Bekijk de filmpjes op IGN, ziet er best grappig uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef peristilius het volgende:
Grafisch top dus, ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer.
Zodra ik mijn Gold heb verlengd. Vrijdag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Wanneer komen er eens wat meer mensen online met PGR3?
Cool overzicht... heb interesse in 5 titels ongeveer... Huxley bv... lijkt me zo coolquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
Heb even een IETS uitgebreidere wishlist gemaakt:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Gokje:quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool overzicht... heb interesse in 5 titels ongeveer... Huxley bv... lijkt me zo cool
Bronquote:An inside source at Microsoft informed us that Microsoft is currently finishing off one huge update for the Xbox 360 that is going to put an end to all the common problems in both games and the system itself. It will contain fixes for all currently known lockups in games, missing or impossible to get achievements and a bunch of new functionality in the Dashboard.
The update package will be released as soon as possible via a central dashboard update. The webcam accessory is going to be released simultaneously or slightly after, because one of the Dashboard modifications is going to be camera support. Whether background downloading is another is not known yet.
All information above is subject to change until official confirmation. We will be keeping you informed of any updates ofcourse.
Kleine 2 maandjes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:55 schreef Tain het volgende:
Ghost Recon preview
http://xbox360.ign.com/articles/683/683183p1.html
[..]
ik ben alleen die ene tegen gekomen dat tie vastloopt vanuit een spel, verder nog niks hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bron
Het zou tijd worden zeg, wat een bugs heeft dat dashboard.
Wtf Frame City Killerquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Man wat wilde ik graag dat ik m'n X360 eens terug had. De Full Auto demo alleen al zou alles goed maken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:13 schreef Heintje het volgende:
Full Auto Demo is online jongens.
Alleen wou ik eigenlijk toch maar eens naar bed gaan.
Nou ja, het is toch al laat, dan nog maar ietsje later.
Ja ik ben ook eigenlijk alleen die ene vanuit PGR tegen gekomen geloof ik. Gebruik het dashboard best veel, maar dat werkt hier allemaal wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bron
Het zou tijd worden zeg, wat een bugs heeft dat dashboard.
Vanavond es bekijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:13 schreef Heintje het volgende:
Full Auto Demo is online jongens.
Alleen wou ik eigenlijk toch maar eens naar bed gaan.
Nou ja, het is toch al laat, dan nog maar ietsje later.
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Man wat wilde ik graag dat ik m'n X360 eens terug had. De Full Auto demo alleen al zou alles goed maken.![]()
Ja dat moet je wel trekken ja.. zoiets als een racespel spelen maar niet van auto's houden, moet je ook niet gaan racenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:15 schreef Retuobak het volgende:
Mja, voor een dergelijke game vind ik het er ERG goed uit zien, natuurlijk kan het nooit zo mooi als Fight Night omdat dit zo grootschalig is als maar kan. Maar goed, het lijkt me geen zak aan, de gangstah-elementen in GTA:SA vond ik 10x niks, en aangezien deze hele game zo gaat zijn.....
Ik ben een beetje klaar met getto-neger-gamesquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Saints Row ziet er goed uit... ben benieuwd hoe dit uitpakt !
Ja ik heb er ook absoluut geen interesse in... een GTA zie ik dit niet worden. Maar ben gewoon benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met getto-neger-games![]()
Wie niet? Oh ja, de 1 miljoen idioten die ook al 50Cent kopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met getto-neger-games![]()
Dat spel lijkt me zoooo slechtquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie niet? Oh ja, de 1 miljoen idioten die ook al 50Cent kopen
Generalisatie +8quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie niet? Oh ja, de 1 miljoen idioten die ook al 50Cent kopen
Zeker weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:27 schreef Retuobak het volgende:
Waarheid +20
Het lijkt me echt 3x niks.... ga je het spel kopen of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef kepler het volgende:
die Full Auto demo is best tofdoet me denken aan Midtown Madness 3, maar dan met wapens
![]()
ik heb alleen last van framedrops
verbinding met Xbox Live is lekker snel trouwens, ik had hem binnen 2 minuten binnen
TU delft heeft de snelste verbinding ter wereld was van de week op het nieuwsquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef kepler het volgende:
die Full Auto demo is best tofdoet me denken aan Midtown Madness 3, maar dan met wapens
![]()
ik heb alleen last van framedrops
verbinding met Xbox Live is lekker snel trouwens, ik had hem binnen 2 minuten binnen
ik denk het niet, alhoewel het op Xbox Live op met een paar vrienden erg tof kan zijn volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het lijkt me echt 3x niks.... ga je het spel kopen of niet?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
TU delft heeft de snelste verbinding ter wereld was van de week op het nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |