quote:Op zondag 22 januari 2006 22:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar ga je, SilAls je nog ergens proefjes van wilt hebben, moet je maar ff een gil geven. Mijn collectie Lush is onuitputtelijk inmiddels
Snowcake, snowfestival, smittenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Smitten handcreme, die vind ik echt het allerallerlekkerst! blijf maar aan mijn handen ruiken als ik het gebruik!
(had hier al een proefje van gehad)
volgend seizoen ga ik overigens, mocht het weer komen, flink Snowcake en Snowfestival inslaan, vind dat geurtje zo lekker!
Die heb ik ook nog een redelijk zwaar stuk zelfs en misschien wel 2, zal morgen even kijken wat de kerstvoorraad is en dan gooi ik het hier neer. Iig de Snowcake en Snowfestival want die heb ik liever vandaag dan morgen de deur uitquote:Op zondag 22 januari 2006 23:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
offuh snowfestival mag ook natuurlijk....
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan danquote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake en Snow Festival zijn echt 2 van de meest heerlijke producten
Ik vind het echt grappig dat de smaken zo verschillen.
Absoluut, er is altijd wel een markt voorquote:Op zondag 22 januari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het voordeel is dat als je een "miskoop" hebt gedaan dat je het makkelijk kwijt kan dan
Is goed!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
anitra als je snowcake en snowfestival hebt houd ik me aanbevolen! zou je mij hier morgen anders een mailtje over kunnen sturen? hadderingh_jennifer@hotmail.com
en als je nog meer in de aanbieding hebt? zet het er maar bij?
Nee ook niet, die heb ik ook al van de hand gedaan. Ik gebruik Herbalism af en toe, maar voornamelijk Fresh Farmacy.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Is goed!
Xcuz-Me AOBS vind ik erg lekker voor mijn gezicht, ben jij dan een aquamarina liefhebber?
Ik kan van de week wel even langs de Leidsestraat. Heb ik gelijk een mooi excuus. Stuur je wel even een mailtje, okay? Dan kun je je lijstje doorgeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef E.T. het volgende:
Even een onbeschofte vraag..
Is er iemand die binnenkort naar een winkel gaat en voor mij nog wat kerstzeep kan bemachtigen en dat in een pakketje naar mij wil sturen? (uiteraard betaal ik alles enzo, lijkt me overbodige info, maar toch).
Als je ze nog hebt...Ik heb ook wel interesse! (mijn mail staat in mijn profiel). Ik ben alleen vanavond pas weer online...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een 100 gr snowcake, en 100 gr angel's delight in de aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |