Hij is nog jong he.. Jordan maakt geen fouten hoor. Komt wel goed met die jongen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Elke keer als ik Kwame zie lopen denk ik "pass de bal naar Kwame, pass de bal!!!!"... dan krijgt-ie de bal en dan denk ik "schiet dan!!! Je staat vlak bij de basket!!!!"... en dan mist-ie... elke keer denk ik dan "had em naar Kobe gepassed man..."
Ik hoop het echt... Hij zou mooi een defensive ace kunnen spelen... een rebound machine... Kareem Abdul Jabbar is momenteel veel met hem, Bynum en Mihm bezig... Mihm heeft zich onder andere een linkshandig shot aangeleerd (soort hookshot). Ik hoop dat Kareem hem wat assertiever kan maken, want Kwame loopt er altijd wat timide bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij is nog jong he.. Jordan maakt geen fouten hoor. Komt wel goed met die jongen.
Als je de schoten van Kobe ziet, waren die toch echt niet zo makkelijk, hij was gewoon bizar goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef popolon het volgende:
De Raptors zijn niet echt een goede maatstaaf.
25 punten per wedstrijd gaat hij niet meer halen, denk ik. Maar dat is op zijn leeftijd ook niet meer noodzakelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef Zwansen het volgende:
Zo slecht zijn die stats van Shaq niet. 18,9 punten en 9,4 rebounds in 28,6 minuten.
Die punten en die rebounds zijn wel ok voor zo weinig minuten. Het zijn juist die minuten waar ze zich zorgen over moeten gaan maken. Shaq is gewoon te blessuregevoelig en de laatste tijd heeft ie vaak foul trouble, als ie dat kan verhelpen en gewoon 35 minuten per wedstrijd speelt en zijn free throw's gaat trainen kan ie gewoon weer 25 punten per wedstrijd scoren.
Ik doelde op het draften van Brown.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef popolon het volgende:
Jordan werd ook pas 'echt' goed toen het team om hem heen er ook daadwerkelijk stond.
Zonder zo'n geweldig team was ie nooit zo groot geworden.
Dat komt omdat 't niet om aan te zien is wat ie doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wat je ook van hem vindt, Shaq krijgt wel weer het hele topic vol![]()
En ook Phil ziet wel iets in hem... dat zijn dus twee mensen die een "meer dan gemiddelde" kennis van basketbal hebben...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doelde op het draften van Brown.
Houd ons maar op de hoogte...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef popolon het volgende:
Artest will make his Kings debut after sitting out since Dec. 6.
Dat wordt zappen.
Bibby was al vrij sceptisch over zijn komst, dat wordt nog leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Houd ons maar op de hoogte...![]()
Werd tijd.quote:
Ach ja, dat is al jaren zo ja. Ik vind de percentages van 'East' nog redelijk dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Werd tijd.
Grappig dat 'the East' voor af beter werd geacht dan 'the West', dit blijkt nu totaal niet uit te komen op de Pistons na dan.
Miami, Cleveland, Indiana, New Jersey. Ze vallen allemaal tegen in tegenstelling tot de verwachtingen van de 'kenners'.
Tot zover zijn the Mavs, Spurs, Denver, Phoenix, LA (beide) de teams die het lekker doen.
Iedereen heeft het er over behalve de Pistons zelf.quote:
Tsja... het garandeert je niets... Bovendien zouden ze met een 72-10 ook niet het beste team ooit zijn... zelfs niet met een 73-9 record... Het beste team ooit was de 1971-72 Los Angeles Lakersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Iedereen heeft het er over behalve de Pistons zelf.
Record is leuk maar niet echt belangrijk.
Ja dat was een hele fijne.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:35 schreef Robertje het volgende:
Gadzuric...play of the Day
Idd...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Dallas en San Antonio zijn ook geruisloos op weg naar dikke 60-win seasons. De top is dit jaar weer veel sterker dan de rest.
quote:Tim Duncan and Manu Ginobili are getting healthier, which could have the rest of the NBA feeling ill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |