quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar staat ze mooi op, zeg!
Goedemiddag ook, deze luie zaterdagmiddag!
Het record: 'Hoe lang ga ik vannacht wakker liggen' heeft ze afgelopen nacht weer glansrijk verbeterd.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het record: 'Hoe lang ga ik vannacht wakker liggen' heeft ze afgelopen nacht weer glansrijk verbeterd.
Nou wat denk je?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou wat denk je?
Kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch, kuch etc.. is niet bevorderlijk voor het slapen
Ik heb echt elk uur langs zien komen op mn wekker en vanochtend dus eindelijk in slaap gevallen en toen vond mn moeder het een goed idee om mn deur open te rammen en te zingen: 'Een ontbijtje voor het zieke meisje!'
Ja, dank je mam, maar ik sliep net
Dat wel jaquote:
Nope!quote:
quote:Oorspronkelijk is een grog een mengdrank die bestaat uit alcoholische drank gemengd met water en suiker. De naam is door toedoen van admiraal Vernon uit de 17de eeuw bedacht toen hij met zijn manschappen in het Caraïbisch gebied opereerde. Om de dronkenschap door overmatige rumconsumptie te voorkomen, liet hij de rum aanlengen met water en suiker. De naam 'grog' ontstond door de spotnaam van Vernon, omdat hij bij zeeslagen altijd een zwarte zijden jas, een Grogram, droeg.
Ook een alcoholische grog kan goed helpen bij opkomende verkoudheid en griep. Er zijn diverse soorten grog, waarvan de cognacgrog, rumgrog en de wijngrog (Glühwein) de bekendste zijn.
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef Copycat het volgende:
Je hebt het flink te pakken zeg, MB!
Hier een groggy opkikkertje:
[afbeelding]
Beterschap!
Goed nieuwsquote:
Wat mag ik niet zeggen. Het is best geheim en zoquote:
ik wist niet dat Batman een nieuwe Robin zochtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
Wat mag ik niet zeggen. Het is best geheim en zo![]()
Godverdomme! Niks kan meer geheim blijven in SHOquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik wist niet dat Batman een nieuwe Robin zocht
Oh, nou dat klinkt spannend danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat mag ik niet zeggen. Het is best geheim en zo
Waar, in Hoorn...
Wanneer.. ik mag het zeggen.. andere partij is erg blij en onder de indruk, ik ook alleen ik moet nog een beslissing maken vanwege reistijd (3kwartier)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |