een gitaar meet voor newbies organiseren dan![]()
ja maaa......ma..maaaaa jij bnet geen newbiequote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mogen er dan ook newbie drummers komen?
Kvind het beetje overdreven....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft afgezegd omdat ik ook wou komen
Lijkt me wel leuk een keer een muziekanten meetingquote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mogen er dan ook newbie drummers komen?
Wel een newbie wbt. drummenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja maaa......ma..maaaaa jij bnet geen newbie![]()
Een beetje?quote:
Ik kan wel drummen, maar dan is het niks meer dan boem boem tak boem boem tak boem boem tak boem boem takquote:Op zondag 22 januari 2006 19:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We zoeken nog een drummer voor onze band![]()
NoFi ofzo.... maar d'r zit ook wel een kern van waarheid in. Tis alleen een beetje doorgeslagen. Er is/was een vast groepje mensen dat elke nacht in bef zat.... en als je dan met z'n allen wat gaat zuipen is het best irritant als daar ineens mensen bij komen die nog niet in dat groepje zitten. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Een beetje?
Er zit dus wel een kern van waarheid invind dit eerlijk gezegt nergens op slaan. Maarja dat moet je zelf maar weten.
Ja, ik snap wat je punt is, maar spreek dan onderling met die mensen af, en ga niet uitgebreid op het forum dan er over discussieren, dan kan je natuurlijk wel verwachten dat er meerdere mensen zijn die ook willen komen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
NoFi ofzo.... maar d'r zit ook wel een kern van waarheid in. Tis alleen een beetje doorgeslagen. Er is/was een vast groepje mensen dat elke nacht in bef zat.... en als je dan met z'n allen wat gaat zuipen is het best irritant als daar ineens mensen bij komen die nog niet in dat groepje zitten. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen...
Ik drum nu een jaar, op een Yamaha DD-55 drumsynthesizer. Ik heb maar een paar keer achter een echt drumstel gezetenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoe lang drum je nu al dan?
Zit je op les?
Speel je in een band?
Daar heb je ook gelijk in... Het intresseert met ook niet, het lijkt me best leuk als het door gaat, maar als het niet door gaat ga ik wel naar rotterdam ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je punt is, maar spreek dan onderling met die mensen af, en ga niet uitgebreid op het forum dan er over discussieren, dan kan je natuurlijk wel verwachten dat er meerdere mensen zijn die ook willen komen.
Ah, muziek!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk een keer een muziekanten meeting
en dan zijn newbies ook welkom!
dan is het nog nuttig ook kun je wat van elkaar leren enzo tips over muziek maken!
En ik kan een beetje drummen, vergeet dat niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Juh op de computer, maarja dat maakt je geen mindere muziekant
o ja, ja bij scheldgeweld drummer kan iedereenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
En ik kan een beetje drummen, vergeet dat niet!
Kom je ook ff bij mij langs dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Donnie.Darko het volgende:
Massa's muziek Tag&Renamen is leuk werk.
Ja is goed, maar dan tag en sorteer ik wel alles op mijn manierquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom je ook ff bij mij langs dan?
Kun je je helmaal uitleven![]()
Naast scheldgeweld kan ik ook wel drummen hoor... een beetje..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
o ja, ja bij scheldgeweld drummer kan iedereen
Is best, ik heb dr geen tijd voorquote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja is goed, maar dan tag en sorteer ik wel alles op mijn manier
Goh, Dago heeft slecht werk afgeleverd???quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij komt niet aan mijn muziekfilesquote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh, Dago heeft slecht werk afgeleverd???
Downloaden is slecht en bah.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij komt niet aan mijn muziekfiles![]()
Doe jij ook, schijnheilquote:
Like ow, I'm sooooo scared nowquote:
quote:
Impressive, most impressivequote:
Ja wel schijnheilig die kat aaien, maar ondertussen wel een vergrootglas in zijn pootje duwen zodat die zichzelf, in combinatie met wat zonlicht, in de fik zetquote:
Now there's a line I've heard before.quote:
In your dreams?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Now there's a line I've heard before..
en hoequote:Op zondag 22 januari 2006 19:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik kan wel drummen, maar dan is het niks meer dan boem boem tak boem boem tak boem boem tak boem boem tak![]()
Only if you talk in your sleep.quote:
I never do..quote:
Hier ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Muwoa, het kon sneller inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
En het gaat wel erg langzaam met BeF..
Rome straks.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Donnie.Darko het volgende:
Dus.
Dat vond ik nou ookquote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
En het gaat wel erg langzaam met BeF..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |