Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Wat ben je offensiefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan die mega-aambei likken die als een staart achter je rondsleept.
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Alweer auw.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef ElisaB het volgende:
Tis droevig genoeg
* schopt nog maar eens![]()
Dag mopquote:
Heb ik eigenlijk ook geen last van; alleen maar lolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Maar gelukkig heb ik nog geen last van schaamlippen/lappen/lompen.
Da's alweer vlak bij Bloemendaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Soms... ben ik best grappig hèquote:
Doing what?quote:Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
quote:
Stappenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Soms... ben ik best grappig hè
Stettik begrijpt het alleen nooit
[..]
Doing what?
Familie van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet een zware zak wezen als ie nu al zover gezakt is
quote:
Jakkes!quote:
Kan nog veel erger hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo grof mogelijk gevat zijn; tis een gift, wat ik je brom.
Ik heb persoonlijke beveiliging.quote:Laat hem lekker joh. Nu kan het nog. Als ie dan in Afrike doet, gaat ie zo aan het spit
Jij zal vast niet moeilijk te herkennen zijn met die ballen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes!
Fokkertjes IRL ontmoeten?
Nee, daar moet ik niet aan denken.
Ik kan bijna letterlijk zeggen 'ben al weg hoor'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, doe eens gezellig; we proberen hier een afscheidsfeestje te vieren voor een oud gediende. Ga jij dr ff lekker doorheen zitten jeuzelen zeg
Waarom weet ik daar niets van?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit morgen waarschijnlijk in Amsterdam..
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:47 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft dat nut als we Static naar Afrika schoppen
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:55 schreef Light het volgende:
En per wanneer is static nou werkelijk weg?
Dus ik kan augustus alvast vrij houden voor een volgende L&S meetingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Ik schat, en de nadruk ligt op 'schat' binnen nu en anderhalve week.
Ik werd gisteren verrastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |