Dat scheelt natuurlijk ook. Alles moet ik via internet volgen, wedstrijden op 320x320 schermpjes met haperend (chinees) commentaar kijk je ook niet elke dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:42 schreef popolon het volgende:
Moet zeggen dat ik het in Nederland ook minder volgde.
Had geen C+, da's de enige die er wat aandacht aangeeft, en nu NASN dan.
En Smeets die je dan elke keer weer de regels uit gaat leggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat ze eens een keer de Finals live uitgaan zenden.
Met Mart Smeets en Rik Smits als commentaar.
Valt wel een beetje op ja... vorig jaar was ik er ook tijdens het dramatische seizoen van de Lakers...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:29 schreef popolon het volgende:
Die zie je niet meer terug, Pacers zijn op dit moment niet om aan te zien.
"Als je schiet vanachter dat lijntje op de voer dan telt een 3 punten..."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef popolon het volgende:
[..]
En Smeets die je dan elke keer weer de regels uit gaat leggen.
Ach, op dezelfde avond scoorde een onfitte Mcgrady 43 punten tegen de Pistons, dus dan was Bryant in deze vorm echt wel weer boven de 60 gekomen. Of ze zouden winnen is natuurlijk een heel andere vraag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:51 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
Alleen ben ik benieuwd wat er was gebeurt als hij tegen de pistons of de spurs had gespeeld. Dan had hij die 81 niet gehaald.. maar 't blijft erg knap
Lijkt me voor beide partijen een aardige deal.quote:INDIANAPOLIS -- The Indiana Pacers have agreed to trade Ron Artest to the Sacramento Kings in exchange for Peja Stojakovic, ESPN's Jim Gray has confirmed Tuesday.
ppStream, tvAnts, tvKoo, waar het maar op is..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef J-Will het volgende:
waar kijken jullie die live chinese streams?
Nope, aan het eind van dit seizoen is hij al free agent.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:52 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Lijkt me voor beide partijen een aardige deal.
Tja, maar het is eind januari. En ze moeten actie ondernemen als ze de playoffs veilig willen stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, aan het eind van dit seizoen is hij al free agent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |