Het is een kulonderwerp inderdaad. Nouja het is wel belangrijk, maar deze hype was het niet waard geweest.quote:
Heerlijk dat rechtse volk hieroquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:00 schreef Airelle het volgende:
Daar waren wij het ook al over eens ja..
Drie d'tjes? VVD, D'66 en CDA? Ik dacht het niet, ze zet zichzelf vaker voor schut. Afgelopen dinsdag 't Vragenuurtje gezien?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
oke 't was niet zozeer 'n vraag [], meer een mededeling
Femke lult regelmatig al die drie-d'tje onder tafel, dat mag ik wel.....
en verder heb ik geen zin in een POL/B&H-gesprek, dus ga ik maar eten![]()
Ik heb doorgestreept wat niet van toepassing is op jouw post Buupquote:
Ik ben niet rechts. Ik ben weldenkendquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb doorgestreept wat niet van toepassing is op jouw post Buup
Lekker geil mokkel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:03 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet rechts. Ik ben weldenkend.
Dat hele argument van "het is niet veilig" is natuurlijk echt een lachertje. Als we de wereld echt op orde willen krijgen dan moeten we het MO niet laten zitten. Het is/wordt een helse klus maar als we niets doen zal het alleen maar erger worden.quote:Nee maar zeggen dat het te onveilig is natuurlijk onzin.. Ik heb geen zin om weer het verhaal te typen over de NAVO en over de eerdere succesvolle missies enzo. Maar voor mij is er geen twijfel mogelijk en gaan ze gewoon.
Nee, dat zei ik nietquote:
Juist. En D'66 wist echt even niet meer wat ze deden.quote:Dat hele argument van "het is niet veilig" is natuurlijk echt een lachertje. Als we de wereld echt op orde willen krijgen dan moeten we het MO niet laten zitten. Het is/wordt een helse klus maar als we niets doen zal het alleen maar erger worden.
Hoiquote:
Hoiquote:
Is dat een stille hint om m'n telefoonnummer te krijgen ?quote:
Halloquote:
Die heb ik toch al langquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat een stille hint om m'n telefoonnummer te krijgen ?.
Tof nummerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vandaag het liedje 'Trouble' van Coldplay herontdekt! Wat mooi zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |