Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
(Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )
Boh, totally pwned by a n44b.quote:http://www.ad.nl
De ochtendeditie wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bij u bezorgd, op zaterdag voor 7.30 uur.
Zoals?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:52 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat![]()
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegIk mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genietenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.Maar om je aandeel nou te eisen
Ik bezorg zelf de VK (bij ons is het AD in de minderheid. Dus wijken van VK en een paar abbonnee's van het AD/TR etc.), maar volgens mij was het altijd 7.30.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem![]()
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op![]()
@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten![]()
party pooperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap es met dat getroll.
Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Dat is juist grappig, die mensen zijn chagerijnig voor het leven, sterver vroegtijdig aan een vervelende ziekte en zijn levensmoe.Gewoon netjjes terugpraten, hij kan toch niks doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.
En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...
Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef -Splash- het volgende:
Bij mij hoeven ze dat iig niet te doen
Ik begin ze dan gewoon keihard te dissen haha
Geweldig dat ze dan de krant willen bellen en dat ze dan denken dat ik ontslagen word ^^
Maar goed, ik loop weer een wijk met allemaal vriendelijke en aardige mensen
Wie geen fooi geeft komt bij mij helemaal achteraan het rijtje te staan. Mensen die niet thuis waren en dan als nog 's ochtens om 6 uur met een fooitje aan de deur staan komen bovenaan het rijtje te staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...
Lijkt me grappig als ik een keer een fluim in mijn krant vind...kwestie van de dag erna ietsjes vroeger opstaan en de krantenjongen pas echt iets te klagen geven...![]()
Meestal rond 1:00quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gek! Sta jij 03:45 uur op voor de krantenHoe laat ga jij 's avonds slapen dan?
Begin je als abbonnee wel gelijk je dag met een schaterlach...Zo'n ali b voor je deurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?![]()
Tsjah, je bent altijd vroeg klaar ook als voordeel, maar ze raken wel verwendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.
En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...
Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
Jij hebt dus totaal geen sociaal leven naast de krantquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:12 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Meestal rond 1:00![]()
En daarnaast ben ik ook nog pizzabezorger, bezorger bij de apotheek, bezorger van de Telegraaf op zondag, klachtenbezorger van de avondkrant![]()
Een beetje respect mag ook wel voor deze heer![]()
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Volgend jaar geeft hij weer fooi ^^
Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Volgend jaar geeft hij weer fooi ^^
Ja, maar veder kan je niets gezien je bezetting 's avonds (want dat is vast + dagelijks) en 's ochtends (ook vast + dagelijks). Ik zou zeggen...zoek wat leuks. Je kunt net zo goed fulltime werken, want zo zul je overdag volgens mij ook weleens suf rondlopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Daarom vind ik mezelf ook 's werelds beste (kranten)bezorger
Wel een leuk ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?
Of als je net de kroeg uit komt rollen en je moet meteen de kranten doen is het ook leuk om eroverheen te zeikenquote:
Haha, ehmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?
Mooi tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...
Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel een leuk idee
Nee... meestal komt het neer met "Val ff door je met je grafkop voor ik die krant anaal bij je inbreng stomme flapmongool"... maar "Jij gaat mee naar Diemen-Zuid" zeggen is natuurlijk ook wel grappig
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:19 schreef -Splash- het volgende:
Mooi toch
Krantje minder elke ochtend voor mij ^^ scheelt toch weer!
Hoeveel van deze ernstig stoere acties heb je daadwerkelijk uitgevoerd? In het echt bedoel ik dan, niet je fantasie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen![]()
Nooit een avatar ingevuldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...
On a personal note, je avatar doet t niet, fix it!
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen![]()
!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef Youssef het volgende:
Maar verder wel kneuzewerk, ga een vak leren ofzo.
Het is maar goed dat jij geen werk hebt ( of ooit zult krijgen ) waarbij je wat meer verantwoordelijkheden hebt. Klein gefrustreerd machtswellustelingetjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Of als je net de kroeg uit komt rollen en je moet meteen de kranten doen is het ook leuk om eroverheen te zeiken![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
niet oog om oog, tand om tand ?quote:;ogisch dat je met sancties komt, maar als ik een kapotte krant krijg (zeker als ik ervoor betaal), dan bel ik de bezorgservice op en dan ben jij je baan kwijt
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:01 schreef -Splash- het volgende:
kranten/folder bezorgers die om geld vragen
Grappig.... mevrouw Viking84 vind het anders hier wel grappig om de kranten bezorgers te sarren.
Of is
[..]
niet oog om oog, tand om tand ?
L e z e n.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het gaat er ook om wie ermee begint, hèTS is te laat met z'n krant, abonnee is boos, TS neemt wraak, abonnee neemt wraak, TS neemt wraak etc
Als je wist wat een krantenloper verdient zou je ze geen paupers noemen en zou die glimlach ook wel snel verdwijnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat verdien je eigenlijk met krantenlopen? Ik zie wel eens van die paupers in de vroege ochtend rondfietsen, en dan verschijnt er een spontane glimlach.
Ik verdien 3x het minimumloon van personen van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat verdien je eigenlijk met krantenlopen? Ik zie wel eens van die paupers in de vroege ochtend rondfietsen, en dan verschijnt er een spontane glimlach.
Dit is een sluitend betoog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:42 schreef Megumi het volgende:
Ik snap toch al niuet dat er nog kranten zijn.![]()
OMG! AHHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euhm.. Ik doe niet zozeer aan lopen.
Ik zit ook aan 3x het mimumloon van iemand van mijn leeftijd, en dan maak ik ook nog flink veel uren, dus ik wil niet zozeer flauw doen ofzo, maar ik zit ook aan de 300 euro de maand.. Als 15 jarige zijnde.
Weet niet wat je met kranten verdient?
Kut ik ben het eens met een feyenoorder.Al hoef ik elke ochtend pas 05:45 eruit. En gelukkig pas 1x een jengelende mongeaul aan de deur gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen als abonnee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Beste kerel, een regel die je moet leren (voor later in het bedrijfsleven) is: de klant heeft ALTIJD gelijk.
Ik heb zelf geen krant, maar als ik er een zou hebben, dan wil ik hem ook klokslag zeven uur. Ik werk ook op zaterdag, net als jij en ik vertrek kort na zevenen. Als ik dan een krant zou hebben heb ik er niks meer aan als ik om vier uur terug kom uit mijn werk.respect dat jij op zaterdag al om half 6 aan het werk bent.
en je sloopt onderwijl eens een brievenbus en zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen als abonnee.
Ik heb een jengel meegemaakt die vond dat ik de krant te hard door de bus gooide. Flikker eens gauw op, ik ros die krant naar binnen en hup next.
Zoooo herkenbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef Chanandler het volgende:
HerkenbaarHad zo'n abbonee die beweerde met het AD gebeld te hebben, zodat ie de krant om half 7 zou krijgen
Gaat ie zo wachten bij de deur tot ik langs kom, helemaal huilen enzo. En toen ik zei dat ik als ik vóór 7 uur de krant bezorgde niks verkeerd deed.
Ik had geen recht van spreken vond hij
tsja, waar mensen zich al niet druk om makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar![]()
Ik had een abbonee die had een brievenbus aan de straat en een brievenbus in de deur. Maar die had ik nooit gezien dus ik flikkerde altijd de krant in de brievenbus aan de straat. Dus 3 dagen nadat ik begonnen was met die wijk stond mevrouw om 6 uur 's ochtens bovenuit het raam te roepen dat de krant in de deur moest en dat die brievenbus alleen voor de postbode was. Ik dacht flikker maar mooi op. Ik moest eerst een hek open doen en 20 meter lopen voor dat ik daar was. Dus ik gewoon de krant in de brievenbus aan de weg blijven flikkeren. Na een paar dagen waren ze het echt beu. Stond die man van haar 4 ochtende lang aan straat te wachten en te kijken waar ik de krant in deed. Gewoon lekker de krant in de brievenbus aan de straat blijven gooien. de eerste 3 ochtende zat hij steeds op me te zeiken maar ik zei niks terug en deed gewoon mijn werk. De 4de ochtend greep hij mijn fiets vast en heb ik hem een trap tegen zijn been gegeven en gezecht dat hij van mij af moest blijven. Dag erna heeft hij zijn abbo afgezegt.
Maar het mooiste komt nog. Het was net voor de carnavals vakantie en ik ging dus op wintersport. Toen moest er dus iemand invallen voor mij. Blijkbaar hadden die bewoners van dat huis gemerkt dat er een andere bezorger was, en meteen weer een abbo genomen. Die was zo gek om dat ding helemaal naar de voordeur te brengen. Alleen van dat abbo wilde ze na een paar dagen weer vanaf want toen werd de krant weer lekker in de brievenbus aan de straat gegooid![]()
Telegraaf, 65, net iets minder dan meneer met de glimlachquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Splash wat voor een krant bezorg je, Hoeveel kranten heb je, en wat verdien je?
Ik doe nu de Gelderlander alleen daarbij verdien ik niet zoveel als jou. Waar kun je je aanmelden als bezorger van de Telegraaf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Telegraaf, 65, net iets minder dan meneer met de glimlach
Meestal 2 wijken en dan dus het dubbelle
RLX ff aangemeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef -Splash- het volgende:
http://www.distriq.nl
Mischien is het bij ons speciaal, bij ons heb je ook een regionale krant.
Ik loop dus de regionale krant, telegraaf, financieel.
En dat zijn er in totaal 65
Ben een goede 30 minuten bezig met mijn wijk
Ik had dat wel dus een keerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
en je sloopt onderwijl eens een brievenbus en zomoet kunnen
Dat ken ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar![]()
Ik had een abbonee die had een brievenbus aan de straat en een brievenbus in de deur. Maar die had ik nooit gezien dus ik flikkerde altijd de krant in de brievenbus aan de straat. Dus 3 dagen nadat ik begonnen was met die wijk stond mevrouw om 6 uur 's ochtens bovenuit het raam te roepen dat de krant in de deur moest en dat die brievenbus alleen voor de postbode was. Ik dacht flikker maar mooi op. Ik moest eerst een hek open doen en 20 meter lopen voor dat ik daar was. Dus ik gewoon de krant in de brievenbus aan de weg blijven flikkeren. Na een paar dagen waren ze het echt beu. Stond die man van haar 4 ochtende lang aan straat te wachten en te kijken waar ik de krant in deed. Gewoon lekker de krant in de brievenbus aan de straat blijven gooien. de eerste 3 ochtende zat hij steeds op me te zeiken maar ik zei niks terug en deed gewoon mijn werk. De 4de ochtend greep hij mijn fiets vast en heb ik hem een trap tegen zijn been gegeven en gezecht dat hij van mij af moest blijven. Dag erna heeft hij zijn abbo afgezegt.
Maar het mooiste komt nog. Het was net voor de carnavals vakantie en ik ging dus op wintersport. Toen moest er dus iemand invallen voor mij. Blijkbaar hadden die bewoners van dat huis gemerkt dat er een andere bezorger was, en meteen weer een abbo genomen. Die was zo gek om dat ding helemaal naar de voordeur te brengen. Alleen van dat abbo wilde ze na een paar dagen weer vanaf want toen werd de krant weer lekker in de brievenbus aan de straat gegooid![]()
Dat was die potvis!!! En die is gestoptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Salsagirl het volgende:
maar camplo..jij bent wel eens gemeen hoormede krantenbezorgers...die lang uit gaan
die nog eens speciaal uit lachen...en ze was er nog wel om je te helpen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoeveel van deze ernstig stoere acties heb je daadwerkelijk uitgevoerd? In het echt bedoel ik dan, niet je fantasie...
Hmmm, sja.... alles wat ik hier gezegt heb is wat ik wel eens gedaan hebquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:37 schreef buzzer het volgende:
[..]ik had het niet beter kunnen zeggen
Maar ik kan me wel voorstellen dat je soms in je fantasie je frustraties botviert, en zoekt naar de ultieme manier van wraak nemen
Dat is nog altijd iets anders dan in iemands krant spugen, of zijn krant doorweekt afleveren...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hmmm, sja.... alles wat ik hier gezegt heb is wat ik wel eens gedaan heb
Ik ben geen abnormaal persoon, ik ben best een vriendelijke jongen![]()
99 procent van mijn wijk kennen mij ook als een aardige jongen en hebben geen problemen met mij, waarom ? Omdat ze vriendelijk zijn.
Ik laat mij niet afblaffen en ben niemands hondje.... Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).
Als iemand een grote muil tegen mij opentrekt kan hij een grote muil terug verwachten, ik doe gewoon mijn werk, heb echt zelden klachten en dan hoef ik zoiets niet te pikken
( Bovendien ben ik nog wel eens chagi sochtends hehe)
Hoezo "moeten ze maar geld geven"? Niks moeten, ze betalen al dik voor de krant! Verder is het goodwil van de abonnee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Telegraaf/DistriQ sukkelsquote:Op zondag 22 januari 2006 02:16 schreef -Splash- het volgende:
Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).
als kakkerlak heb jij ook geen sociaal leven, dus misschien moetej njullie een keer datenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hebt dus totaal geen sociaal leven naast de krant![]()
En zo is het maar net. Ik heb ook totaal per dag rond de 300 abonnees, en ik heb met 290 geen enkel probleem. Bij veel mensen maak ik ook nog eens een praatje etc, maar er zitten van die rotte appels tussenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hmmm, sja.... alles wat ik hier gezegt heb is wat ik wel eens gedaan heb
Ik ben geen abnormaal persoon, ik ben best een vriendelijke jongen![]()
99 procent van mijn wijk kennen mij ook als een aardige jongen en hebben geen problemen met mij, waarom ? Omdat ze vriendelijk zijn.
Ik laat mij niet afblaffen en ben niemands hondje.... Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).
Als iemand een grote muil tegen mij opentrekt kan hij een grote muil terug verwachten, ik doe gewoon mijn werk, heb echt zelden klachten en dan hoef ik zoiets niet te pikken
( Bovendien ben ik nog wel eens chagi sochtends hehe)
EN als jij nou eens een middag hebt dat t slecht gaat met je vriendin (ervanuit gaande dat je i.r.l in staat bent tot het hebben van een vriendin) Je zit in een restaurant, mega stress aan je hoofd, je vriendin huilt en de ober komt checken of ie je ergens mee van dienst kan zijn. Jij reageert bot (wat in principe nogal logisch is) Dan kun jij toch waardering opbrengen voor het feit dat jouw bord met voer de hele keuken rondgaat voor een speciale "rochel"saus?quote:Op zondag 22 januari 2006 08:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Ik heb ook totaal per dag rond de 300 abonnees, en ik heb met 290 geen enkel probleem. Bij veel mensen maak ik ook nog eens een praatje etc, maar er zitten van die rotte appels tussen![]()
Dat verhaal over dat krant niet te hard door de bus doen ken ik onderhand ook wel, maar dat werkt bij mij averechts. Je kiest zelf voor een open, klote brievenbus met een houten ondergrond als vloer, dan moet je niet verwachten dat het geen herrie maakt.
En als je dan vervolgens gaat klagen en ik krijg een klacht binnen, dan krijg je de eerste week de krant met veel lawaai door de brievenbus.
Wat ook altijd leuk is, is de krant 2x vouwen, stukje de brievenbus in, en dan met je vuist er hard tegenaan rammen, dan vliegt die meestal tot aan de woonkamer deur![]()
Of je komt als abonnee netjes vragen of ik misschien kan proberen wat stiller te zijn, of je doet het op een onbeschofte manier, of je dient een klacht in, maar bij de laatste 2 geldt gewoon dat er consequenties aan vast zitten![]()
Ik heb een vriendin jaquote:Op zondag 22 januari 2006 09:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
(ervanuit gaande dat je i.r.l in staat bent tot het hebben van een vriendin)
Nope, vriendin present....En je maakt mij niet wijs dat jij vind dat je het verdient om zo behandeld te worden..Waar trek je de grens? Vind je het normaal om een knal op je neus te krijgen bij het stoplicht als die persoon vind dat je te dicht op hem reed? Is het logisch dat je een bekeuring krijgt als je een duitse politieagent met du ipv sie aanspreekt?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin ja![]()
Overigens zijn het meestal de vriend(in)loze mensen die zulk soort reacties maken, kansloos![]()
En mij boeit het geen ruk, als ik het fatsoen niet kan opdragen om normaal tegen de ober te reageren, dan maar een rochel in mijn saus. Als ik het zie zitten dan eet ik het niet op, zie ik het niet zitten dan proef ik het waarschijnlijk ook niet.
Flauwekulquote:Op zondag 22 januari 2006 09:53 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik keur het ook niet goed, maar ik ga me niet inhouden. Op het moment van bezorgen ben ik me eigen baas, en als ik zin heb om een grote scheur in die krant te maken dan ga ik mezelf er niet van weerhouden.
Maar zoals ik al zei, ik heb ruim 300 abonnees, en 290 daarvan krijgen gewoon de krant netjes op tijd en meestal helemaal heel. De rotte appels die vaak zeuren krijgen de krant met de meeste schade, en als het echt van die dagelijkse zeikerds zijn die ook altijd naar de klachtenlijn bellen, dan zorg ik zelf wel dat er wat schade op de krant komt
Take it or leave it, ik bezorg al 5 jaar en weet wat ik doe. En dat mensen het er niet mee eens zijn kan ik enigszins begrijpen. Tot je het zelf eens meemaakt
Dat zal dan ongetwijfeld wel....maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waar jij je grens trekt..quote:Op zondag 22 januari 2006 10:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik begrijp je standpunt wel, maar ieder zijn mening dan maar!
Toch blijf ik 's werelds beste krantenbezorger![]()
En pizzabezorger
En apotheekbezorger
Dat is dus wat ik bedoel...Doe je het op een normale manier, krijg je alsnog je krant verneukt gebracht...quote:Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik ben ooit eens in november abonnee geworden van het AD, had nooit eerder een krant gehad. Vrijwel elke dag was er een probleem: of de krant werd gewoon niet bezorgd, of hij stak bij regen half uit de brievenbus waardoor hij kletsnat was, of hij was gescheurd enz. enz.
Het jochie had wel het lef om anderhalve maand aan te kloppen met een brede glimlach op z'n smoel. Ik heb hem toen geen cent gegeven en vriendelijk voorgedaan hoe eenvoudig het is om een krant zonder scheuren en volledig in een brievenbus op de mat te droppen![]()
Gevraagd of hij iets van mijn uitleg begrepen had en hij keek me zoaan.
Als hij het komende jaar zou laten zien dat hij van mijn uitleg geleerd had dan kon hij een mooie fooi van mij verwachten.
Helaas bleek het jong hardleers te zijn want de krant werd hierna nog slechter bezorgd, waar ik ook niet echt gek van op keek want puberjochies kunnen gewoon niet tegen kritiek (ik kan het weten want ik ben er ook één geweest)
Toen maar het abonnement opgezegd...
Maar nee, het is natuurlijk altijd de schuld van de abonnee....
Niet meer als jij ziet wat wij verdienen en hoe rlx onze werkgever isquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef woutabest het volgende:
Wat zijn die krantenbezorgers in dit topic toch zielig zeg
oh, dus jij verdient veel en je werkgever is relaxt, dus je mag maar eventjes beslissen wat je met de betaalde kranten van mensen doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet meer als jij ziet wat wij verdienen en hoe rlx onze werkgever is![]()
Dat probeer ik al 2 dagen aan het verstand van de krantenbezorgers te peuteren hier, maar zonder enig succes...geef het maar opquote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef woutabest het volgende:
[..]
oh, dus jij verdient veel en je werkgever is relaxt, dus je mag maar eventjes beslissen wat je met de betaalde kranten van mensen doet?
Heb je nu echt geen verstand van hoe dingen horen in Nederland?
3 uur in de week 300 euro in de maandquote:Op zondag 22 januari 2006 10:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daarbij maak je me echt niet wijs dat jij zo gigantisch veel verdient door met een fiets in de regen kranten te bezorgen![]()
Yeah rightquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
3 uur in de week 300 euro in de maand![]()
=edit= ik kan niet meer rekenenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik uitga van 4.5 week in de maand dan kom ik nog altijd uit op ¤22,22 per uur....en dat lijkt me al helemaal stug....quote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
dat is dus 13.25 per uur. Dat is meer dan een filiaalmanager, lijkt me zeer stug jongentje![]()
edit, ik heb ergens verkeerd geteld, even opnieuw
je moet het ook eerst rekenen naar een heel jaar, en dan weer terugrekenen naar uren.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik uitga van 4.5 week in de maand dan kom ik nog altijd uit op ¤22,22 per uur....en dat lijkt me al helemaal stug....
Toch is het zo. Ze rekenen een uur voor mijn wijk, maar ik ben in een half uur al klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als ik uitga van 4.5 week in de maand dan kom ik nog altijd uit op ¤22,22 per uur....en dat lijkt me al helemaal stug....
Ja, als het welzijn van je kranten je niks kan schelen kan ik het ook in de helft van de tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch is het zo. Ze rekenen een uur voor mijn wijk, maar ik ben in een half uur al klaar.
Waarschijnlijk omdat je de kranten net zo bezorgt als "mijn" krantenbezorger destijds deed: half in de brievenbus enzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch is het zo. Ze rekenen een uur voor mijn wijk, maar ik ben in een half uur al klaar.
Goed, wat jij wil...¤17,30 per uur dus op jouw manier...Alsnog veel teveel om aan lui te geven die niet eens begrijpen wat normaal gedrag inhoudt...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef woutabest het volgende:
[..]
je moet het ook eerst rekenen naar een heel jaar, en dan weer terugrekenen naar uren.![]()
Jonge ik bezorg ze gewoon zoals het moet. Zonder scheuren, helemaal in de bus en netjes gevouwen. Ik doe dat alleen bij lui die me geen geld geven tijdens de kerstdagen. En dat doe ik niet het hele jaar. Ik doe dat een paar dagen lang na dat ik langs ben geweest. En als ik toevallig een keer een natte krant heb gaat hij er bij hun in.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, als het welzijn van je kranten je niks kan schelen kan ik het ook in de helft van de tijd
Nee ik doe een opleiding tot ondernemer groothandel, en als ik daarmee klaar ben staat het bedrijf dat ik over 10 jaar over ga nemen van mijn pa al te wachten.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goed, wat jij wil...¤17,30 per uur dus op jouw manier...Alsnog veel teveel om aan lui te geven die niet eens begrijpen wat normaal gedrag inhoudt...
Maar goed, dat wordt dus een carriere als krantenbezorger de komende 30 jaar?![]()
Dit riekt naar afpersing of zie ik dat verkeerdquote:Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jonge ik bezorg ze gewoon zoals het moet. Zonder scheuren, helemaal in de bus en netjes gevouwen. Ik doe dat alleen bij lui die me geen geld geven tijdens de kerstdagen. En dat doe ik niet het hele jaar. Ik doe dat een paar dagen lang na dat ik langs ben geweest. En als ik toevallig een keer een natte krant heb gaat hij er bij hun in.
Nee, gewoon tand om tand. Zij niks voor mij over, ik niks voor hun. Jij zou precies hetzelfde doen. Of zou je die kletsnatte krant bij iemand in de bus gooien die je 10 euro heeft gegeven tijdens de kerst?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Dit riekt naar afpersing of zie ik dat verkeerd
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De abonnee hoeft je niets te geven, je krijgt al salaris en daarmee is het klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, gewoon tand om tand. Zij niks voor mij over, ik niks voor hun. Jij zou precies hetzelfde doen. Of zou je die kletsnatte krant bij iemand in de bus gooien die je 10 euro heeft gegeven tijdens de kerst?
Kijk us 5 post hogerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Had je maar een vak moet leren.
Zij hebben overigens niet aan jou gevraagd of jij de krant bij ze wil bezorgen.
![]()
Hoeven ze zeker niet, maar dan hoeven ze ook niet te verwachten dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Diegene die het meeste voor mij over hebben gaan bij mij voor. Ik zorg altijd dat hun een droog krantje hebben.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef ThomYorke het volgende:
[..]
De abonnee hoeft je niets te geven, je krijgt al salaris en daarmee is het klaar.
Jij krijgt al betaald, en wat de abonee geeft, is extra. Je behoort gewoon je werk goed te doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, gewoon tand om tand. Zij niks voor mij over, ik niks voor hun. Jij zou precies hetzelfde doen. Of zou je die kletsnatte krant bij iemand in de bus gooien die je 10 euro heeft gegeven tijdens de kerst?
Is geen mogenlijkheid toe om 5 extra kranten mee te nemen. Ze zijn al voor je geteld en zitten met van die spanbandjes bij mekaar gebonden. Je hebt altijd precies genoeg kranten.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef msteggink het volgende:
[..]
Jij krijgt al betaald, en wat de abonee geeft, is extra. Je behoort gewoon je werk goed te doen.
Dus voor iedereen een goede krant, anders neem je er 5 extra mee van het depot, zodat je de natgeregende kunt weggooien.
Nee ik had nooit natte kranten. Gewoon de klep braaf dichtdoen steeds.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
moet je paar keer bij mij proberen; garandeer je dat je dan ontslag aan je puberbroekje hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goh.. en jij kan de krant wel overtuigen mij te ontslaanquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
moet je paar keer bij mij proberen; garandeer je dat je dan ontslag aan je puberbroekje hebt.
Je bent echt dom hè.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goed, wat jij wil...¤17,30 per uur dus op jouw manier...Alsnog veel teveel om aan lui te geven die niet eens begrijpen wat normaal gedrag inhoudt...
Maar goed, dat wordt dus een carriere als krantenbezorger de komende 30 jaar?![]()
Spreekt het opperhoofd der krantenbezorgers...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je bent echt dom hè.
Per uur verdienen we relatief heel erg veel, maar er is maar maximaal 2 uur per dag voor de krantenbezorger.
Anders zou een carrière op zeker wel lonend zijn hè.
Volledig met bovenstaande reactie eens, klanten moeten natuurlijk wel normaal doen als jij als bezorger je werk gewoon volgens de normen doet.quote:Op zondag 22 januari 2006 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoezo "moeten ze maar geld geven"? Niks moeten, ze betalen al dik voor de krant! Verder is het goodwil van de abonnee.
Je draait de wereld wel om zeg. Je staat niet voor HEN zo vroeg op, dat doe je voor JEZELF om wat te verdienen. Je taak is niets meer of minder om de krant te bezorgen volgens de geldende overeenkomst, daar heb je je voor verhuurd. Maar zo te lezen vedien je eigenlijk eerder een schop onder je reet.
Moraalridder... even kijken wat jij doet als iemand jou op je werk "dist".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Denk je dat alleen krantenjongens kritiek krijgen ? Als ik elke keer "wraak" zou moeten nemen op een ontevreden klant dan was ik allang mijn baan kwijt of waren we de klanten kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Moraalridder... even kijken wat jij doet als iemand jou op je werk "dist".
de bus ?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:19 schreef Cityfm het volgende:
Of je nu kranten bezorgd, of zoals ik met de bus rond rijd, het komt allemaal op hetzelfde neer. Wie mij met respect behandeld en vriendelijk is, zal ik ook helpen met aansluitingen, het goedkoopste van de verschillende tarieven aanrekenen enz... . wie mij gaat lopen uitschelden, die kan dat dus vergeten, of vliegt uit mijn bus. Ik kan vrij veel hebben, maar schelden niet. Ik zal altijd fatsoenlijk en beleefd blijven tegenover de klant, ook al heeft hij ongelijk. Maar de consequenties volgen altijd, en ik zal altijd als laatst lachen. Klant is koning, maar ik ben keizer
Buschauffeur jaquote:
En laat jij ook expres klanten de bus missen die jou met oud & nieuw geen fooi geven?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:26 schreef Cityfm het volgende:
[..]
Buschauffeur ja. Niet hetzelfde als kranten bezorgen, maar in de discussie hier komt het op hetzelfde neer. beleefdheid en respect telt voor elk beroep. Of je nu vakken vult, of een of andere topfunctie hebt.
krantenbezorgers die denken dat ze ongenaakbaar zijn, dát is pas een foute gedachte.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goh.. en jij kan de krant wel overtuigen mij te ontslaan
Knap hoor
Mensen moeten niet denken dat ze het ontslag van de krantenbezorger in eigen handen hebben, is een erg foute gedachte![]()
De meeste uitdelers pikken echt wel de goede krantenbezorgers eruit. Dus inderdaad, als diegene als goede bezorger bekend staat, weinig klachten etc. hoef je niet te verwachten dat ie ontslagen wordt. Zo dom zijn de werkgevers nou ook weer niet. Hooguit een andere wijk en anders gewoon een pak slaag voor [betreffende abbonnee]quote:Op maandag 23 januari 2006 03:55 schreef dr.dunno het volgende:
krantenbezorgers die denken dat ze ongenaakbaar zijn, dát is pas een foute gedachte.
en anders weet ik nog wel 100 andere manieren om lui zoals jij het leven behoorlijk zuur te maken zonder dat jij d'r iets tegen kan doen whehehe
Ik schat dat mijn IQ stukken hoger ligt dan het jouwe, in fact, ik weet het zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spreekt het opperhoofd der krantenbezorgers...
Je noemt mij dom maar bent zelf te achterlijk om sarcasme te herkennen als t recht voor je neus staat...
Bosmongool, ga in iemands krant spugen ofzo...Je mag verder praten als je iq met 20 puntjes gestegen is tot een mooie ronde 60...
