VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
kut, over twee weken heb ik de nieuwe motorola razr
met VibraCall®![]()
eenschquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
het is wee-kend topics zijn zooooo PUB![]()
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef philipnorth het volgende:
Ja, welke is t nou?
En wat houdt dat dan in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®![]()
bronquote:VibraCall®-waarschuwing
Mobiele telefoons van Motorola die zijn uitgerust met VibraCall® kunnen u bij een binnenkomende oproep waarschuwen met een trilsignaal in plaats van een belsignaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar dit topic heeft het![]()
Dat heeft mijn SE nog welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Nee, het is VibraCall® , dat is speciaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Ik kies voor de zwarte ja. De Razr is gewoon supertofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef philipnorth het volgende:
Tss, Bernie, dat je daarom nou die Razr wilt, kijk als je nou zegt: hij is Roze, ok, maar je kiest vast voor de zwarte....
Ik ga zo lekker naar buiten om foto's te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef philipnorth het volgende:
Hmmm straks ff de stad in, boodschappen doen, ff kijken voor een game
wheheheheheheheheehehequote:
razrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wheheheheheheheheehehe
OKEEJ, DAN GAAN WE HET HEBBEN OVER SPELLEKES
Mario is coolEn ik heb sonic rush uit gespeeld
![]()
Dat was een tof spel, zeker weten
Gewoon overplaatsen naar mijn topicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef philipnorth het volgende:
Sonic nu al weer uitgespeeld?
hmmmm....dus da's niet echt een lang spel dan? Je hebt m toch nog maar een weekje ofzo?
Kan iemand de TT aanpassen naar wee-kend ofzo?
NEEEquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef philipnorth het volgende:
Sonic nu al weer uitgespeeld?
hmmmm....dus da's niet echt een lang spel dan? Je hebt m toch nog maar een weekje ofzo?
Kan iemand de TT aanpassen naar wee-kend ofzo?
Gewoon een nieuw topic makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon overplaatsen naar mijn topicDat is ook nog een optie.
NEE MIJN VIBRACALL TOPIC BLIJFTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic maken![]()
Ik maak hem wel![]()
3 SC'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic maken![]()
Ik maak hem wel![]()
Die mods doen dus blijbaar nu ook niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom deze eerst volgooien en dan kunnen we die andere (als hij nog open is) gaan volpompen
GOEDENMORGENquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo. Roy is brak, dus niet te hard schreeuwen aub
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:59 schreef Tomasso het volgende:
IK GA MAANDAG MAAR EENS FOOTBALL MANAGER 2006 HALEN![]()
Jawel. Patches, updates, uren bezig zijn met installeren, dan nog een uur de juiste instellingen vinden, weer updaten, kleine instellinkje en dan pas gamen. Met een toetsenbordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
PC games ownen de pan uit mensen. Je weet niet wat jullie missen.
En World of Warcraft oont Roy.quote:
Ach, 1 keer installeren (minder dan 3 minuten) patches hoef ik nooit te hebben (ga toch nooit online). De instellingen zijn minder dan 1 minuut klaar. En het ziet er nog eens veel beter uit!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Patches, updates, uren bezig zijn met installeren, dan nog een uur de juiste instellingen vinden, weer updaten, kleine instellinkje en dan pas gamen. Met een toetsenbord
Ik koop een MAC game ja!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik heb ook ff daarover gedacht, maar ik ga toch geen PC games spelen
Sorry hoor, maar de PC kan net iets meer aan de een xboxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik speel op me DS het meest, daarna de gamecube, op de PC game ik al jaren neit meer
PC GAMES![]()
360quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de PC kan net iets meer aan de een xbox
1. Je kan een veel hogere resolutie spelen. Bij een console is dat niet aan te passen.quote:
Mooi tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Morguh![]()
Het was gisteren heel tof in de stad. Ik had alleen wel alweer (!!!!) een lekke band, dus ik baalde al over de terugtocht naar huis. Zie ik ineens een vriend van me staan in zijn oranje pakkie
Ik zo: 'Ben jij aan het werk op dit late uur?'
Hij zo: 'Ja, helaasch wel.. jij bent zowat de enige die nog nuchter is.'
Ik zo: 'Dat boeit mij niet, kan je me band plakken?'
Hij: 'Natuurlijk lief Lanikoekje!'
Resultaat; de ANWB Wegenwacht heeft mijn fietsband om 02.30u geplakt![]()
![]()
Zekerquote:
Goed opgelet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goedemiddag ondertussen al, mogen we alweer wat harder typen?![]()
Yup!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo goedenmiddag MMaRsu, topic gesloten?
Whehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed man!
Ik wist wel dat de mijne beter was![]()
![]()
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, echt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:46 schreef capibar het volgende:
boh gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Net terug van de opendag van de HVA en raad eens!!?Wat doe je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga Luchtvaarttechnologie studeren
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
De laatste keer dat ik daar was heb ik er 4 gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef philipnorth het volgende:
Chili Chicken burger!!!
Welk profiel?quote:
Ik sleep je er wel doorheenquote:[..]
Ja, en dan naar inholland zeker.
Toch wel vierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef taart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was heb ik er 4 gehadbest wel lekker
Hoi Bernie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[GAM SC]Topic voor liefhebbers. hier![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef capibar het volgende:
[..]
Hoi Bernie.
Ik vind de Motorola Razr een mooie telefoon.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook
Check voor meer informatie mijn Weblog
Waarom, van alle mensen op deze wereld, overkomen dit soort dingen alleen jou?quote:Het fenomeen, genaamt ''Klanten''
Ik keihard aan het werk gister, komt er zo'n klant naar me toe: Ja! Hebben jullie ook die ''Frisse Fruitdrank'' zonder dat tie light is
Ik zo: ''Maar natuurlijk hebben wij die!
![]()
'' ''Ik zal even naar achtergaan om het de halen
![]()
''
Ik zo naar achterlopen, kom in daar bij de containers waar de vracht op staat, staat daar helemaal achterin een container met Frisse Fruitdrank, ik zo al die containers weg slepen, om bij de container met de frisse fruitdrank te komen
. EN ja hoor! Daar staat het desbetreffende pak: Frisse Fruitdrank Appel Perzik light, helemaal onderop
![]()
. De altijd klantvriendelijke ik, wil natuurlijk graag zoveel moeite doen om een klant tevreden te stellen.
Ik zo al die pakken van de stapel afhalen, veel moeite, veel schrammen op me arm (Overdrijven mag
) En toen had ik het pak eindelijk in mijn handen. Ik alles weer terug zetten op de container , de andere containers weer terug op z'n plek rijden, en met een grote big smile de winkel binnenlopen
, omdat ik weet dat het me weer gelukt is, ik heb weer een klant blij gemaakt
Maar toen zag ik het al, HET GEEN DAT IK AL VERWACHT HAD, DIE GORE DOOS, IS ER VANDOOR GEGAAN![]()
![]()
![]()
IK AL MIJN MOEITE STEKEN IN HET PAKKEN VAN DAT PAK, EN ZE GAAT WEG
![]()
. IK loop dus zo naar het vak, en zet die pakken er in, en kijk nog even naar de Kassa, en ja hoor, daar stond dat wicht, zelf met een big smilie:
''![]()
Het hoeft niet meer hoor, ik heb al een ander pak gepakt!
''
Weet ik veelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
Waarom, van alle mensen op deze wereld, overkomen dit soort dingen alleen jou?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man, ik wou dat ik dat soort dingen eens meemaakte, maar op de een of andere manier trek jij dat soort shit als een magneet aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik heb gewoon een kutleven![]()
Heb je zo'n saai leven danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee man, ik wou dat ik dat soort dingen eens meemaakte, maar op de een of andere manier trek jij dat soort shit als een magneet aan.
had niet verwacht dat jij een abbo zou nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Anders zette ik het niet op me weblog![]()
Nee ik heb geen saai leven, maar die typische Bernie dingen maak ik (gelukkig) nooit mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je zo'n saai leven danKom in IJsselmuiden wonen, daar maak je tenminste nog een keer wat mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |