abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34302402
Het Algemeen Dagblad kwam vanochtend pas half6 bij onze uitdeelpost aan. Hierna moest je nog alles insteken en wachten tot alles is uitgedeeld voor je pas echt kon vertrekken. Uiteindelijk kon ik pas op z'n vroegst 6:00 vertrekken en moest ik 3 wijken doen (iemand was ziek, dus ik was zo aardig om in te vallen).

Dan ben ik al iemand die alle wijken zowat uit me hoofd kan omdat ik alles al een aantal keren heb gelopen, en dan bezorg ik ook nog eens op de brommer (ben dus dubbel zo snel). Vervolgens kom ik 7:02 aan bij een krantenabonnee en die doet de deur open en begint helemaal te vloeken en te tieren dat zijn krant niet voor 7:00 in de bus lag (Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )

Dus zowiezo heeft meneer geen enkel recht om te klagen, en verdien ik het zeker niet om beledigd te worden in de vroege morgen omdat meneer zijn krant pas om 7:00 kan lezen in plaats van de dagelijkse 5:00/6:00.

Maarja ook voor dat soort paupers hebben we een oplossing, want voor zulks ongein dien ik altijd officieel een klacht in tegen dat soort abonnees. En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.

Chagerijnige krantenabonnees

[ Bericht 1% gewijzigd door MeneerMuis op 21-01-2006 07:45:53 ]
World Wrestling Entertainment
pi_34302408
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht

zaterdag 21 januari 2006 @ 07:42:47 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34302410
Ik snap toch al niuet dat er nog kranten zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34302418
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:

Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten
pi_34302422
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:

Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuw Als het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
pi_34302429
That's the spirit
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:50:20 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34302431
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
pi_34302436
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat
pi_34302438
quote:
(Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )
quote:
http://www.ad.nl
De ochtendeditie wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bij u bezorgd, op zaterdag voor 7.30 uur.
Boh, totally pwned by a n44b.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten
Zoals?

Als je echt structureel bedreigt wordt krijgt die abbonnee misschien een belletje, maar ik denk niet dat ze de klant gaan lastig vallen verder.
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuw Als het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:53:33 #10
45511 TimmyAsd
pi_34302439
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:52 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zeg Ik mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:55:48 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34302443
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34302448
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:55 schreef Megumi het volgende:

[..]

En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Blijkbaar wel Nog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 07:59:13 #13
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302450
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zeg Ik mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op

@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen
pi_34302453
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blijkbaar wel Nog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes. Maar om je aandeel nou te eisen
pi_34302459
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:00 schreef Youssef het volgende:

[..]

Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes. Maar om je aandeel nou te eisen
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten
pi_34302460
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:59 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op

@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen
Ik bezorg zelf de VK (bij ons is het AD in de minderheid. Dus wijken van VK en een paar abbonnee's van het AD/TR etc.), maar volgens mij was het altijd 7.30. Neemt niet weg dat die tijden boeiend zijn

Zal wel een keer bellen
pi_34302461
^^
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten
pi_34302465
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Youssef het volgende:
^^
[..]
Heb je al een verblijfsvergunning?
  Admin zaterdag 21 januari 2006 @ 08:06:57 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34302467
Zeg kap es met dat getroll.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:07:35 #20
45511 TimmyAsd
pi_34302468
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap es met dat getroll.
party pooper
pi_34302469
OK Weer ontopic naar het kranten verhaal.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:08:04 #22
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302470
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.

En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...

Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
pi_34302472
quote:

[..]

Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...

Lijkt me grappig als ik een keer een fluim in mijn krant vind...kwestie van de dag erna ietsjes vroeger opstaan en de krantenjongen pas echt iets te klagen geven...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_34302474
Wat een gek! Sta jij 03:45 uur op voor de kranten Hoe laat ga jij 's avonds slapen dan?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:10:39 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302475
Bij mij hoeven ze dat iig niet te doen
Ik begin ze dan gewoon keihard te dissen haha
Geweldig dat ze dan de krant willen bellen en dat ze dan denken dat ik ontslagen word ^^

Maar goed, ik loop weer een wijk met allemaal vriendelijke en aardige mensen
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_34302476
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.

En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...

Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
Dat is juist grappig, die mensen zijn chagerijnig voor het leven, sterver vroegtijdig aan een vervelende ziekte en zijn levensmoe.Gewoon netjjes terugpraten, hij kan toch niks doen.
pi_34302477
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef -Splash- het volgende:
Bij mij hoeven ze dat iig niet te doen
Ik begin ze dan gewoon keihard te dissen haha
Geweldig dat ze dan de krant willen bellen en dat ze dan denken dat ik ontslagen word ^^

Maar goed, ik loop weer een wijk met allemaal vriendelijke en aardige mensen
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?
pi_34302478
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...

Lijkt me grappig als ik een keer een fluim in mijn krant vind...kwestie van de dag erna ietsjes vroeger opstaan en de krantenjongen pas echt iets te klagen geven...
Wie geen fooi geeft komt bij mij helemaal achteraan het rijtje te staan. Mensen die niet thuis waren en dan als nog 's ochtens om 6 uur met een fooitje aan de deur staan komen bovenaan het rijtje te staan.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:12:18 #29
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302479
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gek! Sta jij 03:45 uur op voor de kranten Hoe laat ga jij 's avonds slapen dan?
Meestal rond 1:00

En daarnaast ben ik ook nog pizzabezorger, bezorger bij de apotheek, bezorger van de Telegraaf op zondag, klachtenbezorger van de avondkrant

Een beetje respect mag ook wel voor deze heer
pi_34302481
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:

[..]

Begin je als abbonnee wel gelijk je dag met een schaterlach...Zo'n ali b voor je deur
pi_34302483
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:

Tsjah, je bent altijd vroeg klaar ook als voordeel, maar ze raken wel verwend Heb ook weleens wijken gelopen waar abbonnee's de krant altijd na 7.00 krijgen, daar krijg je tenminste ook niet zo gauw een klacht van.

Overigens, de sukkel in de OP had je gewoon geen krant moeten geven. Blijft die daar beteuterd zonder krantje achter
pi_34302485
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:12 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Meestal rond 1:00

En daarnaast ben ik ook nog pizzabezorger, bezorger bij de apotheek, bezorger van de Telegraaf op zondag, klachtenbezorger van de avondkrant

Een beetje respect mag ook wel voor deze heer
Jij hebt dus totaal geen sociaal leven naast de krant
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:15:13 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302488
quote:

[..]

Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Volgend jaar geeft hij weer fooi ^^
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:15:32 #34
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34302489
Daarom vind ik mezelf ook 's werelds beste (kranten)bezorger
pi_34302493
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?
pi_34302495
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...
pi_34302497
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Daarom vind ik mezelf ook 's werelds beste (kranten)bezorger
Ja, maar veder kan je niets gezien je bezetting 's avonds (want dat is vast + dagelijks) en 's ochtends (ook vast + dagelijks). Ik zou zeggen...zoek wat leuks. Je kunt net zo goed fulltime werken, want zo zul je overdag volgens mij ook weleens suf rondlopen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:17:48 #38
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302499
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:

[..]

Wel een leuk idee
Nee... meestal komt het neer met "Val ff door je met je grafkop voor ik die krant anaal bij je inbreng stomme flapmongool"... maar "Jij gaat mee naar Diemen-Zuid" zeggen is natuurlijk ook wel grappig
pi_34302502
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Paupertroll.
pi_34302505
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

Paupertroll.
Of als je net de kroeg uit komt rollen en je moet meteen de kranten doen is het ook leuk om eroverheen te zeiken
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:19:45 #41
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302509
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Haha, ehm nou ja....
Er door heen halen is een groot woord... maar bij zulke mensen valt hij iid wel eens van mijn fiets af in een plas
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...
Mooi toch
Krantje minder elke ochtend voor mij ^^ scheelt toch weer!
pi_34302511
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wel een leuk idee
Nee... meestal komt het neer met "Val ff door je met je grafkop voor ik die krant anaal bij je inbreng stomme flapmongool"... maar "Jij gaat mee naar Diemen-Zuid" zeggen is natuurlijk ook wel grappig
Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...

On a personal note, je avatar doet t niet, fix it!
pi_34302514
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen
pi_34302517
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:19 schreef -Splash- het volgende:
Mooi toch
Krantje minder elke ochtend voor mij ^^ scheelt toch weer!
Abbonnee's die denken dat ze je met 0,0000X cent per dag kunnen pakken.

Wil je niet meer in mijn tuin komen met je brommer, anders stop ik met de krant. 3 x een klacht en daarna als aforder gekregen. Na 3 maanden werd ze toch maar weer abbonnee.

Haar 'tuin' was niets anders dan de stoep die doorliep.
pi_34302518
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen
Hoeveel van deze ernstig stoere acties heb je daadwerkelijk uitgevoerd? In het echt bedoel ik dan, niet je fantasie...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:23:59 #46
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302522
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:20 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...

On a personal note, je avatar doet t niet, fix it!
Nooit een avatar ingevuld
En in het echte leven zeg ik alleen sorry tegen abonee's die ik vergeten ben en altijd aardig zijn en/of leuk hebben gegeven met oud en nieuw
Klantenbinding rocks!
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HAHAHAHAH
  zaterdag 21 januari 2006 @ 08:27:41 #47
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302532
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef Youssef het volgende:
Maar verder wel kneuzewerk, ga een vak leren ofzo.

!
Dit is een vak
Krantenlopen is gewoon leuk, bij de albert heijn kan je zulke dingen allemaal niet flikken hoor

Dus even nadenken... 's ochtends kranten lopen en de rest van de dag vrij, geen baas die in je nek loopt te hijgen, gezonde buitenlucht, lekker geld, veel plezier met collega's en abonee's.

Of... in een winkel werken van 9 tot 5, baas die je op de vingers tikt, kut betaald, altijd saai binnen, altijd braaf zijn.

Moeilijk moeilijk
pi_34302547
Dat was zo heerlijk bij die irritante abonnees: lekker die krant zo driekwart uit de bus laten hangen mits regen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  Admin zaterdag 21 januari 2006 @ 08:55:36 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34302611
Ik ga dit topic eens naar de diverse kranten sturen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:03:33 #50
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302628
Yvonne, ik vind het aandoenelijk dat je dat wilt doen
Maar de krant doet er toch niets mee, ze hebben altijd lopers te kort
pi_34302651
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Of als je net de kroeg uit komt rollen en je moet meteen de kranten doen is het ook leuk om eroverheen te zeiken
Het is maar goed dat jij geen werk hebt ( of ooit zult krijgen ) waarbij je wat meer verantwoordelijkheden hebt. Klein gefrustreerd machtswellustelingetje
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:26:45 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34302722
quote:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Oog om oog maakt de wereld blind
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:01:10 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34302969
kranten/folder bezorgers die om geld vragen

Grappig.... mevrouw Viking84 vind het anders hier wel grappig om de kranten bezorgers te sarren.
Of is
quote:
;ogisch dat je met sancties komt, maar als ik een kapotte krant krijg (zeker als ik ervoor betaal), dan bel ik de bezorgservice op en dan ben jij je baan kwijt
niet oog om oog, tand om tand ?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:02:12 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34302980
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:01 schreef -Splash- het volgende:
kranten/folder bezorgers die om geld vragen

Grappig.... mevrouw Viking84 vind het anders hier wel grappig om de kranten bezorgers te sarren.
Of is
[..]

niet oog om oog, tand om tand ?

het gaat er ook om wie ermee begint, hè TS is te laat met z'n krant, abonnee is boos, TS neemt wraak, abonnee neemt wraak, TS neemt wraak etc
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:05:24 #55
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34303007
Ja, maar in jou quote begon jij technisch gezien door de deur dicht te gooien
Maar goed, vond het alleen ff grappig om de quote erbij te halen dus we gaan er niet op in
En nog ff ter verduidelijking, niemand hoeft te geven, maar zeg het normaal en ga niet raar en bijdehand doen op oud en nieuw

Maar idd, krantenlopen is erg vermoeiend... elke ochtend je excelsheet bijwerken van abonee's die je terug moet pakken is best zwaar
pi_34303778
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 10:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

het gaat er ook om wie ermee begint, hè TS is te laat met z'n krant, abonnee is boos, TS neemt wraak, abonnee neemt wraak, TS neemt wraak etc
L e z e n.

TS was op tijd.
Klant vond dat hij te laat was.
pi_34306537
Wat verdien je eigenlijk met krantenlopen? Ik zie wel eens van die paupers in de vroege ochtend rondfietsen, en dan verschijnt er een spontane glimlach.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:05:40 #58
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34306884
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat verdien je eigenlijk met krantenlopen? Ik zie wel eens van die paupers in de vroege ochtend rondfietsen, en dan verschijnt er een spontane glimlach.
Als je wist wat een krantenloper verdient zou je ze geen paupers noemen en zou die glimlach ook wel snel verdwijnen
pi_34307046
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik verdien 3x het minimumloon van personen van mijn leeftijd
pi_34308840
Euhm.. Ik doe niet zozeer aan lopen.

Ik zit ook aan 3x het mimumloon van iemand van mijn leeftijd, en dan maak ik ook nog flink veel uren, dus ik wil niet zozeer flauw doen ofzo, maar ik zit ook aan de 300 euro de maand. . Als 15 jarige zijnde.

Weet niet wat je met kranten verdient?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:13:26 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34309099
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 07:42 schreef Megumi het volgende:
Ik snap toch al niuet dat er nog kranten zijn.
Dit is een sluitend betoog.
Domme opmerking die verklaard wordt door de domheid van de opmerking.
Briljant
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:52:21 #62
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34312270
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euhm.. Ik doe niet zozeer aan lopen.

Ik zit ook aan 3x het mimumloon van iemand van mijn leeftijd, en dan maak ik ook nog flink veel uren, dus ik wil niet zozeer flauw doen ofzo, maar ik zit ook aan de 300 euro de maand. . Als 15 jarige zijnde.

Weet niet wat je met kranten verdient?
OMG! AHHAHAHAHAHAHAHAH
En dat verdien met je flink veel uren ?

Nee.... ik ga nu zeker niet vertellen hoeveel ik verdien met 3 uurtjes per week ( iedere dag een half uur )... dan spring je gelijk van het Hilton af
Ik zou iig niet meer die krantenjongens zo hard uitlachen als ik jou was ^^
pi_34313006
Splash wat voor een krant bezorg je, Hoeveel kranten heb je, en wat verdien je?
pi_34313225
Beste kerel, een regel die je moet leren (voor later in het bedrijfsleven) is: de klant heeft ALTIJD gelijk.
Ik heb zelf geen krant, maar als ik er een zou hebben, dan wil ik hem ook klokslag zeven uur. Ik werk ook op zaterdag, net als jij en ik vertrek kort na zevenen. Als ik dan een krant zou hebben heb ik er niks meer aan als ik om vier uur terug kom uit mijn werk.
respect dat jij op zaterdag al om half 6 aan het werk bent.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_34313258
quote:

[..]

Kut ik ben het eens met een feyenoorder.Al hoef ik elke ochtend pas 05:45 eruit. En gelukkig pas 1x een jengelende mongeaul aan de deur gehad.

Voor de rest zal ik als ik die mensjes was maar heel braaf de krant accepten.
JOHNNY HEITINGA
pi_34313298
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Beste kerel, een regel die je moet leren (voor later in het bedrijfsleven) is: de klant heeft ALTIJD gelijk.
Ik heb zelf geen krant, maar als ik er een zou hebben, dan wil ik hem ook klokslag zeven uur. Ik werk ook op zaterdag, net als jij en ik vertrek kort na zevenen. Als ik dan een krant zou hebben heb ik er niks meer aan als ik om vier uur terug kom uit mijn werk.
respect dat jij op zaterdag al om half 6 aan het werk bent.
Jij hebt niks te willen als abonnee.
Ik heb een jengel meegemaakt die vond dat ik de krant te hard door de bus gooide. Flikker eens gauw op, ik ros die krant naar binnen en hup next.
JOHNNY HEITINGA
pi_34314179
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jij hebt niks te willen als abonnee.
Ik heb een jengel meegemaakt die vond dat ik de krant te hard door de bus gooide. Flikker eens gauw op, ik ros die krant naar binnen en hup next.
en je sloopt onderwijl eens een brievenbus en zo moet kunnen
Salsa Española
  zaterdag 21 januari 2006 @ 17:00:58 #68
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34314302
Herkenbaar Had zo'n abbonee die beweerde met het AD gebeld te hebben, zodat ie de krant om half 7 zou krijgen Gaat ie zo wachten bij de deur tot ik langs kom, helemaal huilen enzo. En toen ik zei dat ik als ik vóór 7 uur de krant bezorgde niks verkeerd deed.

Ik had geen recht van spreken vond hij
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34315279
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef Chanandler het volgende:
Herkenbaar Had zo'n abbonee die beweerde met het AD gebeld te hebben, zodat ie de krant om half 7 zou krijgen Gaat ie zo wachten bij de deur tot ik langs kom, helemaal huilen enzo. En toen ik zei dat ik als ik vóór 7 uur de krant bezorgde niks verkeerd deed.

Ik had geen recht van spreken vond hij
Zoooo herkenbaar

Ik had een abbonee die had een brievenbus aan de straat en een brievenbus in de deur. Maar die had ik nooit gezien dus ik flikkerde altijd de krant in de brievenbus aan de straat. Dus 3 dagen nadat ik begonnen was met die wijk stond mevrouw om 6 uur 's ochtens bovenuit het raam te roepen dat de krant in de deur moest en dat die brievenbus alleen voor de postbode was. Ik dacht flikker maar mooi op. Ik moest eerst een hek open doen en 20 meter lopen voor dat ik daar was. Dus ik gewoon de krant in de brievenbus aan de weg blijven flikkeren. Na een paar dagen waren ze het echt beu. Stond die man van haar 4 ochtende lang aan straat te wachten en te kijken waar ik de krant in deed. Gewoon lekker de krant in de brievenbus aan de straat blijven gooien. de eerste 3 ochtende zat hij steeds op me te zeiken maar ik zei niks terug en deed gewoon mijn werk. De 4de ochtend greep hij mijn fiets vast en heb ik hem een trap tegen zijn been gegeven en gezecht dat hij van mij af moest blijven. Dag erna heeft hij zijn abbo afgezegt.
Maar het mooiste komt nog. Het was net voor de carnavals vakantie en ik ging dus op wintersport. Toen moest er dus iemand invallen voor mij. Blijkbaar hadden die bewoners van dat huis gemerkt dat er een andere bezorger was, en meteen weer een abbo genomen. Die was zo gek om dat ding helemaal naar de voordeur te brengen. Alleen van dat abbo wilde ze na een paar dagen weer vanaf want toen werd de krant weer lekker in de brievenbus aan de straat gegooid
pi_34315422
heb vroeger de telegraaf gelopen, maar kwam zelden of nooit een abonnee tegen. als ie er voor 7 in lag zat je altijd wel goed. kaartjes lopen....ving altijd behoorlijk goed. vroeg opstaan was geen pretje maar het geld wel en het is idd een veel relaxter baantje dan vakkenvullen.
ben zelf inmiddels ook abonnee en heb de krant wel eens gemist. stomtoevallig weet ik nu uit welke schuur die kranten komen....en die is de hele dag open. ik zeg m'n ab. niet op maar als ik er nog eens 1 mis .....
de krantenjongen komt +- 6.45u en dan kan ik hem meestal nog net meenemen naar m'n werk. en na de 2 euro's met kerst ligt ie er zelfs al voor 6.30u in

mocht ik een ouwe knar worden dan lijkt het me wel een mooi baantje om mijn karig pensioentje mee aan te vullen.
pi_34315750
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zoooo herkenbaar

Ik had een abbonee die had een brievenbus aan de straat en een brievenbus in de deur. Maar die had ik nooit gezien dus ik flikkerde altijd de krant in de brievenbus aan de straat. Dus 3 dagen nadat ik begonnen was met die wijk stond mevrouw om 6 uur 's ochtens bovenuit het raam te roepen dat de krant in de deur moest en dat die brievenbus alleen voor de postbode was. Ik dacht flikker maar mooi op. Ik moest eerst een hek open doen en 20 meter lopen voor dat ik daar was. Dus ik gewoon de krant in de brievenbus aan de weg blijven flikkeren. Na een paar dagen waren ze het echt beu. Stond die man van haar 4 ochtende lang aan straat te wachten en te kijken waar ik de krant in deed. Gewoon lekker de krant in de brievenbus aan de straat blijven gooien. de eerste 3 ochtende zat hij steeds op me te zeiken maar ik zei niks terug en deed gewoon mijn werk. De 4de ochtend greep hij mijn fiets vast en heb ik hem een trap tegen zijn been gegeven en gezecht dat hij van mij af moest blijven. Dag erna heeft hij zijn abbo afgezegt.
Maar het mooiste komt nog. Het was net voor de carnavals vakantie en ik ging dus op wintersport. Toen moest er dus iemand invallen voor mij. Blijkbaar hadden die bewoners van dat huis gemerkt dat er een andere bezorger was, en meteen weer een abbo genomen. Die was zo gek om dat ding helemaal naar de voordeur te brengen. Alleen van dat abbo wilde ze na een paar dagen weer vanaf want toen werd de krant weer lekker in de brievenbus aan de straat gegooid
tsja, waar mensen zich al niet druk om maken
als de post er in mag....waarom dan de krant niet ???
ik prop mijn pakjes ook zoveel mogelijk in die groene bussen.....dan zitten ze ook goed vast en ben ik ze kwijt.

als ie er nou uitgejat werd o.i.d. dan kan ik begrijpen dat ze hem in de huisbus willen maar dit klinkt meer als zo'n dominant mannetje/vrouwtje met een gestapo-attitude-
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 18:55:12 #72
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34318143
wat ook leuk was bij mij..
ik moet dus abonnements zooi van media-expresse bezorgen af en toe.. lekker makelijk naast een andere baan
maar ik was eens te laat;
een enkel persoon (dom vrouwmens ) was aan het klagen dat het te laat was..
ze dacht dat het uiterlijk 12 uur was en dat was dus 2 uur..
vervolgens zij klagen bij me baas..
next week; vrijdag om 7AM uur bij haar op de stoep en sorry gezegt.. (was een magriet en libelle..)
met oud en nieuw lekker vroeg op en ik had een zooi van die kaartjes met uw bezorger blabla..
stuk of 12 kaartjes in de kier van de deur gedaan :p
2 in de brievenbus plus enkele in de bladen ..
whehe dat mens was boos..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:01:07 #73
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34318337
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Splash wat voor een krant bezorg je, Hoeveel kranten heb je, en wat verdien je?
Telegraaf, 65, net iets minder dan meneer met de glimlach
Meestal 2 wijken en dan dus het dubbelle
pi_34319288
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:01 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Telegraaf, 65, net iets minder dan meneer met de glimlach
Meestal 2 wijken en dan dus het dubbelle
Ik doe nu de Gelderlander alleen daarbij verdien ik niet zoveel als jou. Waar kun je je aanmelden als bezorger van de Telegraaf?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:41:34 #75
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34319891
http://www.distriq.nl

Mischien is het bij ons speciaal, bij ons heb je ook een regionale krant.
Ik loop dus de regionale krant, telegraaf, financieel.

En dat zijn er in totaal 65
Ben een goede 30 minuten bezig met mijn wijk
pi_34323807
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef -Splash- het volgende:
http://www.distriq.nl

Mischien is het bij ons speciaal, bij ons heb je ook een regionale krant.
Ik loop dus de regionale krant, telegraaf, financieel.

En dat zijn er in totaal 65
Ben een goede 30 minuten bezig met mijn wijk
RLX ff aangemeld.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:06:55 #77
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34325763
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

en je sloopt onderwijl eens een brievenbus en zo moet kunnen
Ik had dat wel dus een keer
Dat ik opeens een hele ijzeren brievenbus in mijn klauwen had
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:19:50 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34326241
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zoooo herkenbaar

Dat ken ik
Ik liep in de zomervakantie een krantenwijk bij een rijke buurt, allemaal van die ERG lange oprijlanen en allemaal wouden ze de krant in de huisbus...
HUN willen toch een huis met een oprijlaan ? Gaan ze ook maar zelf hun krantje halen....

pi_34327644
Ja wordt je gek van lange oprijlanen. Ik geef er ook niks om, meestal maar 2x dat ze klagen, gewoon keihard vertikken dan houdt het geklaag vanzelf op.

En jah een brievenbus van de zomer. Buitenbus gebruiken aub, ik doe krant erin knak breekt die stok af waar ie opstond. Hehe die dag maar ff geen krant gegeven
JOHNNY HEITINGA
pi_34327758
maar camplo..jij bent wel eens gemeen hoor mede krantenbezorgers...die lang uit gaan
die nog eens speciaal uit lachen...en ze was er nog wel om je te helpen
Salsa Española
pi_34327804
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Salsagirl het volgende:
maar camplo..jij bent wel eens gemeen hoor mede krantenbezorgers...die lang uit gaan
die nog eens speciaal uit lachen...en ze was er nog wel om je te helpen
Dat was die potvis!!! En die is gestopt
Nooit zo hard moeten lachen
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:37:22 #82
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34329513
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hoeveel van deze ernstig stoere acties heb je daadwerkelijk uitgevoerd? In het echt bedoel ik dan, niet je fantasie...
ik had het niet beter kunnen zeggen
Maar ik kan me wel voorstellen dat je soms in je fantasie je frustraties botviert, en zoekt naar de ultieme manier van wraak nemen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 22 januari 2006 @ 02:16:05 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34334282
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:37 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik had het niet beter kunnen zeggen
Maar ik kan me wel voorstellen dat je soms in je fantasie je frustraties botviert, en zoekt naar de ultieme manier van wraak nemen
Hmmm, sja.... alles wat ik hier gezegt heb is wat ik wel eens gedaan heb
Ik ben geen abnormaal persoon, ik ben best een vriendelijke jongen

99 procent van mijn wijk kennen mij ook als een aardige jongen en hebben geen problemen met mij, waarom ? Omdat ze vriendelijk zijn.
Ik laat mij niet afblaffen en ben niemands hondje.... Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).

Als iemand een grote muil tegen mij opentrekt kan hij een grote muil terug verwachten, ik doe gewoon mijn werk, heb echt zelden klachten en dan hoef ik zoiets niet te pikken
( Bovendien ben ik nog wel eens chagi sochtends hehe )
  zondag 22 januari 2006 @ 06:44:25 #84
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34335854
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

99 procent van mijn wijk kennen mij ook als een aardige jongen en hebben geen problemen met mij, waarom ? Omdat ze vriendelijk zijn.
Ik laat mij niet afblaffen en ben niemands hondje.... Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).

Als iemand een grote muil tegen mij opentrekt kan hij een grote muil terug verwachten, ik doe gewoon mijn werk, heb echt zelden klachten en dan hoef ik zoiets niet te pikken
Dat is nog altijd iets anders dan in iemands krant spugen, of zijn krant doorweekt afleveren...
Bewust iemands product (waarvoor betaald is) beschadigd afleveren is een ander verhaal dan mondig zijn en het lijkt me sterk dat je baas dat soort praktijken goedkeurt...
pi_34335903
quote:

[..]

Hoezo "moeten ze maar geld geven"? Niks moeten, ze betalen al dik voor de krant! Verder is het goodwil van de abonnee.
Je draait de wereld wel om zeg. Je staat niet voor HEN zo vroeg op, dat doe je voor JEZELF om wat te verdienen. Je taak is niets meer of minder om de krant te bezorgen volgens de geldende overeenkomst, daar heb je je voor verhuurd. Maar zo te lezen vedien je eigenlijk eerder een schop onder je reet.
pi_34335922
quote:
Kranten kunnen ze in de groene brievenbus ophalen want daar gaat hij in, aan "krant in de huisbus gooien" heb ik geen boodschap. ( Tenzij de deurbus op een normale afstand staat EN makkelijk te bereiken is ( Voor bejaarden maak ik een uitzonderin ).
Telegraaf/DistriQ sukkels

Die doen echt "alles" voor de klant, stelletje kansloze mongolen aan de top daar en ook nog eens continu bezuinigen. Van hen heb ik echt het idee dat er een stel maatpakken met teveel praatjes continu allerlei regeltjes staat te verzinnen zonder rekening te houden met de bezorgers.

Maar als normale bezorger heb je het als het erop neer komt bij problemen het vaak toch wel voor het zeggen
pi_34335930
Edit: Typ dat maar ergens anders ofzo

[ Bericht 47% gewijzigd door Tha_T op 22-01-2006 20:41:24 ]
  Eindredactie Games zondag 22 januari 2006 @ 07:57:12 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34335941
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 08:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij hebt dus totaal geen sociaal leven naast de krant
als kakkerlak heb jij ook geen sociaal leven, dus misschien moetej njullie een keer daten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 22 januari 2006 @ 08:57:03 #89
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34336087
quote:

[..]

En zo is het maar net. Ik heb ook totaal per dag rond de 300 abonnees, en ik heb met 290 geen enkel probleem. Bij veel mensen maak ik ook nog eens een praatje etc, maar er zitten van die rotte appels tussen

Dat verhaal over dat krant niet te hard door de bus doen ken ik onderhand ook wel, maar dat werkt bij mij averechts. Je kiest zelf voor een open, klote brievenbus met een houten ondergrond als vloer, dan moet je niet verwachten dat het geen herrie maakt.
En als je dan vervolgens gaat klagen en ik krijg een klacht binnen, dan krijg je de eerste week de krant met veel lawaai door de brievenbus.

Wat ook altijd leuk is, is de krant 2x vouwen, stukje de brievenbus in, en dan met je vuist er hard tegenaan rammen, dan vliegt die meestal tot aan de woonkamer deur

Of je komt als abonnee netjes vragen of ik misschien kan proberen wat stiller te zijn, of je doet het op een onbeschofte manier, of je dient een klacht in, maar bij de laatste 2 geldt gewoon dat er consequenties aan vast zitten
  zondag 22 januari 2006 @ 09:09:32 #90
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336120
quote:
Op zondag 22 januari 2006 08:57 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

En zo is het maar net. Ik heb ook totaal per dag rond de 300 abonnees, en ik heb met 290 geen enkel probleem. Bij veel mensen maak ik ook nog eens een praatje etc, maar er zitten van die rotte appels tussen

Dat verhaal over dat krant niet te hard door de bus doen ken ik onderhand ook wel, maar dat werkt bij mij averechts. Je kiest zelf voor een open, klote brievenbus met een houten ondergrond als vloer, dan moet je niet verwachten dat het geen herrie maakt.
En als je dan vervolgens gaat klagen en ik krijg een klacht binnen, dan krijg je de eerste week de krant met veel lawaai door de brievenbus.

Wat ook altijd leuk is, is de krant 2x vouwen, stukje de brievenbus in, en dan met je vuist er hard tegenaan rammen, dan vliegt die meestal tot aan de woonkamer deur

Of je komt als abonnee netjes vragen of ik misschien kan proberen wat stiller te zijn, of je doet het op een onbeschofte manier, of je dient een klacht in, maar bij de laatste 2 geldt gewoon dat er consequenties aan vast zitten
EN als jij nou eens een middag hebt dat t slecht gaat met je vriendin (ervanuit gaande dat je i.r.l in staat bent tot het hebben van een vriendin) Je zit in een restaurant, mega stress aan je hoofd, je vriendin huilt en de ober komt checken of ie je ergens mee van dienst kan zijn. Jij reageert bot (wat in principe nogal logisch is) Dan kun jij toch waardering opbrengen voor het feit dat jouw bord met voer de hele keuken rondgaat voor een speciale "rochel"saus?

Payback is payback...

Ik vind het onzin.
  zondag 22 januari 2006 @ 09:21:46 #91
64781 bonke
pipo koeie
pi_34336167
ik heb respect voor degenen die s'morgens heel vroeg hun warme bedje uit moeten om door weer en wind de krant te bezorgen
pies on joe toe
  zondag 22 januari 2006 @ 09:40:10 #92
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34336247
quote:
Op zondag 22 januari 2006 09:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

(ervanuit gaande dat je i.r.l in staat bent tot het hebben van een vriendin)
Ik heb een vriendin ja
Overigens zijn het meestal de vriend(in)loze mensen die zulk soort reacties maken, kansloos

En mij boeit het geen ruk, als ik het fatsoen niet kan opdragen om normaal tegen de ober te reageren, dan maar een rochel in mijn saus. Als ik het zie zitten dan eet ik het niet op, zie ik het niet zitten dan proef ik het waarschijnlijk ook niet.
  zondag 22 januari 2006 @ 09:47:03 #93
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336269
quote:
Op zondag 22 januari 2006 09:40 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin ja
Overigens zijn het meestal de vriend(in)loze mensen die zulk soort reacties maken, kansloos

En mij boeit het geen ruk, als ik het fatsoen niet kan opdragen om normaal tegen de ober te reageren, dan maar een rochel in mijn saus. Als ik het zie zitten dan eet ik het niet op, zie ik het niet zitten dan proef ik het waarschijnlijk ook niet.
Nope, vriendin present....En je maakt mij niet wijs dat jij vind dat je het verdient om zo behandeld te worden..Waar trek je de grens? Vind je het normaal om een knal op je neus te krijgen bij het stoplicht als die persoon vind dat je te dicht op hem reed? Is het logisch dat je een bekeuring krijgt als je een duitse politieagent met du ipv sie aanspreekt?

Je moet werken naar gelang het contract wat je getekend hebt, niets meer. En in dat contract staat heus niet dat je het recht hebt om andermans spullen te vernielen wanneer het jou goeddunkt.
  zondag 22 januari 2006 @ 09:53:57 #94
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34336306
Ik keur het ook niet goed, maar ik ga me niet inhouden. Op het moment van bezorgen ben ik me eigen baas, en als ik zin heb om een grote scheur in die krant te maken dan ga ik mezelf er niet van weerhouden.

Maar zoals ik al zei, ik heb ruim 300 abonnees, en 290 daarvan krijgen gewoon de krant netjes op tijd en meestal helemaal heel. De rotte appels die vaak zeuren krijgen de krant met de meeste schade, en als het echt van die dagelijkse zeikerds zijn die ook altijd naar de klachtenlijn bellen, dan zorg ik zelf wel dat er wat schade op de krant komt

Take it or leave it, ik bezorg al 5 jaar en weet wat ik doe. En dat mensen het er niet mee eens zijn kan ik enigszins begrijpen. Tot je het zelf eens meemaakt
  zondag 22 januari 2006 @ 10:01:13 #95
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336340
quote:
Op zondag 22 januari 2006 09:53 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik keur het ook niet goed, maar ik ga me niet inhouden. Op het moment van bezorgen ben ik me eigen baas, en als ik zin heb om een grote scheur in die krant te maken dan ga ik mezelf er niet van weerhouden.

Maar zoals ik al zei, ik heb ruim 300 abonnees, en 290 daarvan krijgen gewoon de krant netjes op tijd en meestal helemaal heel. De rotte appels die vaak zeuren krijgen de krant met de meeste schade, en als het echt van die dagelijkse zeikerds zijn die ook altijd naar de klachtenlijn bellen, dan zorg ik zelf wel dat er wat schade op de krant komt

Take it or leave it, ik bezorg al 5 jaar en weet wat ik doe. En dat mensen het er niet mee eens zijn kan ik enigszins begrijpen. Tot je het zelf eens meemaakt
Flauwekul

Ik werk zelf al behoorlijk lang in de horeca, en nu sinds een jaar in een hotel. Geloof me, als je ergens schofterig behandeld kunt worden dan is het in een duur hotel. Mensen kijken op je neer en behandelen je ook overeenkomstig. Mijn ervaring is dat je ze het hardste hebt door het te negeren, of het op een volwassen manier terug te koppelen. Dat wil niet zeggen dat ik vervolgens in hun porsche stap en deze even doorjets tot de begrenzer in alle zes versnellingen...

Ik blijf het laf vinden..
  zondag 22 januari 2006 @ 10:05:47 #96
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34336383
Ik begrijp je standpunt wel, maar ieder zijn mening dan maar!

Toch blijf ik 's werelds beste krantenbezorger
En pizzabezorger
En apotheekbezorger
  zondag 22 januari 2006 @ 10:07:24 #97
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336391
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:05 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik begrijp je standpunt wel, maar ieder zijn mening dan maar!

Toch blijf ik 's werelds beste krantenbezorger
En pizzabezorger
En apotheekbezorger
Dat zal dan ongetwijfeld wel....maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waar jij je grens trekt..
  zondag 22 januari 2006 @ 10:10:48 #98
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34336424
Mijn grens ligt bij de abonnee zelf.

Vind meneer/mevrouw dat ik teveel lawaai maak en zeggen ze er iets van op een normale manier, dan neem ik dat professioneel op en zal ik er zeker voor zorgen dat ik minder lawaai maak.
Maar gaat het op een niet normale manier, dan zal ik zeker ook niet netjes terug zijn
  zondag 22 januari 2006 @ 10:11:22 #99
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_34336433
Ik ben ooit eens in november abonnee geworden van het AD, had nooit eerder een krant gehad. Vrijwel elke dag was er een probleem: of de krant werd gewoon niet bezorgd, of hij stak bij regen half uit de brievenbus waardoor hij kletsnat was, of hij was gescheurd enz. enz.

Het jochie had wel het lef om anderhalve maand aan te kloppen met een brede glimlach op z'n smoel. Ik heb hem toen geen cent gegeven en vriendelijk voorgedaan hoe eenvoudig het is om een krant zonder scheuren en volledig in een brievenbus op de mat te droppen
Gevraagd of hij iets van mijn uitleg begrepen had en hij keek me zo aan.
Als hij het komende jaar zou laten zien dat hij van mijn uitleg geleerd had dan kon hij een mooie fooi van mij verwachten.

Helaas bleek het jong hardleers te zijn want de krant werd hierna nog slechter bezorgd, waar ik ook niet echt gek van op keek want puberjochies kunnen gewoon niet tegen kritiek (ik kan het weten want ik ben er ook één geweest )
Toen maar het abonnement opgezegd...

Maar nee, het is natuurlijk altijd de schuld van de abonnee....
  zondag 22 januari 2006 @ 10:20:14 #100
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336524
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ik ben ooit eens in november abonnee geworden van het AD, had nooit eerder een krant gehad. Vrijwel elke dag was er een probleem: of de krant werd gewoon niet bezorgd, of hij stak bij regen half uit de brievenbus waardoor hij kletsnat was, of hij was gescheurd enz. enz.

Het jochie had wel het lef om anderhalve maand aan te kloppen met een brede glimlach op z'n smoel. Ik heb hem toen geen cent gegeven en vriendelijk voorgedaan hoe eenvoudig het is om een krant zonder scheuren en volledig in een brievenbus op de mat te droppen
Gevraagd of hij iets van mijn uitleg begrepen had en hij keek me zo aan.
Als hij het komende jaar zou laten zien dat hij van mijn uitleg geleerd had dan kon hij een mooie fooi van mij verwachten.

Helaas bleek het jong hardleers te zijn want de krant werd hierna nog slechter bezorgd, waar ik ook niet echt gek van op keek want puberjochies kunnen gewoon niet tegen kritiek (ik kan het weten want ik ben er ook één geweest )
Toen maar het abonnement opgezegd...

Maar nee, het is natuurlijk altijd de schuld van de abonnee....
Dat is dus wat ik bedoel...Doe je het op een normale manier, krijg je alsnog je krant verneukt gebracht...
pi_34336642
Wat zijn die krantenbezorgers in dit topic toch zielig zeg
pi_34336747
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef woutabest het volgende:
Wat zijn die krantenbezorgers in dit topic toch zielig zeg
Niet meer als jij ziet wat wij verdienen en hoe rlx onze werkgever is
pi_34336799
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet meer als jij ziet wat wij verdienen en hoe rlx onze werkgever is
oh, dus jij verdient veel en je werkgever is relaxt, dus je mag maar eventjes beslissen wat je met de betaalde kranten van mensen doet?
Heb je nu echt geen verstand van hoe dingen horen in Nederland?
  zondag 22 januari 2006 @ 10:47:44 #104
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34336882
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef woutabest het volgende:

[..]

oh, dus jij verdient veel en je werkgever is relaxt, dus je mag maar eventjes beslissen wat je met de betaalde kranten van mensen doet?
Heb je nu echt geen verstand van hoe dingen horen in Nederland?
Dat probeer ik al 2 dagen aan het verstand van de krantenbezorgers te peuteren hier, maar zonder enig succes...geef het maar op

Daarbij maak je me echt niet wijs dat jij zo gigantisch veel verdient door met een fiets in de regen kranten te bezorgen
pi_34337185
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:47 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Daarbij maak je me echt niet wijs dat jij zo gigantisch veel verdient door met een fiets in de regen kranten te bezorgen
3 uur in de week 300 euro in de maand
pi_34337205
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Yeah right .
pi_34337232
quote:

[..]

=edit= ik kan niet meer rekenen
  zondag 22 januari 2006 @ 11:12:56 #108
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34337273
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef woutabest het volgende:

[..]

dat is dus 13.25 per uur. Dat is meer dan een filiaalmanager, lijkt me zeer stug jongentje

edit, ik heb ergens verkeerd geteld, even opnieuw
Als ik uitga van 4.5 week in de maand dan kom ik nog altijd uit op ¤22,22 per uur....en dat lijkt me al helemaal stug....
pi_34337308
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:12 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Als ik uitga van 4.5 week in de maand dan kom ik nog altijd uit op ¤22,22 per uur....en dat lijkt me al helemaal stug....
je moet het ook eerst rekenen naar een heel jaar, en dan weer terugrekenen naar uren.
pi_34337319
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:12 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Toch is het zo. Ze rekenen een uur voor mijn wijk, maar ik ben in een half uur al klaar.
pi_34337344
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Toch is het zo. Ze rekenen een uur voor mijn wijk, maar ik ben in een half uur al klaar.
Ja, als het welzijn van je kranten je niks kan schelen kan ik het ook in de helft van de tijd
  zondag 22 januari 2006 @ 11:17:47 #112
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_34337368
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je de kranten net zo bezorgt als "mijn" krantenbezorger destijds deed: half in de brievenbus enzo.
Als je ze bezorgd zoals het moet dan zal je waarschijnlijk wel een uur nodig hebben.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:18:02 #113
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34337374
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:14 schreef woutabest het volgende:

[..]

je moet het ook eerst rekenen naar een heel jaar, en dan weer terugrekenen naar uren.
Goed, wat jij wil...¤17,30 per uur dus op jouw manier...Alsnog veel teveel om aan lui te geven die niet eens begrijpen wat normaal gedrag inhoudt...

Maar goed, dat wordt dus een carriere als krantenbezorger de komende 30 jaar?
pi_34337410
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ja, als het welzijn van je kranten je niks kan schelen kan ik het ook in de helft van de tijd
Jonge ik bezorg ze gewoon zoals het moet. Zonder scheuren, helemaal in de bus en netjes gevouwen. Ik doe dat alleen bij lui die me geen geld geven tijdens de kerstdagen. En dat doe ik niet het hele jaar. Ik doe dat een paar dagen lang na dat ik langs ben geweest. En als ik toevallig een keer een natte krant heb gaat hij er bij hun in.
pi_34337462
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Goed, wat jij wil...¤17,30 per uur dus op jouw manier...Alsnog veel teveel om aan lui te geven die niet eens begrijpen wat normaal gedrag inhoudt...

Nee ik doe een opleiding tot ondernemer groothandel, en als ik daarmee klaar ben staat het bedrijf dat ik over 10 jaar over ga nemen van mijn pa al te wachten.
pi_34337487
IK heb wel eens gehad dat er bij mensen zo'n i my bezorger stikker op de bus zat .
  zondag 22 januari 2006 @ 11:25:26 #117
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_34337516
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jonge ik bezorg ze gewoon zoals het moet. Zonder scheuren, helemaal in de bus en netjes gevouwen. Ik doe dat alleen bij lui die me geen geld geven tijdens de kerstdagen. En dat doe ik niet het hele jaar. Ik doe dat een paar dagen lang na dat ik langs ben geweest. En als ik toevallig een keer een natte krant heb gaat hij er bij hun in.
Dit riekt naar afpersing of zie ik dat verkeerd
pi_34337794
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:

[..]

Dit riekt naar afpersing of zie ik dat verkeerd
Nee, gewoon tand om tand. Zij niks voor mij over, ik niks voor hun. Jij zou precies hetzelfde doen. Of zou je die kletsnatte krant bij iemand in de bus gooien die je 10 euro heeft gegeven tijdens de kerst?
  zondag 22 januari 2006 @ 11:42:30 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_34337888
quote:

[..]

Had je maar een vak moet leren.
Zij hebben overigens niet aan jou gevraagd of jij de krant bij ze wil bezorgen.
pi_34337917
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, gewoon tand om tand. Zij niks voor mij over, ik niks voor hun. Jij zou precies hetzelfde doen. Of zou je die kletsnatte krant bij iemand in de bus gooien die je 10 euro heeft gegeven tijdens de kerst?
De abonnee hoeft je niets te geven, je krijgt al salaris en daarmee is het klaar.
pi_34337923
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Had je maar een vak moet leren.
Zij hebben overigens niet aan jou gevraagd of jij de krant bij ze wil bezorgen.
Kijk us 5 post hoger
pi_34337956
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef ThomYorke het volgende:

[..]

De abonnee hoeft je niets te geven, je krijgt al salaris en daarmee is het klaar.
Hoeven ze zeker niet, maar dan hoeven ze ook niet te verwachten dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Diegene die het meeste voor mij over hebben gaan bij mij voor. Ik zorg altijd dat hun een droog krantje hebben.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:46:35 #123
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_34338011
quote:

[..]

Jij krijgt al betaald, en wat de abonee geeft, is extra. Je behoort gewoon je werk goed te doen.
Dus voor iedereen een goede krant, anders neem je er 5 extra mee van het depot, zodat je de natgeregende kunt weggooien.
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
pi_34338407
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:46 schreef msteggink het volgende:

[..]

Jij krijgt al betaald, en wat de abonee geeft, is extra. Je behoort gewoon je werk goed te doen.
Dus voor iedereen een goede krant, anders neem je er 5 extra mee van het depot, zodat je de natgeregende kunt weggooien.
Is geen mogenlijkheid toe om 5 extra kranten mee te nemen. Ze zijn al voor je geteld en zitten met van die spanbandjes bij mekaar gebonden. Je hebt altijd precies genoeg kranten.
pi_34338429
quote:

[..]

Nee ik had nooit natte kranten. Gewoon de klep braaf dichtdoen steeds.
Het is niet relevant of je abbonnees iets voor je over hebben. Jouw baas betaalt jou om hun krant te bezorgen. Daar hebben zij niets mee te maken.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  zondag 22 januari 2006 @ 12:42:12 #126
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34339572
Mag ik wel ff recht zetten dat jullie nou allemaal ervan uit gaan dat kranten bezorgers dictators zijn die hun krantenwijkje onderdrukken...
Ik ben doorgaans er vriendelijk tegen mijn abonee's en probeer alle kranten droog en voor 6 uur in hun bus te hebben.
Ik doe keurig altijd de brievenbus dicht zodat ze niet lopen te stoken voor de rest van de wereld en er is altijd makkelijk met me te praten als er normale klachten zijn ( gewoon vriendelijk vertellen is niet moeilijk toch ).

Maar ik laat me gewoon niet afzeiken, ik ben niet minder dan iemand en gewoon elkaar respecteren is niet moeilijk.
En nee, ik spuug niet in kranten, ik scheur ze niet enz... maar als jij altijd je als een eikel gedraagt krijg je idd de krant die boven op lag of als ik er een te kort heb mag je alvast beginnen met bellen.

Waarom ? Ik hou liever die aardige mensen aardig dan dat die eikel een gave krant krijgt...

Dan ben ik maar een harde klootzak... ik denk dat jullie het allemaal zo zouden doen
  zondag 22 januari 2006 @ 12:43:44 #127
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34339608
quote:

[..]

Niet waar
Ik heb gewoon een snelle wijk en zoals ik al zei is het minder dan 300.

Je krijgt betaald per wijk he, niet per uur.
Hun boeit het niet hoe snel je met die wijk klaar bent, dit krijg je ervoor en de rest zoek je maar uit....
  zondag 22 januari 2006 @ 13:04:27 #128
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34340343
quote:

[..]

moet je paar keer bij mij proberen; garandeer je dat je dan ontslag aan je puberbroekje hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 22 januari 2006 @ 13:58:45 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34342161
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

moet je paar keer bij mij proberen; garandeer je dat je dan ontslag aan je puberbroekje hebt.
Goh.. en jij kan de krant wel overtuigen mij te ontslaan
Knap hoor
Mensen moeten niet denken dat ze het ontslag van de krantenbezorger in eigen handen hebben, is een erg foute gedachte
pi_34342629
Hahaha, denken dat je de bezorger kan ontslaan.

Ik heb maand of 2 geleden wijk overgenomen van een ander, en zo'n gast die kreeg de krant altijd rond 06:15. Alleen ik had de wijk zo ingedeeld dat dat huis meer naar achteren kwam te liggen.

Die kuthond klagen dat de krant te laat kwam, ik dacht wtf, ik was 06:55 thuis dus dat kan helemaal niet. Nu had die fag dus een magnetron in de keuken staan met tijdsaanduiding, en ik een horloge. Dus 2 dagen lang geflitst met me phone en ja hoor 2 dagen gewoon klachten. Dus ik het laten zien aan rayonleidster, die heeft de klachten als onterecht verklaard zijn niet aangeslagen, en betreffende abonnee is 1 jaar niet welkom bij de krant.

Daarbij bepalen wij wel zeker hoe en wat. Je moet de mensen gewoon met respect behandelen zolang dat wederzijds is, is er niks aan de hand. Maar de blaftekkel die gaat klagen omdat ie eens zijn krant 5-10 mins te laat krijgt, die krijgt het heel zuur. Geen enkele krant meer die heel is, en hij maakt maar hard dat ik het met opzet doe.

De rayonleiders weten echt wel hoe sommige mensen mierenneukerig zijn. Zelfde als die nieuwjaarskaartjes. We verwachten niks, maar ga me niet afblaffen van oei daar komt een geldklopper. Dan nog ben ik de krantenbezorger, en dan nog hoef ik niet zo nodig een andere baan.
JOHNNY HEITINGA
pi_34342806
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Je bent echt dom hè.
Per uur verdienen we relatief heel erg veel, maar er is maar maximaal 2 uur per dag voor de krantenbezorger.

Anders zou een carrière op zeker wel lonend zijn hè.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 22 januari 2006 @ 14:49:32 #132
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_34343855
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:18 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je bent echt dom hè.
Per uur verdienen we relatief heel erg veel, maar er is maar maximaal 2 uur per dag voor de krantenbezorger.

Anders zou een carrière op zeker wel lonend zijn hè.
Spreekt het opperhoofd der krantenbezorgers...
Je noemt mij dom maar bent zelf te achterlijk om sarcasme te herkennen als t recht voor je neus staat...

Bosmongool, ga in iemands krant spugen ofzo...Je mag verder praten als je iq met 20 puntjes gestegen is tot een mooie ronde 60...
  zondag 22 januari 2006 @ 15:08:45 #133
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34344487
Nou als ik de hele dag door kon kranten lopen dan deed ik dat idd wel
Veel beweging en lekkere loon....
  Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 17:04:01 #134
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34348113
quote:
Op zondag 22 januari 2006 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoezo "moeten ze maar geld geven"? Niks moeten, ze betalen al dik voor de krant! Verder is het goodwil van de abonnee.
Je draait de wereld wel om zeg. Je staat niet voor HEN zo vroeg op, dat doe je voor JEZELF om wat te verdienen. Je taak is niets meer of minder om de krant te bezorgen volgens de geldende overeenkomst, daar heb je je voor verhuurd. Maar zo te lezen vedien je eigenlijk eerder een schop onder je reet.
Volledig met bovenstaande reactie eens, klanten moeten natuurlijk wel normaal doen als jij als bezorger je werk gewoon volgens de normen doet.

Echter een "extra'tje" verwachten met oud & nieuw, en dan ook nog eens boos worden als je die niet krijgt getuigt van behoorlijk wat lef

Daar komt nog bij dat de lonen van bezorgers dus hoog genoeg zijn om het werk wat ze doen te kunnen dekken (dat is verschillende keren in dit topic vermeld) dus gewoon kappen met zeiken en je werk doen

Straks moeten we iedere werknemer in Nederland, die al dan niet indirect iets voor klanten doet, nog een fooi geven omdat we anders verminkte of zelfs helemaal geen producten meer krijgen
Tevens -purist.
pi_34349903
Edit: Je hoeft er niet op in te gaan

[ Bericht 80% gewijzigd door Tha_T op 22-01-2006 20:44:07 ]
  Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 19:43:55 #136
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34353443
reactie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Tha_T op 22-01-2006 20:45:31 ]
Tevens -purist.
pi_34356206
En weer open
pi_34356245
Zo, en nou is het klaar.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:52:33 #139
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_34361822
quote:

[..]

Moraalridder... even kijken wat jij doet als iemand jou op je werk "dist".
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:00:28 #140
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_34362152
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:52 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Moraalridder... even kijken wat jij doet als iemand jou op je werk "dist".
Denk je dat alleen krantenjongens kritiek krijgen ? Als ik elke keer "wraak" zou moeten nemen op een ontevreden klant dan was ik allang mijn baan kwijt of waren we de klanten kwijt.
Kritiek is gewoon een deel van je werk, je zult het moeten accepteren en ervan leren.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:19:38 #141
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34362866
Sja... of je kan halve/natte/kapotte kranten in zijn brievenbus doen....
Moeilijk hoor.. ik slaap er nog een nachtje over
pi_34367347
Of je nu kranten bezorgd, of zoals ik met de bus rond rijd, het komt allemaal op hetzelfde neer. Wie mij met respect behandeld en vriendelijk is, zal ik ook helpen met aansluitingen, het goedkoopste van de verschillende tarieven aanrekenen enz... . wie mij gaat lopen uitschelden, die kan dat dus vergeten, of vliegt uit mijn bus. (vraag ik een keer, anders laat ik die klant dus uit de bus halen door de politie, die komen namelijk altijd als ik ze oproep. Kwestie van knopje te drukken) Ik begrijp heel goed dat een klant lastig is als de vorige bus niet geweest is, en ik kan/zal voor de klant altijd proberen uit te zoeken wat de oorzaak is. Maar dat geeft nog altijd niemand het recht om aggresief te gaan doen. Ik kan vrij veel hebben, maar schelden niet. Ik zal altijd fatsoenlijk en beleefd blijven tegenover de klant, ook al heeft hij ongelijk. Maar de consequenties ( boetes, abbonement inhouden, ... ) volgen altijd, en ik zal altijd als laatst lachen. Klant is koning, maar ik ben keizer

[ Bericht 24% gewijzigd door Cityfm op 23-01-2006 02:24:42 ]
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 02:23:17 #143
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34367375
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:19 schreef Cityfm het volgende:
Of je nu kranten bezorgd, of zoals ik met de bus rond rijd, het komt allemaal op hetzelfde neer. Wie mij met respect behandeld en vriendelijk is, zal ik ook helpen met aansluitingen, het goedkoopste van de verschillende tarieven aanrekenen enz... . wie mij gaat lopen uitschelden, die kan dat dus vergeten, of vliegt uit mijn bus. Ik kan vrij veel hebben, maar schelden niet. Ik zal altijd fatsoenlijk en beleefd blijven tegenover de klant, ook al heeft hij ongelijk. Maar de consequenties volgen altijd, en ik zal altijd als laatst lachen. Klant is koning, maar ik ben keizer
de bus ?
pi_34367400
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:23 schreef Sebasser het volgende:

[..]

de bus ?
Buschauffeur ja . Niet hetzelfde als kranten bezorgen, maar in de discussie hier komt het op hetzelfde neer. beleefdheid en respect telt voor elk beroep. Of je nu vakken vult, of een of andere topfunctie hebt.
pi_34367432
En zo is het maar net
  Spellchecker maandag 23 januari 2006 @ 03:03:49 #146
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34367709
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:26 schreef Cityfm het volgende:

[..]

Buschauffeur ja . Niet hetzelfde als kranten bezorgen, maar in de discussie hier komt het op hetzelfde neer. beleefdheid en respect telt voor elk beroep. Of je nu vakken vult, of een of andere topfunctie hebt.
En laat jij ook expres klanten de bus missen die jou met oud & nieuw geen fooi geven?
Tevens -purist.
  maandag 23 januari 2006 @ 03:55:08 #147
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34367946
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Goh.. en jij kan de krant wel overtuigen mij te ontslaan
Knap hoor
Mensen moeten niet denken dat ze het ontslag van de krantenbezorger in eigen handen hebben, is een erg foute gedachte
krantenbezorgers die denken dat ze ongenaakbaar zijn, dát is pas een foute gedachte.
en anders weet ik nog wel 100 andere manieren om lui zoals jij het leven behoorlijk zuur te maken zonder dat jij d'r iets tegen kan doen whehehe
pi_34368460
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:55 schreef dr.dunno het volgende:
krantenbezorgers die denken dat ze ongenaakbaar zijn, dát is pas een foute gedachte.
en anders weet ik nog wel 100 andere manieren om lui zoals jij het leven behoorlijk zuur te maken zonder dat jij d'r iets tegen kan doen whehehe
De meeste uitdelers pikken echt wel de goede krantenbezorgers eruit. Dus inderdaad, als diegene als goede bezorger bekend staat, weinig klachten etc. hoef je niet te verwachten dat ie ontslagen wordt. Zo dom zijn de werkgevers nou ook weer niet. Hooguit een andere wijk en anders gewoon een pak slaag voor [betreffende abbonnee]

Overigens wel triest ja om keer op keer te zeggen dat je 's werelds beste krantenbezorger/ pizzakoerier/ apotheekjosti bent als je gewoon goed je werk doet
pi_34368528
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Spreekt het opperhoofd der krantenbezorgers...
Je noemt mij dom maar bent zelf te achterlijk om sarcasme te herkennen als t recht voor je neus staat...

Bosmongool, ga in iemands krant spugen ofzo...Je mag verder praten als je iq met 20 puntjes gestegen is tot een mooie ronde 60...
Ik schat dat mijn IQ stukken hoger ligt dan het jouwe, in fact, ik weet het zeker
JOHNNY HEITINGA
pi_34368541
quote:

[..]

Doe eens dan.
JOHNNY HEITINGA
pi_34368552
Velen vergeten dat ZONDER abonnees GEEN krantenwijkje en dan niks verdienste, sterker nog geen krant.
Hoe triest moet je wel niet wezen als je een abonnee met een pak slaag gaat bedreigen. Misschien gaat dat wel nog op in de Riffgebergte. Ronduit puberaalprimitief.
pi_34368598
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Velen vergeten dat ZONDER abonnees GEEN krantenwijkje en dan niks verdienste, sterker nog geen krant.
Hoe triest moet je wel niet wezen als je een abonnee met een pak slaag gaat bedreigen. Misschien gaat dat wel nog op in de Riffgebergte. Ronduit puberaalprimitief.
Misschien kan je het bij libbele.nl of margriet.nl eens proberen, maar een vrouw wordt op Fok! nou eenmaal niet gezien als volwaardige discussiepartner. Sorry.
pi_34368614
quote:
Die 1,5% van de abonnees die lastig is zal de krant waarlijk geen fuck uitmaken. 98% van de abonnees zijn prachtige moraalburgers waar je nooit last van hebt. Dus een abonnee met een pak slaag bedreigen, haha, zal niet heel erg effectief zijn want dan vlieg je er meteen uit. Als de abonnee zonder iets te zeggen zijn abo op de krant opzegt, heeft de bezorger echter WEL wat bereikt.

Onorthodox dat wel.
JOHNNY HEITINGA
pi_34368616
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:45 schreef Youssef het volgende:

[..]

Misschien kan je het bij libbele.nl of margriet.nl eens proberen, maar een vrouw wordt op Fok! nou eenmaal niet gezien als volwaardige discussiepartner. Sorry.
Ga een poosje met je opblaasbootje spelen.
pi_34368624
Ontopic blijven jongens/dames
JOHNNY HEITINGA
pi_34368625
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:47 schreef Camplo het volgende:

[..]

Die 1,5% van de abonnees die lastig is zal de krant waarlijk geen fuck uitmaken. 98% van de abonnees zijn prachtige moraalburgers waar je nooit last van hebt. Dus een abonnee met een pak slaag bedreigen, haha, zal niet heel erg effectief zijn want dan vlieg je er meteen uit. Als de abonnee zonder iets te zeggen zijn abo op de krant opzegt, heeft de bezorger echter WEL wat bereikt.

Onorthodox dat wel.
Zonder abbonnees geen wijk valt onder dezelfde dooddoeners als de catogorie argumenten als "zonder transport staat alles stil". Nou ja, boeien.. voor jou 10000 anderen, dat geldt ook voor abbonnee's.
pi_34368634
Zeg dat, zonder abonnees geen wijk
Nederland is nog nooit massaal voor iets te porren geweest, ga ze maar eens overtuigen dat wij slecht zijn.
Vanochtend geen klachten wel een fucking zwerver die bij een flat lag te slapen en ik moest half over hem heen stappen
JOHNNY HEITINGA
pi_34368660
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:47 schreef Camplo het volgende:

[..]

Onorthodox dat wel.
Het enige wat ie bereikt is een lagere krantenomzet en dat hij de krant niet hoeft te bezorgen. Er zijn andere kranten zat die hem graag een abo aanbieden want de concurrentie is hard met een relatief kleine markt.
pi_34368702
Kranten een kleine markt?
Pardon me?
JOHNNY HEITINGA
pi_34368815
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:03 schreef Camplo het volgende:
Kranten een kleine markt?
Pardon me?
Er zijn al veel kranten genoodzaakt geweest om te fuseren om de kosten te drukken. Er is ook al jaren een trend aan de gang dat alle kranten kampen met abonnee terugloop.
Wat aan nieuws is kan je ook in principe op het internet vinden.
pi_34368837
Jah maar de krant is te traditioneel. Internet nieuws krijgt de krant vooralsnog niet weg.
En bij veel mensen hoort de krant er gewoon bij.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 23 januari 2006 @ 08:24:15 #162
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34368868
quote:

[..]

Nou.... leg eens uit.... wat wou je dan allemaal doen
Wat kan jij doen om mij te schenden.... ik weet niet of je het weet... maar het is een BIJbaan.... maar goed.... ben benieuwd
quote:
Grappig dat jij over abonnees inelkaar meppen begint...
Waar lees jij dat iemand van ons over het mishandellen van abonnees begint ?
Ik vind de gedachte doch erg grappig

Trouwens... vanochtend met -7 graden wel 2 extra wijken gelopen, dus dat was wel aardig van me dacht ik zo
pi_34368879
Een abbonnee houdt van zijn kranten (de vaste abbonnee dan), die heeft dus helemaal niet zoveel vrije keus. Temeer omdat er maar 2 verschillende bezorgers zijn, de DistriQ bezorgers: Telegraaf + Financieel Dagblad en de Koplopers: Volkskrant, AD, Trouw, ND, Zaman/Kidsweek en de middagkranten zoals NRC, Parool, Reformatorisch Dagblad...

En een Telegraaf abbonnee stapt echt niet zomaar over naar de Volkskrant en vice versa.

En de eerste bezorger die moeilijk gaat doen over het verlies van 1 adres moet ik nog tegenkomen. Ten eerste komen er dagelijks abbonnee's bij en gaan er evenveel weer weg en als je het uitrekent is een abbonnee maar 1,50 euro per maand waard.

Maargoed, dit gaat om extreme gevallen. Ik heb met geen enkele abbonnee problemen, 3 mensen hebben mij niets gegeven dit jaar. Ik bezorg meer dan 5 jaar dezelfde abbonnee's, 1 daarvan verzint telkens een smoes, de ander zegt doodsimpel dat ik niet langs mag komen en van 1 heeft zijn bijdehandte vrouw zich kennelijk los weten te wringen van de ketting in de keuken en me vriendelijk bedankt voor de nieuwjaarswensen.

En om mijn waardigheid nou te gaan verspelen omdat 3 van die azijnpissers die terug te vinden zijn in de jaarlijkes KLB topics ... nou nee Lekker belangrijk, als ik toevallig een krant moet bezorgen en ik heb de keuze tussen de natte krant geven aan een adres waar ik een vriendelijk gesprek + 10 euro van heb gekregen en iemand die niets heeft gegeven is de keuze simpel.

Maar verder ga ik echt niet van tevoren berekenen en controleren of ik niet heel toevallig een natte krant overhou om maar de azijnpissers te voorzien van de natte krant. Nee, daar ga ik me echt niet druk om maken
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef Youssef het volgende:
Zo, en nou is het klaar.
pi_34368881
En toch, echt koud voelde het niet aan. Had niet eens handschoenen
JOHNNY HEITINGA
pi_34368895
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef -Splash- het volgende:
Ach, het meiske heeft problemen met PI's lezen.
pi_34369089
quote:

quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:20 schreef Youssef het volgende:
Hooguit een andere wijk en anders gewoon een pak slaag voor [betreffende abbonnee]
  maandag 23 januari 2006 @ 09:00:59 #167
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34369184
En jij neemt dat serieus ?
In dit geval:

Het was koud vanmorgen en ik zag iemand lekker warm koffie drinken in zijn warme huis... morgen blaas ik zijn huis op.

Bel je de politie alvast ?
pi_34369396
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef -Splash- het volgende:
En jij neemt dat serieus ?
In dit geval:

Het was koud vanmorgen en ik zag iemand lekker warm koffie drinken in zijn warme huis... morgen blaas ik zijn huis op.

Bel je de politie alvast ?
De laatste die ik serieus zal nemen is een primitieve relmarokkaan. Juist daarom heb ik het aangehaald vanwege het stalkgedrag dat deze persoon vertoont.

Maar dat kon jij natuurlijk niet weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Nikita op 23-01-2006 09:25:47 (typo) ]
  Eindredactie Games maandag 23 januari 2006 @ 09:19:25 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34369436
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:48 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ga een poosje met je opblaasbootje spelen.
he, een semi leuke grap en dat van een vrouw
  Eindredactie Games maandag 23 januari 2006 @ 09:21:31 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34369469
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Er zijn al veel kranten genoodzaakt geweest om te fuseren om de kosten te drukken.
kleine suffertjes zijn idd gefuseerd
pi_34369754
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:03 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En laat jij ook expres klanten de bus missen die jou met oud & nieuw geen fooi geven?
Nee hoor, zo zielig ben ik niet. Trouwens, als ze hun bus missen kunnen ze al geen fooi geven ik ben al blij met het snoepje dat ik af en toe van een oud vrouwtje krijg
  maandag 23 januari 2006 @ 10:33:58 #172
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34370771
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Overigens wel triest ja om keer op keer te zeggen dat je 's werelds beste krantenbezorger/ pizzakoerier/ apotheekjosti bent als je gewoon goed je werk doet
Kan je nagaan hoe trots ik er op ben
  maandag 23 januari 2006 @ 10:57:45 #173
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34371344
Vriezen je klote er nou niet af als je met dit weer s,ochtends op de fiets zit, youssef?
  maandag 23 januari 2006 @ 11:25:29 #174
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34372044
Mijne iig wel
pi_34372162
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Vriezen je klote er nou niet af als je met dit weer s,ochtends op de fiets zit, youssef?
Heb ik een hele goede oplossing voor
Gewoon een oud skipak van mijn ouders (zo'n ding dat uit 1 deel bestaat waar je jezelg in moet hijsen). Jas eroverheen en je hebt het lekker warm. En niemand die het ziet dat je in een skipak rond loopt want hij is gewoon zwart met een jas eroverheen.
pi_34372924
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:25 schreef Youssef het volgende:
Temeer omdat er maar 2 verschillende bezorgers zijn, de DistriQ bezorgers: Telegraaf + Financieel Dagblad en de Koplopers: Volkskrant, AD, Trouw, ND, Zaman/Kidsweek en de middagkranten zoals NRC, Parool, Reformatorisch Dagblad...

En een Telegraaf abbonnee stapt echt niet zomaar over naar de Volkskrant en vice versa.
Dat is niet overal zo, van mij mogen ze overstappen op een andere ochtendkrant.
Ik bezorg namelijk alle ochtendkranten van de hele wijk, kortom ze zouden dan toch niet van me af komen.
Ik heb lekker geen plaatje.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:13:15 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34373484
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heb ik een hele goede oplossing voor
Gewoon een oud skipak van mijn ouders (zo'n ding dat uit 1 deel bestaat waar je jezelg in moet hijsen). Jas eroverheen en je hebt het lekker warm. En niemand die het ziet dat je in een skipak rond loopt want hij is gewoon zwart met een jas eroverheen.
Je bedoelt: Niemand die het ziet, want ze liggen allemaal nog in hun bed te meuren rond dat tijdstip
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef ShilkA het volgende:

[..]

Dat is niet overal zo, van mij mogen ze overstappen op een andere ochtendkrant.
Ik bezorg namelijk alle ochtendkranten van de hele wijk, kortom ze zouden dan toch niet van me af komen.

Ik zou als ik jou was ook overwegen om pizzabezorger, albert, srv man,collecteur EN jehova getuige te worden om de chaos helemaal compleet te maken
pi_34375202
En wat als je nu wel gezien wordt in zo'n skipak? Vergaat de wereld dan?

Ik draag iig altijd een skibroek op de brommer als het erg koud is...
pi_34377294
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
Je ballen trekken wel zo ongeveer naar je keel

Maar dit jaar heb ik er eigenlijk weinig last van Thermobroek + gewone broek erover heen wil do. Alleen vingers en gezicht krijgen het zwaar te verduren (op de brommer.. )
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:25 schreef -Splash- het volgende:
Mijne iig wel
Hej, je hebt een icoon.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef woutabest het volgende:
En wat als je nu wel gezien wordt in zo'n skipak? Vergaat de wereld dan?

Ik draag iig altijd een skibroek op de brommer als het erg koud is...
Wat boeit dat nou als mensen je zien... alsof zij er wat van gaan zeggen ofzo? Van een skibroek alleen zie je niet eens zoveel, als het zo gigantisch regent soms doe ik ook mijn motorbroek aan.

Maar fietsend de krant bezorgen heb ik ook een hekel aan . Je kunt je zo dik aankleden als je wil.. na tig kranten zit je kleding vol zweet.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:57:46 #180
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_34378529
Daarom is een brommer ook zo handig
  maandag 23 januari 2006 @ 15:21:41 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34379368
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Youssef het volgende:

Hej, je hebt een icoon.
[..]
ja! En een toepasselijke
pi_34379458
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Daarom is een brommer ook zo handig
Peugeot Fox?

En hoe ziet jouw dagindeling er trouwens uit? Volg je iets als school? Je moet wel binnenlopen met al die baantjes, maar lijkt me erg lastig in te plannen (of je kan gewoon goed tegen weinig slaap )
pi_34383647
Tering wat kleden jullie je allemaal aan.
Ik sta op in een boxer --> trainingsbroek aan, trui aan, of longsleeve en jas erover heen.

Vingerloze handschoenen, pet op, sjaal om klaar.

Skipakken enzo haha het is fucking moedertje Rusland niet!
JOHNNY HEITINGA
pi_34383735
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:24 schreef Camplo het volgende:
Tering wat kleden jullie je allemaal aan.
Ik sta op in een boxer --> trainingsbroek aan, trui aan, of longsleeve en jas erover heen.

Vingerloze handschoenen, pet op, sjaal om klaar.

Skipakken enzo haha het is fucking moedertje Rusland niet!
Thermobroek + spijkerbroek, bergschoenen, trui + jas en die vingerloze handschoenen + helm.

Als je dichtbij het kantoor woont + fiets is het nog redelijk te doen hoor. Maar ik moet eerst met de brommer 6 km naar het kantoor, en op de helft valt je neus er dan al af.
pi_34383927
Thnx voor de krant iedere morgen jongens! Ben er erg blij mee. Mijn krantebezorger is een dikke neger. Ik schrok wel even toen ie voor de deur stond. Maar toen hij met een brede smile zijn witte tanden liet zien en mij een gelukkig nieuwjaar wenstte zag ik meteen dat het goed was. Ik heb vijf euro gegeven, is dat te weinig?
pi_34384074
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef zatoichi het volgende:
Thnx voor de krant iedere morgen jongens! Ben er erg blij mee. Mijn krantebezorger is een dikke neger. Ik schrok wel even toen ie voor de deur stond. Maar toen hij met een brede smile zijn witte tanden liet zien en mij een gelukkig nieuwjaar wenstte zag ik meteen dat het goed was. Ik heb vijf euro gegeven, is dat te weinig?

Nee, das goed.
  maandag 23 januari 2006 @ 20:30:35 #187
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34390303
quote:

[..]

Nou.... leg eens uit.... wat wou je dan allemaal doen
Wat kan jij doen om mij te schenden.... ik weet niet of je het weet... maar het is een BIJbaan.... maar goed.... ben benieuwd
bijbaan of niet en lage marge of niet, de lul ben je dan zeker als je oorlog met me zoekt door me m'n krant te onthouden.

en dan is met dit weer het resultaat van de nacht van tevoren de oprit natgooien met warm water [dat sneller bevriest dan normaal water] wel het minste waar je mee te maken krijgt.

maar gelukkig hebben we hier een hele goede krantenbezorger die altijd netjes de krant op tijd en in goede orde aanlevert, dus die krijgt met kerst ook altijd 5-10 euro van ons; tuig zoals jij weren we
  maandag 23 januari 2006 @ 21:04:06 #188
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34391819
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

bijbaan of niet en lage marge of niet, de lul ben je dan zeker als je oorlog met me zoekt door me m'n krant te onthouden.

en dan is met dit weer het resultaat van de nacht van tevoren de oprit natgooien met warm water [dat sneller bevriest dan normaal water] wel het minste waar je mee te maken krijgt.

maar gelukkig hebben we hier een hele goede krantenbezorger die altijd netjes de krant op tijd en in goede orde aanlevert, dus die krijgt met kerst ook altijd 5-10 euro van ons; tuig zoals jij weren we
Och och, je word vast een zeker gepest door je werkgever als ik je reactie leest.
En aan je reactie te zien ben je nog een zielig mannetje ook
pi_34391902
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef -Splash- het volgende:

Och och, je word vast een zeker gepest door je werkgever als ik je reactie leest.
En aan je reactie te zien ben je nog een zielig mannetje ook
Grote praatjes
Denkt dat ie kan "winnen" van iemand die zijn adres weet.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:06:19 #190
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_34391920
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef zatoichi het volgende:
5 euro is meer dan genoeg
Dat is gewoon een jaar lang een keurige droge krant haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')