Doe eens dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 03:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
krantenbezorgers die denken dat ze ongenaakbaar zijn, dát is pas een foute gedachte.
en anders weet ik nog wel 100 andere manieren om lui zoals jij het leven behoorlijk zuur te maken zonder dat jij d'r iets tegen kan doen whehehe
Misschien kan je het bij libbele.nl of margriet.nl eens proberen, maar een vrouw wordt op Fok! nou eenmaal niet gezien als volwaardige discussiepartner. Sorry.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Velen vergeten dat ZONDER abonnees GEEN krantenwijkje en dan niks verdienste, sterker nog geen krant.
Hoe triest moet je wel niet wezen als je een abonnee met een pak slaag gaat bedreigen. Misschien gaat dat wel nog op in de Riffgebergte. Ronduit puberaalprimitief.
Die 1,5% van de abonnees die lastig is zal de krant waarlijk geen fuck uitmaken. 98% van de abonnees zijn prachtige moraalburgers waar je nooit last van hebt. Dus een abonnee met een pak slaag bedreigen, haha, zal niet heel erg effectief zijn want dan vlieg je er meteen uit. Als de abonnee zonder iets te zeggen zijn abo op de krant opzegt, heeft de bezorger echter WEL wat bereikt.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Velen vergeten dat ZONDER abonnees GEEN krantenwijkje en dan niks verdienste, sterker nog geen krant.
Hoe triest moet je wel niet wezen als je een abonnee met een pak slaag gaat bedreigen. Misschien gaat dat wel nog op in de Riffgebergte. Ronduit puberaalprimitief.
Ga een poosje met je opblaasbootje spelen.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien kan je het bij libbele.nl of margriet.nl eens proberen, maar een vrouw wordt op Fok! nou eenmaal niet gezien als volwaardige discussiepartner. Sorry.
Zonder abbonnees geen wijk valt onder dezelfde dooddoeners als de catogorie argumenten als "zonder transport staat alles stil". Nou ja, boeien.. voor jou 10000 anderen, dat geldt ook voor abbonnee's.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die 1,5% van de abonnees die lastig is zal de krant waarlijk geen fuck uitmaken. 98% van de abonnees zijn prachtige moraalburgers waar je nooit last van hebt. Dus een abonnee met een pak slaag bedreigen, haha, zal niet heel erg effectief zijn want dan vlieg je er meteen uit. Als de abonnee zonder iets te zeggen zijn abo op de krant opzegt, heeft de bezorger echter WEL wat bereikt.
Onorthodox dat wel.
Het enige wat ie bereikt is een lagere krantenomzet en dat hij de krant niet hoeft te bezorgen. Er zijn andere kranten zat die hem graag een abo aanbieden want de concurrentie is hard met een relatief kleine markt.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die 1,5% van de abonnees die lastig is zal de krant waarlijk geen fuck uitmaken. 98% van de abonnees zijn prachtige moraalburgers waar je nooit last van hebt. Dus een abonnee met een pak slaag bedreigen, haha, zal niet heel erg effectief zijn want dan vlieg je er meteen uit. Als de abonnee zonder iets te zeggen zijn abo op de krant opzegt, heeft de bezorger echter WEL wat bereikt.
Onorthodox dat wel.
Er zijn al veel kranten genoodzaakt geweest om te fuseren om de kosten te drukken. Er is ook al jaren een trend aan de gang dat alle kranten kampen met abonnee terugloop.quote:
Nou.... leg eens uit.... wat wou je dan allemaal doenquote:Op maandag 23 januari 2006 03:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Grappig dat jij over abonnees inelkaar meppen begint...quote:Op maandag 23 januari 2006 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Youssef het volgende:
Zo, en nou is het klaar.
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef -Splash- het volgende:
Grappig dat jij over abonnees inelkaar meppen begint...
Waar lees jij dat iemand van ons over het mishandellen van abonnees begint ?
Ik vind de gedachte doch erg grappig
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef -Splash- het volgende:
Grappig dat jij over abonnees inelkaar meppen begint...
Waar lees jij dat iemand van ons over het mishandellen van abonnees begint ?
Ik vind de gedachte doch erg grappig
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:20 schreef Youssef het volgende:
Hooguit een andere wijk en anders gewoon een pak slaag voor [betreffende abbonnee]
De laatste die ik serieus zal nemen is een primitieve relmarokkaan. Juist daarom heb ik het aangehaald vanwege het stalkgedrag dat deze persoon vertoont.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef -Splash- het volgende:
En jij neemt dat serieus ?
In dit geval:
Het was koud vanmorgen en ik zag iemand lekker warm koffie drinken in zijn warme huis... morgen blaas ik zijn huis op.
Bel je de politie alvast ?
he, een semi leuke grap en dat van een vrouwquote:Op maandag 23 januari 2006 07:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga een poosje met je opblaasbootje spelen.
kleine suffertjes zijn idd gefuseerdquote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Er zijn al veel kranten genoodzaakt geweest om te fuseren om de kosten te drukken.
Nee hoor, zo zielig ben ik niet. Trouwens, als ze hun bus missen kunnen ze al geen fooi gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 03:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En laat jij ook expres klanten de bus missen die jou met oud & nieuw geen fooi geven?
Kan je nagaan hoe trots ik er op benquote:Op maandag 23 januari 2006 07:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Overigens wel triest ja om keer op keer te zeggen dat je 's werelds beste krantenbezorger/ pizzakoerier/ apotheekjosti bent als je gewoon goed je werk doet
Heb ik een hele goede oplossing voorquote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Vriezen je klote er nou niet af als je met dit weer s,ochtends op de fiets zit, youssef?
Dat is niet overal zo, van mij mogen ze overstappen op een andere ochtendkrant.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:25 schreef Youssef het volgende:
Temeer omdat er maar 2 verschillende bezorgers zijn, de DistriQ bezorgers: Telegraaf + Financieel Dagblad en de Koplopers: Volkskrant, AD, Trouw, ND, Zaman/Kidsweeken de middagkranten zoals NRC, Parool, Reformatorisch Dagblad...
En een Telegraaf abbonnee stapt echt niet zomaar over naar de Volkskrant en vice versa.![]()
Je bedoelt: Niemand die het ziet, want ze liggen allemaal nog in hun bed te meuren rond dat tijdstipquote:Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb ik een hele goede oplossing voor
Gewoon een oud skipak van mijn ouders (zo'n ding dat uit 1 deel bestaat waar je jezelg in moet hijsen). Jas eroverheen en je hebt het lekker warm. En niemand die het ziet dat je in een skipak rond loopt want hij is gewoon zwart met een jas eroverheen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef ShilkA het volgende:
[..]
Dat is niet overal zo, van mij mogen ze overstappen op een andere ochtendkrant.
Ik bezorg namelijk alle ochtendkranten van de hele wijk, kortom ze zouden dan toch niet van me af komen.![]()
Je ballen trekken wel zo ongeveer naar je keelquote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Vriezen je klote er nou niet af als je met dit weer s,ochtends op de fiets zit, youssef?
Hej, je hebt een icoon.quote:
Wat boeit dat nou als mensen je zien... alsof zij er wat van gaan zeggen ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef woutabest het volgende:
En wat als je nu wel gezien wordt in zo'n skipak? Vergaat de wereld dan?
Ik draag iig altijd een skibroek op de brommer als het erg koud is...
ja! En een toepasselijkequote:
Peugeot Fox?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Daarom is een brommer ook zo handig
Thermobroek + spijkerbroek, bergschoenen, trui + jas en die vingerloze handschoenen + helm.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef Camplo het volgende:
Tering wat kleden jullie je allemaal aan.
Ik sta op in een boxer --> trainingsbroek aan, trui aan, of longsleeve en jas erover heen.
Vingerloze handschoenen, pet op, sjaal om klaar.
Skipakken enzo haha het is fucking moedertje Rusland niet!
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef zatoichi het volgende:
Thnx voor de krant iedere morgen jongens! Ben er erg blij mee. Mijn krantebezorger is een dikke neger. Ik schrok wel even toen ie voor de deur stond. Maar toen hij met een brede smile zijn witte tanden liet zien en mij een gelukkig nieuwjaar wenstte zag ik meteen dat het goed was. Ik heb vijf euro gegeven, is dat te weinig?
bijbaan of niet en lage marge of niet, de lul ben je dan zeker als je oorlog met me zoekt door me m'n krant te onthouden.quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou.... leg eens uit.... wat wou je dan allemaal doen
Wat kan jij doen om mij te schenden.... ik weet niet of je het weet... maar het is een BIJbaan.... maar goed.... ben benieuwd
Och och, je word vast een zeker gepest door je werkgever als ik je reactie leest.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
bijbaan of niet en lage marge of niet, de lul ben je dan zeker als je oorlog met me zoekt door me m'n krant te onthouden.
en dan is met dit weer het resultaat van de nacht van tevoren de oprit natgooien met warm water [dat sneller bevriest dan normaal water] wel het minste waar je mee te maken krijgt.
maar gelukkig hebben we hier een hele goede krantenbezorger die altijd netjes de krant op tijd en in goede orde aanlevert, dus die krijgt met kerst ook altijd 5-10 euro van ons; tuig zoals jij weren we
Grote praatjesquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef -Splash- het volgende:
Och och, je word vast een zeker gepest door je werkgever als ik je reactie leest.
En aan je reactie te zien ben je nog een zielig mannetje ook![]()
![]()
![]()
5 euro is meer dan genoegquote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef zatoichi het volgende:
Thnx voor de krant iedere morgen jongens! Ben er erg blij mee. Mijn krantebezorger is een dikke neger. Ik schrok wel even toen ie voor de deur stond. Maar toen hij met een brede smile zijn witte tanden liet zien en mij een gelukkig nieuwjaar wenstte zag ik meteen dat het goed was. Ik heb vijf euro gegeven, is dat te weinig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |