Druk in de gang dan??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:23 schreef Chriz2k het volgende:
Ik sorteer het op naam.
Dat laatste is een optie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gat in de grond graven en erin gieten. anders in de blok container van een flat.
Heb jij toevallig een adres, want die postcode die ik bij de boomhut 23 heb klopt niequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:26 schreef Valid het volgende:
Naar Afrika sturen. Misschien hebben ze er daar nog wat aan.
Hij heeft een emmertje vet, al in z'n gang neer gezet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:22 schreef Robin28Hood het volgende:
Zow net nieuw hier..![]()
Gister begonnen met het opruimen van mijn keuken! Tijdens de feestdagen natuurlijk flink aan het frituren geweest!![]()
Eneuh iedereen weet dat frituurvet spat en vettig is...![]()
Goed tijdens het schoonmaken zag ik een donkerbruin goedje op de bodem van mijn pan!
Dingdong...tijd om het vet te verschonen!
MEt veel pijn en moeite ( pannetje aanzetten) het vet er uit gekregen.....3x mijn klauwen verbrand aan het element! ( das toch echt warm)![]()
Eindelijk het vet verzameld in een emmer! ( warm vet smelt namelijk door een vuilniszak heen)
Goed nu staat die emmer met vet bij mij in de gang..... en ik vroeg me eigenlijk af wat men daarmee doet!!??.....![]()
Als iemand het wilt hebben, de verwijderingsbijdrage is 0,85 eurocent!![]()
eerste keer je koopt pan. je giet vet erin...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb nog een ovenschaal vol met frituurvet onder mijn kast liggen.Ik weet ook niet precies wat ik ermee moet doen.
Daar kan je vetbollen van maken hé met zaadjes erin enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eten ze niet hoor. Die ovenschaal heeft ook een jaar op het balkon gestaan.
Ovenschaal met vet kopûh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kan je vetbollen van maken hé met zaadjes erin enzo
geld teveel ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Die bak ik alleen in nieuw frituurvet.![]()
Waarom niet gewoon die goudvis frituren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:34 schreef Tafkahs het volgende:
je dode goudvis er in en dan door de wc spoelen, dan is het een erebegrafenis
en dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Greus het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon die goudvis frituren?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
altijd
Jah je hebt gelijk...magnetronfrinkandelen RULEZquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef Biogarde het volgende:
Frituren is zo 2004![]()
Magnetronnen mên![]()
ik moet zeggen je bent creatief.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Simpeler is om het gewoon hard te laten worden in de pan. Even stekker eruit en dan de frituurpan naar buiten nemen alwaar je de pan in de lucht gooit. De frituurpan zal bij het contact met de grond uiteenspatten waarna je een mooi blok vet overhoudt in de vorm van je ex-frituurpan. Dat blok vet kun je nog proberen te verkopen aan mensen op het forum van sexwoordenboek.nl. Je weet maar nooit wie je er blij mee kan maken.![]()
Ha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:56 schreef Thelonious het volgende:
Ik gooi 10% weg, en dan verkoop ik het door met de aanprijzing: Nu met 10% minder vet!!!
dat glijdt wel goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:59 schreef cygnusx het volgende:
maak dr een grote dildo van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |