In de demo van Full Auto kun je 1 track en 2 auto's rijden. Die auto's rijden erg makkelijk. Er is wel een knop voor de rem maar die heb je niet eens nodig. Verder hebben ze allebij 2 wapens die je met A en B afschiet, bijde tegelijk schieten is vrij lastig. Ook kun je een beetje richten met de rechter thumphstick. Niet echt heel erg handig omdat je met die duim ook moet schieten, maar als je ff opzij richt dan blijft hij wel even die kant op staan. Zeker als je daarbij op een tegenstander lockt.
Na een paar keer spelen is het mij al gelukt om de demo te winnen dus erg moeilijk is het niet. Bijna alles langs de ban kan kapot, bloembakken, bushokjes enz. Voor alles wat je sloopt krijg je punten. Voor het kapot schieten van je tegenstanders krijg je nog meer punten en natuurlijk een voorsprong.
Als je een fout maakt dan kun je een stukje terug in de tijd zoudat je die fout kunt herstellen. Is wel makkelijk. Ik verwacht alleen dat dat er bij multiplayer niet bij zal zitten. Je kunt ook boosten maar dat vind ik niet fijn werken. Het lijkt wel of je alleen maar kan boosten als je balk helemaal vol zit. Het is hier zo dat je speciale dingen moet doen, zoals sprongen en dingen vernielen, om boost te krijgen.
ik denk dat Full Auto wel een gaaf spel gaat worden. Het speel lekker. Zeker op live gaat dat gaaf worden. Ik vond het nou met 8 spelers soms vrij hextsch dus ik verwacht dat het met 4 man ook al wel leuk zal worden. Misschien dat de single player op den duur eentonig gaat worden, ligt er aan of er later nog veel betere wagens bij komen, en dan bedoel ik vooral met betere wapens.
Het enige nadeel van de demo is dat elke keer na de race je terug komt bij je dashboard. Gelukkig duurt het laden niet zo heel erg lang en kun je de trailer gewoon skippen. Ook is het irritand dat er elke keer tijdens de race een pop-up komt die uitlegt hoe de boost werkt. Deze moet je dan weer wegdrukken. De eerste keer is dat heel mooi maar de tweede keer weet je het wel. De demo is zeker geschikt om een indruk van het spel te krijgen maar zal niet echt een demo worden die je uren zal spelen helaas.
Weltrusten.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.