We wonen toch niet samenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet uit verveling vroeg naar bed in het weekend![]()
en vervolgens alsnog online zijn om dat te melden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond doen of hij/zij wel een leven heeft?
Noem het toeval, maar ik heb de originele post toch gelezen...quote:
T is nog vroeg, uitgaan kan nog makkelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
en vervolgens alsnog online zijn om dat te melden?.
Zit je vinger vastgelijmd aan de F5-knop ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem het toeval, maar ik heb de originele post toch gelezen...![]()
Not really, ik keek 'toevallig' net in de MyActiveTopics', nadat ik iets niet aan de praat kreeg hier en tja... toen zag ik dat... *kwartje viel* etc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit je vinger vastgelijmd aan de F5-knop ofzo?
Magoed. Het gaat dus niet werken
Kwam 't hard aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Not really, ik keek 'toevallig' net in de MyActiveTopics', nadat ik iets niet aan de praat kreeg hier en tja... toen zag ik dat... *kwartje viel* etc.
Je bent echt ziekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef GF het volgende:
Ik zit uit verveling een CMS te schrijven voor m'n eigen website
Als ik niks zeg, hoef ik ook niet te liegen...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef GF het volgende:
Ik zit uit verveling een CMS te schrijven voor m'n eigen website
Liegen in je hoofd is ook liegenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niks zeg, hoef ik ook niet te liegen...![]()
Het wordt pas een leugen als ik het uitspreek, nu is het slechts een flarde van gedachten...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes heb jij genomen![]()
En dan alleen maar Breezer sletjes tegenkomen . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien had ik beter uit kunnen gaan vanavond![]()
Ik als mede-nerd mag dat zeggen. Heb zelf ook wel dat soort grappen gedaan op zaterdagavondjesquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dan alleen maar Breezer sletjes tegenkomen . . .![]()
DAT is een nog veel ergere leugenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas een leugen als ik het uitspreek, nu is het slechts een flarde van gedachten...![]()
Deed je platenspeler het maar, dan hoefde je mij hier niet te gaan zitten tergen om niks...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAT is een nog veel ergere leugen
Die breezer sletjes scoren tenminstequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dan alleen maar Breezer sletjes tegenkomen . . .![]()
Weekend he, mensen zijn nu niet aan het 'werken'quote:
Huisarts, fysio, operatie, kunstieknie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
K*t ik loop al tijden als een mongool rond omdat mijn benen nogal vernacheld zijn
Komt allemaal doordat mijn rechterknie naar de klote is. En het ging redelijk goed, totdat ik er afgelopen donderdag weer lomp mee heb staan springen en dansen bij het uitgaan
Als je niet wist wat er aan de hand was zou je zeggen dat ik kreupel was
Ja, het is saai hier, dat komt omdat ik er ben!quote:
Ik ben al in behandeling bij de fysio, heb nu ook een knie-unit om de boel minder te belasten, maar goed, dat wil niet zeggen dat het beter gaatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huisarts, fysio, operatie, kunstieknie?
Hier net ook gedaan, verschrikkelijk veel papierrommel weg gestampt . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga mijn kamer verder opruimenHet is nog steeds een rotzooi ffs
session_start()quote:
Knie unit? is dat een stellage die je er omheen kan hangen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben al in behandeling bij de fysio, heb nu ook een knie-unit om de boel minder te belasten, maar goed, dat wil niet zeggen dat het beter gaat. Waarschijnlijk gaat het nooit meer weg
Ik was er ook al nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekend he, mensen zijn nu niet aan het 'werken'
Ja, ik ga nu al die vieze spam van die zorgverzekeraars de deur uit tiefenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hier net ook gedaan, verschrikkelijk veel papierrommel weg gestampt . . .![]()
Zo'n noob ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
session_start()
Warning: Headers already sent by ...
Soort van verstelbare zachte beugel voor rond de kniequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Knie unit? is dat een stellage die je er omheen kan hangen?
En hoezo nooit meer weg?
Hehequote:
Mag dat wel zomaar als je blauw benquote:
Scripten vind ik wel leuk. Maar eigenlijk niet op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hehe. Programmeren in zijn algemeenheid
.
Ik ga na mijn studie wel iets anders doen in de avonduren denk ik![]()
Das mooi klote dan. Heb ook wel last van mijn knie gehad, maar daar hebben ze na 15 jaar wat op gevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Soort van verstelbare zachte beugel voor rond de knie. Waarschijnlijk gaat het probleem nooit meer weg
Dat zegt de fysio ook. Ik moet als Manke Nelis door het leven waarschijnlijk
![]()
Ze hebben je knie eraf gezaagdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mooi klote dan. Heb ook wel last van mijn knie gehad, maar daar hebben ze na 15 jaar wat op gevonden![]()
Permanent injury bij mij dus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das mooi klote dan. Heb ook wel last van mijn knie gehad, maar daar hebben ze na 15 jaar wat op gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |