VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
kut, over twee weken heb ik de nieuwe motorola razr
met VibraCall®![]()
eenschquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
het is wee-kend topics zijn zooooo PUB![]()
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:36 schreef philipnorth het volgende:
Ja, welke is t nou?
En wat houdt dat dan in?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deze natuurlijk, want deze heeft VibraCall®![]()
bronquote:VibraCall®-waarschuwing
Mobiele telefoons van Motorola die zijn uitgerust met VibraCall® kunnen u bij een binnenkomende oproep waarschuwen met een trilsignaal in plaats van een belsignaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar dit topic heeft het![]()
Dat heeft mijn SE nog welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Nee, het is VibraCall® , dat is speciaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
bron
Tss, gewoon een trilfunctie, daar heb je geen Razr voor nodig
Ik kies voor de zwarte ja. De Razr is gewoon supertofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:41 schreef philipnorth het volgende:
Tss, Bernie, dat je daarom nou die Razr wilt, kijk als je nou zegt: hij is Roze, ok, maar je kiest vast voor de zwarte....
Ik ga zo lekker naar buiten om foto's te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef philipnorth het volgende:
Hmmm straks ff de stad in, boodschappen doen, ff kijken voor een game
wheheheheheheheheehehequote:
razrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wheheheheheheheheehehe
OKEEJ, DAN GAAN WE HET HEBBEN OVER SPELLEKES
Mario is coolEn ik heb sonic rush uit gespeeld
![]()
Dat was een tof spel, zeker weten
Gewoon overplaatsen naar mijn topicquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef philipnorth het volgende:
Sonic nu al weer uitgespeeld?
hmmmm....dus da's niet echt een lang spel dan? Je hebt m toch nog maar een weekje ofzo?
Kan iemand de TT aanpassen naar wee-kend ofzo?
NEEEquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef philipnorth het volgende:
Sonic nu al weer uitgespeeld?
hmmmm....dus da's niet echt een lang spel dan? Je hebt m toch nog maar een weekje ofzo?
Kan iemand de TT aanpassen naar wee-kend ofzo?
Gewoon een nieuw topic makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon overplaatsen naar mijn topicDat is ook nog een optie.
NEE MIJN VIBRACALL TOPIC BLIJFTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic maken![]()
Ik maak hem wel![]()
3 SC'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic maken![]()
Ik maak hem wel![]()
Die mods doen dus blijbaar nu ook niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom deze eerst volgooien en dan kunnen we die andere (als hij nog open is) gaan volpompen
GOEDENMORGENquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo. Roy is brak, dus niet te hard schreeuwen aub
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:59 schreef Tomasso het volgende:
IK GA MAANDAG MAAR EENS FOOTBALL MANAGER 2006 HALEN![]()
Jawel. Patches, updates, uren bezig zijn met installeren, dan nog een uur de juiste instellingen vinden, weer updaten, kleine instellinkje en dan pas gamen. Met een toetsenbordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:03 schreef _moder8or_ het volgende:
PC games ownen de pan uit mensen. Je weet niet wat jullie missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |