Het QuickTime Codec Pack dat in de openingspost staat?quote:
Mplayerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:17 schreef sooty het volgende:
Even iets anders:
Heeft iemand een idee hoe ik een filmpje met codec WVP2 kan afspelen op de Mac ?
Wat een kutding heb je gekocht!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:37 schreef Furious het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van een trillende Powerbook?
Als ik m'n hand eroverheen wrijf als de oplader eraan hangt, dan lijkt het net of het ding trilt. Terwijl dit het niet doet. Ik voel het alleen op de aluminium delen, en op de trackpad niets.
Help?
Het is gewoon de generator die opstart om het ding op te laden. Niets bijzonders.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutding heb je gekocht!
Weird... Enige trilling die ik ooit voel is af en toe bij het opspinnen van een cd/dvd...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:37 schreef Furious het volgende:
Als ik m'n hand eroverheen wrijf als de oplader eraan hangt, dan lijkt het net of het ding trilt. Terwijl dit het niet doet. Ik voel het alleen op de aluminium delen, en op de trackpad niets.
Help?
Nou, ik snap het niet! Ik snap dan weer wel dat ik Xcode nodig heb, maar 10x raden wat er met mijn SuperDrive aan de hand is! Dat raad je namelijk nooit!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is het probleem dan?
Ah, dat valt ook te downloaden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
Dan download je Xcode. Is dat nou zo moeilijk om het bij http://developer.apple.com/ vandaan te vissen?
Je hebt een developeraccount nodig...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
Dan download je Xcode. Is dat nou zo moeilijk om het bij http://developer.apple.com/ vandaan te vissen?
Ik kon mij gratis registreren voor Xcode.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je hebt een developeraccount nodig...
(of www.bugmenot.com natuurlijk)
Kan ook, maar ik wou 'm ff snel downloaden en 2 klikken naar bugmenot was sneller dan in mijn gmail zoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kon mij gratis registreren voor Xcode.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:37 schreef Furious het volgende:
Klopt, voel ik soms ook wel eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Furious het volgende:
Ik weet de oorzaak al. Net had ik boven geen last van dit probleem, toen had ik de lange kabel aan de oplader gehangen (die is geaard). Nu heb ik even de korte stekker eraan gedaan omdat de afstand tussen Powerbook en stopcontact toch miniem is. Deze stekker is echter niet geaard.
Dit is dus wat ik voel.
Fase!
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef ChOas het volgende:
Hey Furious, woon jij in Den Haag ?
Er is geen andere stadquote:
Hey Furiousquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef Furious het volgende:
[..]
De andere steden prutsen maar wat aan.
Gemeen matige flauwe grap.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey Furious
[afbeelding]
En daarbij heb je gelijk
Wanneer is trouwens nou de Apple meet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |