Het was 49 graden en ze moest bijna overgevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:46 schreef Airelle het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Krajichek is gebeurd??? Ik zie maar één set staat op www.europsport.com. Retired dus... was ze geblesseerd?
Ahhh wat kut.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was 49 graden en ze moest bijna overgeven.
En ze zag de bal niet meer enzo. Nou ja, dan houdt het al snel op bij tennis.
Eigenlijk wel he. Beetje keihard rondrennen met 49 graden. Dat stelt toch niet zoveel voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aanstelster.
krijg je nu afkickverschijnselen?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Airelle het volgende:
Godver ik heb de hele dag nog geen tennis gezien.
Ja blaaszakjes (voor de hyperventilatie) liggen binnen handbereik. En ik zit om vijf uur al lekker aan de wijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg je nu afkickverschijnselen?!
ik had 'n paar dagen achter elkaar 47 graden [in Adelaide],quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef Airelle het volgende:
Eigenlijk wel he. Beetje keihard rondrennen met 49 graden. Dat stelt toch niet zoveel voor.
is het al vijf uur?!?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef Airelle het volgende:
Ja blaaszakjes (voor de hyperventilatie) liggen binnen handbereik. En ik zit om vijf uur al lekker aan de wijn.
stel je voor.... straks wordt je nog moe!!quote:Ik moest verdorie de hele tijd werken. Net als gister
.
Dat heet verbrandenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kon m'n wenkbrauwen niet eens meer bewegen
En die Mauresmo is net een kerel dus die heeft geen last van de warmtequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ahhh wat kut.. Maargoed ze anders ook niet van Mauresmo gewonnen vrees ik. Godver ik heb de hele dag nog geen tennis gezien
.
Ze begon heel zenuwachtig, maar toch had ze erg goede momenten. Als ze op d'r top was geweest en onbevangen gespeeld had zou ze écht een kansje maken denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ahhh wat kut.. Maargoed ze anders ook niet van Mauresmo gewonnen vrees ik. Godver ik heb de hele dag nog geen tennis gezien
.
Whehehe, ík wist zelfs wat er was met Krajicekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Godver ik heb de hele dag nog geen tennis gezien.
Okquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
als jij nou even lief op CDP stemt, kan ik 'm er tenminste eindelijk uit bonjouren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
als jij nou even lief op CDP stemt, kan ik 'm er tenminste eindelijk uit bonjouren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nouja van werken van 8 tot kwart over 9 wordt je inderdaad moequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
is het al vijf uur?!?
* zet milk&fruit aan de kant en trekt flesje rosé open
[..]
stel je voor.... straks wordt je nog moe!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |