Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:41 schreef Youssef het volgende:
WTF, alsof de krant wat doet met jouw klacht
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
En natuurlijk kan meneer de eerst komende weken geen 'hele' krant ontvangen.
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:40 schreef MeneerMuis het volgende:
(Doordeweeks moeten ze voor 7:00 erin liggen, maar op zaterdag voor 8:00 )
Boh, totally pwned by a n44b.quote:http://www.ad.nl
De ochtendeditie wordt van maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bij u bezorgd, op zaterdag voor 7.30 uur.
Zoals?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik bezorg al 5 jaar de krant in de ochtend, en ja PcM (bedrijf van deze krant) doet wel degelijk wat aan zulk soort klachten![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:52 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar dat is het risico als je mij in de vroege morgen uitscheld voor alles en nog wat![]()
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Maar ik doe ook de krant, ik maak dat ook wel eens mee. Vooral mensen die geen geld geven tijdens het rond gaan van de kaartjes tussen kerst en oud en nieuwAls het regent krijgen die mensen altijd de krant die bovenop lag, dus helemaal nat is. Of ik steek hem half in de bus dat hij alsnog nat regent. En soms haal ik een roggel uit mijn neus en tuf ik erop.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
En is het dan zo gek dat de werkeloosheid onder de jeugd zo groot is. Tuig zo als jou wil niemand natuurlijk hebben.
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik voorspel een grootse carriere voor jou.. Wat een instelling zegIk mag hopen dat het opvalt, dat hij een klacht indient en dat je op zoek mag naar een ander baantje. Nee jij gaat ver komen
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genietenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als een abbonnee je nou voor lul zet dan mag je van mij wraak nemen, ook als het van de paupergeneratie wannabe reacties zijn uit de jaarlijkse grootpraat topics in KLB over de kaartjes.Maar om je aandeel nou te eisen
Ik bezorg zelf de VK (bij ons is het AD in de minderheid. Dus wijken van VK en een paar abbonnee's van het AD/TR etc.), maar volgens mij was het altijd 7.30.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb naast kranten bezorgen nog 3 baantjes, wat ik ook serieus neem![]()
Ik heb gewoon te vaak last van die chagerijnige abonnees, dus dan los ik het probleem ook zelf op![]()
@Youssef: Bel naar het hoofdkantoor en je zult uit ieder zijn mond horen dat het 8:00 is, zelfs op de bezorgersovereenkomst staat dat vermeld. En al zou je gelijk hebben (wat nu niet van toepassing is) dan kwam de krant alsnog 28 minuten te 'vroeg' binnen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb tenminste werk, aan jou naam te zien zul jij wel werkloos thuis zitten en van een uitkering genieten![]()
party pooperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg kap es met dat getroll.
Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Blijkbaar welNog nooit klachten gehad. Moeten ze maar geld geven. Ik sta elke morgen om half 6 voor ze op. Als ze dan niks voor me over hebben, heb ik dat ook niet voor hun.
Dat is juist grappig, die mensen zijn chagerijnig voor het leven, sterver vroegtijdig aan een vervelende ziekte en zijn levensmoe.Gewoon netjjes terugpraten, hij kan toch niks doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.
En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...
Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef -Splash- het volgende:
Bij mij hoeven ze dat iig niet te doen
Ik begin ze dan gewoon keihard te dissen haha
Geweldig dat ze dan de krant willen bellen en dat ze dan denken dat ik ontslagen word ^^
Maar goed, ik loop weer een wijk met allemaal vriendelijke en aardige mensen
Wie geen fooi geeft komt bij mij helemaal achteraan het rijtje te staan. Mensen die niet thuis waren en dan als nog 's ochtens om 6 uur met een fooitje aan de deur staan komen bovenaan het rijtje te staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Newsflash, daar krijg je voor betaald mongool...Fooi is EXTRA, niet vanzelfsprekend...
Lijkt me grappig als ik een keer een fluim in mijn krant vind...kwestie van de dag erna ietsjes vroeger opstaan en de krantenjongen pas echt iets te klagen geven...![]()
Meestal rond 1:00quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een gek! Sta jij 03:45 uur op voor de krantenHoe laat ga jij 's avonds slapen dan?
Begin je als abbonnee wel gelijk je dag met een schaterlach...Zo'n ali b voor je deurquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?![]()
Tsjah, je bent altijd vroeg klaar ook als voordeel, maar ze raken wel verwendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:08 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga gewoon elke dag 03:45 me bed uit omdat vele abonnees het prettig vinden de krant mee te nemen naar d'r werk, en ze dan meestal al 6:00 weggaan.
Ik kan er ook voor kiezen pas 05:45 me bed uit te gaan en dan ben ik alsnog op tijd klaar, maar op dat moment denk ik eens niet aan mezelf maar aan de abonnees.
En dan kom je alsnog die paupers tegen die beginnen te mekkeren als ze hun krantje wat later krijgen...
Ik vond het hooguit respectloos dat hij zo tegen mij tekeer ging, hij had ook netjes kunnen melden of ik volgende keer wat vroeger kan komen of iets dergelijks (zelfs daar heeft hij geen recht op omdat ik altijd zo vroeg mogelijk ben, maar goed), maar zonder dat ik ook maar iets terug kon zeggen begon die met vloeken en tieren.
Jij hebt dus totaal geen sociaal leven naast de krantquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:12 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Meestal rond 1:00![]()
En daarnaast ben ik ook nog pizzabezorger, bezorger bij de apotheek, bezorger van de Telegraaf op zondag, klachtenbezorger van de avondkrant![]()
Een beetje respect mag ook wel voor deze heer![]()
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, al is de klacht onterecht je hebt gewoon de hele krant af te leveren...
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Volgend jaar geeft hij weer fooi ^^
Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Och, iemand gooide de deur voor mijn neus dicht en zei dat ik "Op moest rotten" met oud en nieuw
Maar dat geeft niet.... ik beschouw 2006 dan maar als een leermoment voor die man, met veel natte kranten en af en toe vergeet ik hem
Volgend jaar geeft hij weer fooi ^^
Ja, maar veder kan je niets gezien je bezetting 's avonds (want dat is vast + dagelijks) en 's ochtends (ook vast + dagelijks). Ik zou zeggen...zoek wat leuks. Je kunt net zo goed fulltime werken, want zo zul je overdag volgens mij ook weleens suf rondlopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Daarom vind ik mezelf ook 's werelds beste (kranten)bezorger
Wel een leuk ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:11 schreef XiChico het volgende:
[..]
O, jij gaat freestylend voor de deur staan battlen met Lange Frans & Baas B?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?
Of als je net de kroeg uit komt rollen en je moet meteen de kranten doen is het ook leuk om eroverheen te zeikenquote:
Haha, ehmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Haal jij ook wel eens voor de gein de krant door een plas water?
Mooi tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Of zegt hij zijn abonnement op en neemt een andere krant...
Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel een leuk idee
Nee... meestal komt het neer met "Val ff door je met je grafkop voor ik die krant anaal bij je inbreng stomme flapmongool"... maar "Jij gaat mee naar Diemen-Zuid" zeggen is natuurlijk ook wel grappig
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:19 schreef -Splash- het volgende:
Mooi toch
Krantje minder elke ochtend voor mij ^^ scheelt toch weer!
Hoeveel van deze ernstig stoere acties heb je daadwerkelijk uitgevoerd? In het echt bedoel ik dan, niet je fantasie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen![]()
Nooit een avatar ingevuldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit gedeelte is mij volslagen onduidelijk. Overigens ben ik er heilig van overtuigd dat je in t echte leven "sorry meneer, ik zal t niet meer doen" zegt tegen zo'n persoon...
On a personal note, je avatar doet t niet, fix it!
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat ook leuk is, is bij een bepaalt huis een week lang de krant van de dag ervoor in de bus doen![]()
!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef Youssef het volgende:
Maar verder wel kneuzewerk, ga een vak leren ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |