Psst... arachnafobiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:10 schreef Alicey het volgende:
In klinische zin lijkt het mij geen fobie inderdaad.
Ik heb daar eens met mijn haren in vastgezeten toen ik klein was.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, ik heb er nog een!
In een redelijk diep zwembad heb je onderin aan de zijkanten altijd van die tralies waar (denk ik?) het water wordt gezuiverd.
Daar durf ik nooit in de buurt te komen, dankzij een film (ik geloof dat het een james bond film was, waar de haaien eruit kwamen).
Oh, sowieso als je er in de buurt komt, worden je voeten erin gezogen, dat vind ik sowieso al een kutgevoel.
Dus het is niet eens zo raar dat ik het eng vindquote:Op maandag 23 januari 2006 14:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb daar eens met mijn haren in vastgezeten toen ik klein was.![]()
Die antieke poppen zijn ook heel eng, vooral die ogenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef Moja het volgende:
Ben ook een hele tijd bang geweest voor van die antieke proselijnen poppen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:53 schreef Razor21 het volgende:
Kan er niet tegen als iemand een hap uit een appel neemt![]()
En iemand die slurpt onder het eten.
Mijn nekharen gaan rechtopstaan als ik die geluiden hoor![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die antieke poppen zijn ook heel eng, vooral die ogenIk kan echt niet langer dan een paar tellen naar zo'n pop kijken, die blik vind ik echt eng
Oh ja en die poppen bestaan dus ook als CLOWNSClowns zijn gewoon eng ( It, kutfilm) . Die porseleinen clowns zijn pas écht eng.
![]()
Gevoelige oren ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:52 schreef BtjeFlauw het volgende:
Nieuwjaarsdag is de verschrikkelijkste dag van het jaar. Ik heb een angst voor vuurwerk en andere luide knallen. Het schijnt dat honden het ook vaak hebben. Ben alleen de naam ff kwijt...
Herkenbaar. Vooral als anderen op mijn eetgedrag zitten te letten of als ik het idee heb dat ik niet meteen weg kan, mocht het nodig zijn. Ik probeer bij andere mensen thuis eten en restaurants dan ook zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Bekend ja. Ik heb het altijd als ik ergens anders veel wil eten. Bijv. thuis kan ik zo 4 broodjes kroket wegwerken, terwijl ik ergens anders net 1 broodje weg kan krijgen. Halverwege het broodje krijg ik echt het -volzitten-gevoel, waardoor ik bijna geen hap meer door mijn keel krijg
Heb dat zelf wel opgelost door gewoon veel te eten op de plekken waar ik er geen last van heb, om op die andere (openbare) plekken maar iets kleins of makkelijk te kunnen eten. (soep ofzo)
Dat had ik ook toen ik een jaar of 16, 17 was. Het kwam denk ik door mijn soort van pleinvrees en een beetje depressief toestandje waarin ik toen verkeerde. Ik moest kotsen elke keer als ik ergens heen moest, maakte niet uit waarheen. Dan werd ik kotsmisselijk. Ik heb echt op de vreemdste plekken genekt. Daardoor werd ik bang om over te geven. Tijdens de les bedacht ik dan waar de meest dichtbijzijnde wc was, dat deed ik bij elk lokaal. En ook als ik ergens fietste, dan wist ik waar er prullenbakken stonden voor het geval dat ik weer moest. Ik was nerveus en dat sloeg op m'n maag ofzo, en daar werd ik weer bang voor 't kotsen van. Van het één kwam 't ander.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |