quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:46 schreef popolon het volgende:
Hup PHX.
Game 7 ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:34 schreef BitetheBullet het volgende:
Ach ja, het gaat alleen maar om de laatste minuten van game 7![]()
Je weet wat ik bedoel, Payton en Malone zouden toch wel graag die ring hebben, om geld ging het natuurlijk niet als je al multimiljonair bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Te kopen? Hun salary is alleen maar gedaald de laatste twee jaar![]()
Oh ja hoor, met gemak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Maar 1 blessure maakt het verschil, met een gezonde Shaq en Wade was Detroit vorig jaar ook nooit in game 7 gekomen.
Ook tegen zwakke teams hoor. Wel vreemd, je hebt een Wade en een vette center... maar die kan zijn grote mond niet waar maken (miami wordt kampioen). Als ze zo door gaan verliezen ze de eerste 4 wedstrijden van de play offs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:34 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
, tegen de sterke teams laat Miami het echt afweten.
Ach ja, het gaat alleen maar om de laatste minuten van game 7![]()
Shaq is wel gezond maar veel te langzaam en te dik. Kijk maar eens naar zijn cijfers van gisteren. 32 minuten gespeeld en maar 15 puntjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Williams needed six stitches to close the gash, which occurred Wednesday when he was working with a dumbbell. - Iets met teveel blessures
De Heat moeten alleen maar langs de Pistons (en ja, dat wordt erg moeilijk). Maar 1 blessure maakt het verschil, met een gezonde Shaq en Wade was Detroit vorig jaar ook nooit in game 7 gekomen.
Detroit is en was beter. Dit jaar is Miami al helemaal geen partij voor ze. Wie nog wel vraag ik me eik af. Alleen de Spurs hebben een reele kans, maar zijn inmiddels ook zwaar underdog bij een eventuele confrontatie. En ik blijf zeggen dat dit ook mede komt omdat Rasheed Wallace erg goed is dit jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Williams needed six stitches to close the gash, which occurred Wednesday when he was working with a dumbbell. - Iets met teveel blessures
De Heat moeten alleen maar langs de Pistons (en ja, dat wordt erg moeilijk). Maar 1 blessure maakt het verschil, met een gezonde Shaq en Wade was Detroit vorig jaar ook nooit in game 7 gekomen.
Shaq is ouder en niet in topvorm, maar zo slecht zijn die numbers toch niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
Shaq is wel gezond maar veel te langzaam en te dik. Kijk maar eens naar zijn cijfers van gisteren. 32 minuten gespeeld en maar 15 puntjes.Sjaak
![]()
Dit kan ik gewoon niet met je eens zijn: Als je de eerste twee play-offs series sweept (waarvan een zonder Shaq) en vervolgens met je twee topspelers geblesseerd, pas in de laatste twee minuten verliest, ben je zeker niet minder dan je tegenstander.quote:
Jep, hij kreeg 100 miljoen voor 4 jaar, maar heeft toen zelf besloten dat hij daarvoor nog wel een jaartje extra wilde spelen. Ik hoop gewoon dat hij deze zomer eens luistert en op zijn free-throws gaat oefenen, want als hij daar 60% haalt kan hij iig nog een zelfde rol vervullen als Abdul-jabbar in zijn laatste jaren, en dat leidde nou niet echt tot slechte resultatenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft Shaq nog een contract voor 5 jaar bij de Heat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |