Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.quote:
Dan ga ik ff verder met mijn andere armquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op nog minstens 3 delen.
Vorige week ook al.quote:Doden bij overval oliebedrijf Nigeria.
Een gewapende bende, gekleed in politie-uniform, heeft kantoren van het Italiaanse oliebedrijf Agip in Nigeria aangevallen. Bij de aanval zouden negen mensen om het leven zijn gekomen. Het is nog niet duidelijk of het om dezelfde bende gaat die kortgeleden vier buitenlandse onderaannemers van oliebedrijf Shell heeft ontvoerd in Nigeria.
ik las het maar ik wilde het niet postenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef static het volgende:
Gaat lekker daar.
[..]
Vorige week ook al.
Instortende gebouwen, bendes....tja...lijkt mij echt een leuk continent om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:11 schreef mazaru het volgende:
Dan ga ik ff verder met mijn andere arm![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
tja, ik ben het niet zo gewend dat een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het wordt overigens wel een beetje saai. Volgens mij zwaaien we al een maand
Kan er niet nog iets leuks in de groep gegooid worden?
Nah, we hebben een primeurtje dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:01 schreef laffer het volgende:
tja, ik ben het niet zo gewend dan een topic, door mij geopend, langer dan 1 minuut open blijft![]()
quote:
Dat was in Kenia.quote:
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
maar we moeten ze ook weer weg schoppen naderhand![]()
Zit al in het totaalbedrag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Op zich is dat natuurlijk gunstig voor jouw onderhandelingspositie. Gevarentoeslag en zo.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
of we moeten ff wat kneuzen uit ONZ (paultjuhhh, martinuhhh enz.) halen, dan hebben we wat om mee te spelen![]()
best wel hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neh, laat maar zitten dan. We hebben het toch best knus zo![]()
zwaaien??quote:
Lezen EB, LE-ZENquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
*Billen bloot legt.*quote:
Ik hou niet zo van bloed, dus een klein schopjequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
zwaaien??
kijk eens naar de topictitel muts![]()
schoppen moet je, schoppen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |