1 goedemorgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef pc-fr34k het volgende:
1) Mogeh
2) Het was zo vet gisteren
3) waarom hebben jullie er niet minstens 1 deel uit gehaalt in de nacht, paar pagina's maar..
4) Ik heb 2 uur in de kou gestaan buiten omdat de kanker nachtbussen niet reden, heb m'n pa maar gebelt.
My psycho life....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef DeLeider het volgende:
Kankerkankerkanker...... "ik blijf liever nog even single, ik vind het wel best zo" is nog erger dan.... "ik heb gister een neger genueckt" Nu is niets beter dan mij.... dan is een neger met een grote lul beter dan mij.
Nee ik moet iemand helemaal lens meppen.... Misschien ga ik vanavond wel ff stappen en de eerste de beste slet nemen die zich aanbiedt. Dat zal ook werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, drink je liefdesverdriet gewoon weg.
hakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, de eerste uren van eens choolfeest was er alleen amar r&b enzo, ik had m'n muziek op m'n telefoon staan, zette dat op en ging in m'n eentje staan hakken op m'n eigen muziek, iedereen keek me echt aan van wat een idioot.
Zo keken die r&b-nichten ook allemaal.quote:
En terrechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo keken die r&b-nichten ook allemaal.
Ik luister ook van alles, SoaD is idd vet, lil jon ook wel. Ik luister wel vaker hiphop maar ik hou gewoon meer van hardcore.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En terrecht. Ik luister vanalles, van System of a Down tot Lil Jon.... Maar hardcore
Ik ben naar het concert van SoaD geweest (niet om te werken... Kaartje gekocht enzo) was echt het vetste concert ooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister ook van alles, SoaD is idd vet, lil jon ook wel. Ik luister wel vaker hiphop maar ik hou gewoon meer van hardcore..
1. Moggûhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef pc-fr34k het volgende:
1) Mogeh
2) Het was zo vet gisteren
3) waarom hebben jullie er niet minstens 1 deel uit gehaalt in de nacht, paar pagina's maar..
4) Ik heb 2 uur in de kou gestaan buiten omdat de kanker nachtbussen niet reden, heb m'n pa maar gebelt.
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ben naar het concert van SoaD geweest (niet om te werken... Kaartje gekocht enzo) was echt het vetste concert ooit.
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
3. omdat vrijdagnacht iedereen de stad in gaat natuurlijk
4. fiets![]()
van oost naar zuid doe ik hier 10 min. over op de fietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagt
[..]
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.
4) Ik zat in oost en moest naar zuid. Van station alexander naar de maastunnel. En ik had bovendien geen fiets bij, want op de heenweg was ik gewoon met de metro gegaan.
Maar dat is geen Rotterdam maar Meppel(toch?)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
van oost naar zuid doe ik hier 10 min. over op de fiets
Jupsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dat is geen Rotterdam maar Meppel(toch?)
je bent gewoon bang geliquideert te worden!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jups![]()
rotterdam is een mooie stad hoor, maar 't lijkt me echt niet leuk om in te wonen!!
veel te groot, ik ben wel blij dat ik hier alles op mun fietsje kan doen, en niet afhankelijk van anderen hoef te zijn
Als die poortjes er zijn en volledig in gebruik zijn moeten ze nachtmetro's laten rijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gegaan, vond het erg geslaagt
[..]
3) Ja, ik was zelf ook weg maar meestal zijn er toch nog wel wat BeFers aanwezig.
4) Ik zat in oost en moest naar zuid. Van station alexander naar de maastunnel. En ik had bovendien geen fiets bij, want op de heenweg was ik gewoon met de metro gegaan.
De metro's kunnen allang zonder personeel rijden, maar ze doen dat niet omdat de mensen het niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als die poortjes er zijn en volledig in gebruik zijn moeten ze nachtmetro's laten rijden.
wees blij, zo heeft Co ook nog wat te doen als er géén darten op TV is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De metro's kunnen allang zonder personeel rijden, maar ze doen dat niet omdat de mensen het niet vertrouwen..
Die zat op de tram.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wees blij, zo heeft Co ook nog wat te doen als er géén darten op TV is...
boeiend, de metro rijdt ook 3/4 van de tijd bovengrondsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
boeiend, de metro rijdt ook 3/4 van de tijd bovengrondsIn Rotterdam rijdt ie echt niet 3/4 bovengronds..... in het buitengebied wel though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
ik zie ook altijd alleen het stukje rotterdam/schiedamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In Rotterdam rijdt ie echt niet 3/4 bovengronds..... in het buitengebied wel though.
Nacht controlleurs.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie ook altijd alleen het stukje rotterdam/schiedam
maar toch goed, dat ze al die andere sjonnies van de straat houden... nu doen ze ten minste nog wat voor hun uitkering!
krijgen we nog meer van dat kankerkachel-kees gespuis op straatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nacht controlleurs.. Maar als de poortjes volledig werken en er geen bestuurders meer zijn, zijn die ook niet nodig.
.
Daar heb je dan geen last van want dan zit je lekker in de metro.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
krijgen we nog meer van dat kankerkachel-kees gespuis op straat
* pc-fr34k komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik heb echt geen idee meer wie er nu wel en niet gaan komen op de meet...
Ik heb geen slaapplaatsen kunnen regelen (beide ouders waren nou niet bereid hun woonkamer af te staan aan een aantal zatte personen) en mijn eigen huis is een half uur fietsen van Arnhem af... ik neem aan dat we daar snachts niet meer heen gaan wandelen
Ik zorg iig wel voor een kratje bier en wat chips achter de hand voor als we 's nachts moeten wachten op de trein. Desnoods gaan we een kampvuurtje maken in park Sonsbeek en daar marshmellows roosteren tot het tijd is
Alleen voor intimiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef mcDavid het volgende:
waar is de meet, hoe laat, en wie komen er?
ik zei ook niet dat ik wou komen, vroeg alleen waar, wanneer, en wie er wel komen!quote:
Het is aanstaande zaterdag in Arnhemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik wou komen, vroeg alleen waar, wanneer, en wie er wel komen!
-edit-
bij nader inzien, zou je daar idd uit op kunnen maken dat ik wou komen
-edit2-
wat dus niet zo was
ahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Het is aanstaande zaterdag in Arnhem
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
de meet gaat nieteens door nerd ga jij maar lekker feesten met de newbies
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
de meet gaat nieteens door nerd ga jij maar lekker feesten met de newbies
Dreun dan even een lijstje op wie er naar de meet gaan komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef RoosJaCee het volgende:
Jezus wat een rust.
Ik word echt zo scheitziek van die kutklonen, blijf toch eens bij één of twee accounts.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef RoosJaCee het volgende:
Jezus wat een rust.
Volgens mij ben jij de enige die er écht moeite mee heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik word echt zo scheitziek van die kutklonen, blijf toch eens bij één of twee accounts.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het heel irritant is als admin zijnde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die er écht moeite mee heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |