'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.ipanema.com
is een veel mooier strand dan Copa Cabana in Rio![]()
Ja er doen veel spookverhalen de ronde over Braziliëquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'
Ik heb een keer tips gelezen over veiligheid in acht houden bij het oppikken van sexpartners in gaytenten. 1 Van die tips was: ga nooit met iemand mee naar huis en neem hem ook niet mee naar je huis, er zijn genoeg sexmotels aan de kant van de weg.
![]()
![]()
is het weer zoverquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:54 schreef davidov het volgende:
*struikelt over drempel*
Gewoon niet uitnodigen over de drempelquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het weer zover
heb je weer met Bachus zitten borrelen ?![]()
Wazige manier van tequilla drinken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:00 schreef davidov het volgende:
Ik zal me morgen niet afvragen wat dat zout in mn oor deed
Hey een foto van mij onder de douchequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]Wat leven in de brouwerij
![]()
Ja Brrrrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Dekbed?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Brrrr
ik vind het veel te koud hoor om buiten met de broek op de enkels te gaan staan/liggen of in welke denkbeeldige positie dan ook
geef mij toch maar het comfort van een dekbedje![]()
Je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey een foto van mij onder de douche
Close...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wazige manier van tequilla drinken?
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'
Oh wacht, dat doe ik ook nog steeds als ik jou zie
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft geliktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
bedoel eigenlijk ook meer naderhand dan saampjes bezweet en weel ineengestrengeld onder dekbedje in slaap vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Da's not done? Seks onder de dekens?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Dat weet jij omdat hij in de media komt met met vrouwen aan zn arm of omdat jij dat aan den lijve hebt ondervonden... Hoe spannend de tweede ook klinkt, ik hou het bij de eerste verklaringquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Niet bij mij iigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |